|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 23 juli zullen Scheldgeweld en Grinroth het podium van café ViaVia betreden om een zootje herrie te gaan maken. Entree is gratis. |
|
Ah, op een zaterdag. Dan ben ik er vast wel bij |
|
Ik denk dat ik wel eventjes langs kom wippen, alleen wel kut dat het pas om 11 uur begint, das een tikkie jammer |
|
Is de organisatie dan niet bang dat de meeste mensen al weer weg zijn omdat ze laatste treinen en bussen moeten halen en zo? Als die niet al weg zijn voor het begint... [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 04-07-2005 17:45] |
|
Hee Martin, Komde gij ok eens in ons Hoekse speulen?? |
|
quote: Ik zou niets liever willen. Waar is 'ons Hoekse'? Bergen Op Zoom of Roosendaal of zo? |
|
Misschien dat ik nog ff langs kom... Kan niet lang blijven, dus ik denk dat ik alleen Scheldgeweld meepik. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Roosendaal bijv. Ik zal morgen eens ff Stefan bellen, misschien kunnen we iets samen doen !! |
|
quote: Ah, dat zou wel supergaaf zijn. Bedankt. |
|
quote: Wil je ons niet meer zien |
|
quote:Da's best laat. Ik zal eens kijken of ik een auto kan regelen dan, kan er tenminste een meppelgroepje komen |
|
Go herwin, Go herwin |
|
Uiteraard alleen maar bedoeld om Grinroth te zien he |
|
Go away Herwin, Go away Herwin |
|
quote: Zeker wel: Normaal gesproken hadden we elkaar afgelopen weekend al gezien. Ik moet de volgende dag erg vroeg eruit.... Nu speelt Scheldgeweld rond 23.00uur. Dat is voor mij al erg laat. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: |
|
quote:Je hoort het, ik mag niet komen |
|
quote: Ha, gezien het tijdstip waarop wij moeten spelen, vrees ik dat wij voor een volledig lege zaal zullen staan te spelen. |
|
Nouja, als jullie dan op ons gaan headbangen, doen wij dat bij jullie, is er tenminste nog een beetje volk |
|
quote: Lijkt me een strak plan. Ik begin alvast. |
|
Ok, tot 23 juli?, doe ik het ook |
|
quote: Haha, uiteraard. |
|
Heeft iemand daar een basversterker? Ik ben nog steeds kabinet-loos... |
|
Om de waarschijnlijke speeltijden voor de volledigheid nog maar even samen te vatten: Scheldgeweld: van 23.00 tot 23.30 uur en van 23.40 tot 24.00 uur. Grinroth: van 00.40 tot 01.00 uur en van 01.20 tot 01.40 uur. |
|
quote: Wij en Scheldgeweld moeten de backline onderling regelen. Baskabinet moet je dus met Scheldgeweld regelen. Ik heb al aangegeven dat mijn Engl 4x12" cabinet beschikbaar is. Als Scheldgeweld twee gitaristen heeft, zullen die dus zelf voor een tweede speakerkast moeten zorgen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |