IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Lemmy in ziekenhuis Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-07-2005 20:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 20:56 schreef Verval het volgende:
Uiteraard, ik doelde ook op het Simpson grapje.

Ik had het niet zozeer tegen jou, ikzelf sloeg zojuist ook onzin uit in dit eigenlijk best ernstige topic.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 04-07-2005 21:00 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 20:59 schreef Heiden het volgende:
Ik had het niet zozeer tegen jou, ikzelf sloeg zojuist ook onzin uit in dit eigenlijk best ernstige topic.

Is er trouwens iets meer bekend behalve dat hij in het ziekenhuis ligt?

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

slome
Usericon van slome
Posted 04-07-2005 21:10 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Men had het over circulatie problemen. Misschien trombose? Dat komt nog wel eens voor bij een beschadigde lever. (dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn bij Lemmy, voordat ik een onwaarheid de wereld inhelp)

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-07-2005 21:28 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 19:54 schreef Heiden het volgende:
Ik heb mijn hele leven geloofd dat Lemmy onsterfelijk was!

Dat is die ook!
Grmbl.. die gasten moeten nog effe in leven blijven om mijn favo theme muziekes te spelen mensen. Dit kan zo niet!

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-07-2005 21:29 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vervelend!! Hopelijk gaat hij niet dood ofzo!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2005 21:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Bazzio Attacks!!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-07-2005 21:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 20:55 schreef Heiden het volgende:
Lemmy is een levende legende.

nog wel.

maar, nu weer serieus, ik hou vooral van de oude motorhead,je weet wel met de klassieke driemansline-up. en vooral hun eerst live-lp/cd is verplichte kost.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-07-2005 21:55]

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2005 21:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Idd.

dead men tell no tales

Bazzio Attacks!!!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-07-2005 22:01 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Fast eddy, animal en lemmy.

attila_de_hun
Posted 04-07-2005 22:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 22:01 schreef Oud Vuil het volgende:
Fast eddy, animal en lemmy.

kon effe niet meer opde namen komen

't schijnt trouwens dat animal uit de muppets is gebaseerd op animal. zou die nog leven? (niet de muppet animal)

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2005 22:04 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 22:02 schreef attila_de_hun het volgende:

't schijnt trouwens dat animal uit de muppets is gebaseerd op animal. zou die nog leven? (niet de muppet animal)

Sorry.

Bazzio Attacks!!!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-07-2005 22:11 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juli 2005 22:02 schreef attila_de_hun het volgende:

Jaja, animal leeft nog wel, dacht ik.

Iets anders wat ik dacht, nl. dat de muppet animal is gebaseerd op keith moon, de drummer van the Who.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2005 22:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik weet niet, Wie zong er "menanana"?

Bazzio Attacks!!!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-07-2005 22:46 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

dat was de Muppet animal

Niet best dit. Circulatieproblemen is ook zo lekker vaag...welke circulatie? Bloedcirculatie, luchtcirculatie of zijn stoelgang??

Hatsjikidee!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-07-2005 22:48 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, of alles tegelijk, Lemmy's lichamelijke inhoud zal niet echt je van het zijn, deze dagen.

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 04-07-2005 22:49 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Wie is Lemmy?

Welcome to the Atrocity Exhibition

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-07-2005 22:50 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Een vriendin van me (maar die heet eigenlijk Lenny) en oh ja, de zanger van Motorhead

Hatsjikidee!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2005 22:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 22:49 schreef A. het volgende:
Wie is Lemmy?

Een van de weinige lelijke mannen waar wel heel veel vrouwen mee naar bed willen.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 04-07-2005 22:52 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Wie is Lemmy?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-07-2005 22:52 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 juli 2005 22:50 schreef ghoulliette het volgende:
Een van de weinige lelijke mannen waar wel heel veel vrouwen mee naar bed willen.

Gelukkig ben ik geen vrouw.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-07-2005 22:53 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 22:50 schreef ghoulliette het volgende:

minus 1

Hatsjikidee!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-07-2005 22:54 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Lemmy is roadie van Jimi Hendrix geweest.

Hoe fucking cool is dat? Nou, enorrrm cool dus.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2005 22:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 22:53 schreef Unholy Mary het volgende:
minus 1

minus alle vrouwen met een IQ boven de 80 denk ik

attila_de_hun
Posted 04-07-2005 23:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Wie is Lemmy?

diegene die het briljante nummer "motorhead" heeft geschreven (plus nog wat meer). iedereen die een normaal functionerende neck heeft (en niet doof is) gaat toch, ten minste minimaal, zitten bangen wanneer dit supernummer wordt afgespeeld.

als jij hem tegenkomt mag je diep in het stof buigen en roepen "I'm not worthy".

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 04-07-2005 23:02 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

..killed by death

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com