|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daarom vroeg ik het ook Sittard en Roermond valt in principe toch goed te doen! Maar ik heb wat vrienden gevraagd en even kijken wie er precies meegaan, dan laat ik je wel wat weten al alles zeker is! |
|
Sittard is slechts een steenworp afstand ja Zou wel cool zijn om met meerderen te gaan ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Iemand nog plaats in de auto? Ben in bezit van rijbewijs, dus zou eventueel ook wat kunnen rijden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: ik ga met de auto, maar weet nog niet vanuit waar precies. Moet ik nog afspreken met maar die meegaat. Hij woont in wageningen ofzo. Maar denk dat ik hem dan in assen oppik van het station ofzo. |
|
zie ik juist dat Hexen, drummer van Hate (my favo) drummer is bij Arkona, en Triumphator gitarist (eveneens bij FUCKIN THUNDERBOLT!! ) dit arkona ga ik checken signature |
|
Tja, Arkona Heerscht gewoon. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
blijkbaar signature |
|
Geef mij de Russische Arkona maar, hun nieuwe plaat is erg vet!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heet die nieuwe plaat "Ot serdtsa k nebu" ?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Yep [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-02-2008 19:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
OK dan zal ik die eens proberen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Laatst ook beluisterd, staat op de "te bestellen lijst", prachtige muziek! spelfout weggehaald... |
|
Alleen de Poolse Arkona is de moeite waard, die oude demo's en eerste paar albums zijn fucking geniaal. Daarnaast blijf ik me verbazen over idioten die hun band gewoon dezelfde naam geven, hoe veel langer de originele ook al bestaat... |
|
Ik hou ook bijzonder veel van de Poolse Arkona Hexen op drum... zalig signature |
|
quote: En dan gewoon de naam kapen omdat de nieuwere band meer succes heeft, recht van de sterkste . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
signature |
|
ARKONA!!!! |
|
"victims of jewish cross" :') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nieuwe cd is vet. Het nummer met de gastzangers is erg geslaagd geworden. Erg goed geproduceerd ook dit album, jaarlijst materiaal . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Pools of Russisch? signature |
|
Dat weet jij best. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ja signature |
|
Waarom vraag je 't dan . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ik weet het niet signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |