|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind het vreemd dat jij dit topic nog niet had aangemaakt, en Janis Joplin weet/wist zeker te heerschen. Niet altijd, maar wel regelmatig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ook maar 27 geworden. Goede stem, de muziek trekt me echter niet zo heel erg. |
|
quote: Ik vond net m'n roeping om te gaan kijken of er een Janis-topic was. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Zo gezegd, zo gedaan. Goede zaak! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Zeker een goede zaak. Janis heerscht! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Junk en hippie .... mag je raden wat ik er van vind |
|
Heerschend, zwaar heerschend! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ouwe zeur. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Pffff .... hippie |
|
Ik hoorde het als kind altijd omdat mijn moeder er naar luisterde. Ik ben er nooit iets aan gaan vinden. Terwijl andere bands waar ik mee opgroeide toch een speciaal plekje hebben. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de waardeloosheid van Janis Joplin. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Alweer eens met Heiden .... godver zeg .. als ie nu nog die kutblek optieft dan word het eng |
|
Janis Joplin is echt super! Wel een gek wijf, maar waanzinnig veel soul in die schorre doch loepzuivere stem. |
|
Gek is goed, ze was gaaf! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Tja, de stem had wel iets. Voor de rest vind ik het ook weinig tot niets. |
|
Ooit eens een liveopname van gehoord. Wat een ongelooflijke kankerhippie. Maar toch best gave muziek. |
|
"ongelooflijke kankerhippie" haha lekker subtiel. Judas Priest speelt trouwens ook een nummer van een kankerhippie: Diamonds&Rust van Joan Baez |
|
janis Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hippies Janis was gaaf, ondanks dat ze zo'n hoop rotzooi naar binnen werkte. (Dat deden Miles Davis, Pink Floyd, Led Zeppelin, Black Sabbath enzovoort trouwens net zo goed... ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 07-07-2005 21:01] |
|
Ohw, als er me iemand ooit de vraag stelt waar k voor een avondje naartoe geflitst wil worden...een optreden van janis zien lijkt me wel wat dan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hippie's zijn niet true hoor |
|
quote: Zal ik dan wel ontdekken Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hmhm, hippietijd he. Had graag toen geleeft trouwens. Lijkt me onwijs gaaf! quote:Ik ga met je mee! Would be nice! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Jaja, Janis Joplin, nooit geweten dat daar een topic van was hier. Ennihoe, iedereen hier die Janis kan waarderen, kan ik van harte aanraden naar "Festival Express" te gaan kijken. Film gaat over jawel, de Festival Express, een trein vol met onder invloed verkerende muzikanten, die in 5 dagen door Canada touren om op verschillende festivals op te treden. Een hoop nooit gereleased live-materiaal dus, een hoop beelden van jammende muzikanten in de trein, en af en toe wat illustrerend commentaar van de nog levende deelnemers en de organisator van het feestje. Als je de 2-disc edition koop krijg je er ook nog eens 50 minuten extra aan live materiaal bij. In totaal overigens maar 15 minuten Janis live denk ik, maar toch dik de moeite waard. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oeh, dat klinkt leuk! Denk dat ik dan maar even ergens ga noteren. Gisteren wezen winkelen en de muziekzaak maar even binnen gewandeld. Daar een geweldige CD gevonden, waarop Janis live optreed, en het is ook echt een beetje een concertgevoel wat ze oproept. Hier en daar een praatje tussendoor. Echt Janis Joplin zoals Janis Joplin hoort te zijn. Disko Disko Partizani |
|
quote: Zo mooi schrijf je anders nooit! Janis Joplin is één van mijn idolen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |