|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is er trouwens iets meer bekend behalve dat hij in het ziekenhuis ligt? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Men had het over circulatie problemen. Misschien trombose? Dat komt nog wel eens voor bij een beschadigde lever. (dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn bij Lemmy, voordat ik een onwaarheid de wereld inhelp) |
|
quote: Dat is die ook! Grmbl.. die gasten moeten nog effe in leven blijven om mijn favo theme muziekes te spelen mensen. Dit kan zo niet! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Vervelend!! Hopelijk gaat hij niet dood ofzo! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: nog wel. maar, nu weer serieus, ik hou vooral van de oude motorhead,je weet wel met de klassieke driemansline-up. en vooral hun eerst live-lp/cd is verplichte kost. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-07-2005 21:55] |
|
Idd. dead men tell no tales Bazzio Attacks!!! |
|
Fast eddy, animal en lemmy. |
|
quote: kon effe niet meer opde namen komen 't schijnt trouwens dat animal uit de muppets is gebaseerd op animal. zou die nog leven? (niet de muppet animal) |
|
quote: Sorry. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jaja, animal leeft nog wel, dacht ik. Iets anders wat ik dacht, nl. dat de muppet animal is gebaseerd op keith moon, de drummer van the Who. |
|
Ik weet niet, Wie zong er "menanana"? Bazzio Attacks!!! |
|
dat was de Muppet animal Niet best dit. Circulatieproblemen is ook zo lekker vaag...welke circulatie? Bloedcirculatie, luchtcirculatie of zijn stoelgang?? Hatsjikidee! |
|
Mja, of alles tegelijk, Lemmy's lichamelijke inhoud zal niet echt je van het zijn, deze dagen. |
|
Wie is Lemmy? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Een vriendin van me (maar die heet eigenlijk Lenny) en oh ja, de zanger van Motorhead Hatsjikidee! |
|
quote: Een van de weinige lelijke mannen waar wel heel veel vrouwen mee naar bed willen. |
|
quote: |
|
quote: Gelukkig ben ik geen vrouw. |
|
quote: minus 1 Hatsjikidee! |
|
Lemmy is roadie van Jimi Hendrix geweest. Hoe fucking cool is dat? Nou, enorrrm cool dus. |
|
quote: minus alle vrouwen met een IQ boven de 80 denk ik |
|
quote: diegene die het briljante nummer "motorhead" heeft geschreven (plus nog wat meer). iedereen die een normaal functionerende neck heeft (en niet doof is) gaat toch, ten minste minimaal, zitten bangen wanneer dit supernummer wordt afgespeeld. als jij hem tegenkomt mag je diep in het stof buigen en roepen "I'm not worthy". |
|
..killed by death Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |