|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben nog geeneens een bassist, wat moeten we met een baskabinet |
|
quote: Het is 20 watt.... ruim voldoende lijkt me, en anders sluit ik me ampeg op de vette 1 x 8" van de Hartke aan.... |
|
quote: Deze speeltijden zijn wel onder voorbehoud! Deze tijden zijn standaard en we kunnen in overleg altijd andere speeltijden regelen, als de bands dat willen of wanneer een band niet genoeg materiaal heeft om meer dan een half uur te vullen. see you at occultfest! |
|
quote:Vooral die laatste opmerking lijkt me wel erg toepasselijk bij scheldgeweld |
|
hehehe,dan zouden we 50 nummers moeten hebben ofzo |
|
quote: Wel een beetje doelloos hoor 2 sets. Ik speel liever 1 lange. Als ik net ingespeeld ben moet ik weer stopppen en daarna nog een keer op gang komen. |
|
quote: Deze speeltijden zijn wel onder voorbehoud! Deze tijden zijn standaard en we kunnen in overleg altijd andere speeltijden regelen, als de bands dat willen of wanneer een band niet genoeg materiaal heeft om meer dan een half uur te vullen.[/ see you at occultfest! |
|
Nou ja mijn mening heb je |
|
Ik wil graag om het nummer een half uur pauze ivm m'n conditie.... |
|
quote:Waarom niet om het halve nummer een kwartiertje? |
|
quote: Dan hebben we wel tijd om veel te blowen |
|
Okay, nu mag ik dus mee als roadie omdat ik de enige ben die scheldgeweld kan vervoeren |
|
Lachen, ik ben van de partij! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Moeten we dus extra goed ons best doen... |
|
quote: Kom es op MSN "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Die doet het niet. Kan het via de mail of telefoon? |
|
ja hoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Tja, zoiets als dit wil je toch niet missen? |
|
|
|
quote: Hey AndreV, doe es gek, gooi je haar los en kom zaterdag ook naar Hoogeveen! see you at occultfest! |
|
kep al een afspraakje met frnk we gaan stappen in duitsland braatwust und bier |
|
Nou ja, ook al komt er helemaal niemand, ik heb er zin in. |
|
ik kom waarschijnlijk wel hoor |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |