IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Arkona Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-07-2007 20:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nog geen idee, misschien samen met Helheim mee vanuit Bergen of gewoon zelf vanuit Nederland naar Berlijn met de auto, trein of vliegtuig.
Hoe gaan jullie? Als ik niet met Helheim mee ben kunnen we misschien wel met meerderen samen reizen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

valfar
Usericon van valfar
Posted 17-07-2007 22:04 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 17 juli 2007 20:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nog geen idee, misschien samen met Helheim mee vanuit Bergen of gewoon zelf vanuit Nederland naar Berlijn met de auto, trein of vliegtuig.
Hoe gaan jullie? Als ik niet met Helheim mee ben kunnen we misschien wel met meerderen samen reizen

Daarom vroeg ik het ook
Sittard en Roermond valt in principe toch goed te doen!
Maar ik heb wat vrienden gevraagd en even kijken wie er precies meegaan, dan laat ik je wel wat weten al alles zeker is!

Hub de Gallier
Posted 17-07-2007 22:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Sittard is slechts een steenworp afstand ja
Zou wel cool zijn om met meerderen te gaan ja

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-07-2007 1:26 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Iemand nog plaats in de auto? Ben in bezit van rijbewijs, dus zou eventueel ook wat kunnen rijden

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-07-2007 2:25 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 1:26 schreef Digerdoden het volgende:
Iemand nog plaats in de auto? Ben in bezit van rijbewijs, dus zou eventueel ook wat kunnen rijden

ik ga met de auto, maar weet nog niet vanuit waar precies.
Moet ik nog afspreken met maar die meegaat. Hij woont in wageningen ofzo.
Maar denk dat ik hem dan in assen oppik van het station ofzo.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 21:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zie ik juist dat Hexen, drummer van Hate (my favo) drummer is bij Arkona, en Triumphator gitarist (eveneens bij FUCKIN THUNDERBOLT!! )

dit arkona ga ik checken

signature

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-01-2008 21:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Tja, Arkona Heerscht gewoon.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2008 21:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blijkbaar

signature

Hub de Gallier
Posted 18-01-2008 21:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geef mij de Russische Arkona maar, hun nieuwe plaat is erg vet!!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-02-2008 19:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heet die nieuwe plaat "Ot serdtsa k nebu" ??

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hub de Gallier
Posted 01-02-2008 19:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 19:41 schreef NecRobert het volgende:
Heet die nieuwe plaat "Ot serdtsa k nebu" ??
Yep

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-02-2008 19:51]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-02-2008 20:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

OK dan zal ik die eens proberen

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-02-2008 22:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Laatst ook beluisterd, staat op de "te bestellen lijst", prachtige muziek!

spelfout weggehaald...

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 02-02-2008 13:13 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Alleen de Poolse Arkona is de moeite waard, die oude demo's en eerste paar albums zijn fucking geniaal. Daarnaast blijf ik me verbazen over idioten die hun band gewoon dezelfde naam geven, hoe veel langer de originele ook al bestaat...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2008 15:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik hou ook bijzonder veel van de Poolse Arkona

Hexen op drum... zalig

signature

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-07-2008 16:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:13 schreef Heidens Hart het volgende:
Alleen de Poolse Arkona is de moeite waard, die oude demo's en eerste paar albums zijn fucking geniaal. Daarnaast blijf ik me verbazen over idioten die hun band gewoon dezelfde naam geven, hoe veel langer de originele ook al bestaat...

En dan gewoon de naam kapen omdat de nieuwere band meer succes heeft, recht van de sterkste .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2008 18:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Weeping_Angel
Usericon van Weeping_Angel
Posted 03-10-2008 13:44 by Weeping_Angel Wijzig reactieProfiel van Weeping_AngelQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/Tamar

ARKONA!!!!

Gemene Lepel
Posted 03-10-2008 20:14 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

"victims of jewish cross"

:')

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Gemene Lepel
Posted 31-10-2009 9:42 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nieuwe cd is vet. Het nummer met de gastzangers is erg geslaagd geworden. Erg goed geproduceerd ook dit album, jaarlijst materiaal .

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2009 9:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Pools of Russisch?

signature

Gemene Lepel
Posted 31-10-2009 9:44 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Dat weet jij best.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2009 9:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja

signature

Gemene Lepel
Posted 31-10-2009 9:52 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Waarom vraag je 't dan .

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2009 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik weet het niet

signature

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com