|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens een bericht op blabbermouth ligt mr. kilmister in het ziekenhuis http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=38814 |
|
Knap dat hij uberhaupt zo'n levensstijl zo lang heeft kunnen volhouden; toch de voorloper van de grunt zang hopelijk overleeft opa Lemmy het en blijken die puisten tóch geen tumoren enzow... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nooooooo geen lemmy Ook al was het een wandelend alcohol vat |
|
Nog niet in verleden tijd praten zolang nog niet is bevestigd dat ie dood is Edit: [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 04-07-2005 19:54] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nee! Niet alweer een ikoon van de metal die het loodje gaat leggen! Ik heb mijn hele leven geloofd dat Lemmy onsterfelijk was! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Misschien is ie dat wel door z'n muziek. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Mischien zag Lemmy er 10 jaar geleden al dood uit Mischien moet hij s'morgens 10 bier minder zuipen? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Bier is een bewezen levensverlenger, misschien moet hij maar 10 biertjes extra zuipen 's morgens. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zal wel goedkomen. Op die leeftijd kan zoiets gebeuren. |
|
Alchohol is in beperkte mate goed Heiden ... een infuus ermee is echter niet "in beperkte mate" |
|
quote: niet te hopen. dan kan ik, als geheelonthouder, mijn plannen om minstens 95 te worden wel vergeten. |
|
quote: Verdomme, en ik maar zuipen als een ketter. Kutwetenschappers met hun vage verhalen ook altijd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Geloof nooit een wetenschapper zonder wenkbrauwen |
|
quote: Zijn er ook wetenschappers met wenkbrauwen dan? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ai. Inderdaad niet heel erg raar, gezien wat hij naar binnen werkt... maar goed, hopen dattie beter wordt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:|*kuch* En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen En maar testen |
|
quote: Misschien maken alle giffen en andere onsmakelijkheden elkaar wel dood in z'n maag. Zodat hij verder kerngezond is Want alle alcohol zuiverd zijn bloed verder. |
|
quote: Jeweethetmaarnooitnatuurlijk. Weinig kans... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Mr burns van de simpsons? |
|
Damn. |
|
quote: Is Lemmy ook schijnzwanger dan? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dit is eigenlijk niet het topic om in loos gebral te vervallen. Lemmy is een levende legende. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
THE ACE OF SPADES THE ACE OF SPADES THE ACE OF SPADES |
|
Damn |
|
quote: Uiteraard, ik doelde ook op het Simpson grapje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |