IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Janis Joplin Vorige pagina
skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 10-02-2006 3:24 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Ik vind niet alles van haar ok, maar het nummer ball & chain (LP cheap thrills)geeft me kippevel. Hippie of wat dan ook, krijg zo'n emotie maar es je strot uit. grunten is daarmee vergeleken slechts een cool kunstje.

Emaiden
Black dragon.... Fly High!!
Usericon van Emaiden
Posted 10-02-2006 17:35 by Emaiden Wijzig reactieProfiel van EmaidenQuote dit bericht

Janis Joplin is absoluut een goeie zangeres. Lekkere rauwe stem.
echt fantastisch!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2006 17:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2006 2:45 schreef Schaep het volgende:
Zo mooi schrijf je anders nooit!

Joeltje wel

en

Het top 200 weblog deed het al in 2004

LOL

PWN3D. Iemand kan niet eens haar eigen gedachten formuleren en heeft niet eens het fatsoen om aan te geven dat het een quote is....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-02-2006 17:44]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 12-02-2006 15:42 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Da's toch gewoon een stukje informatie. Of ik het nou in andere woorden zet of niet. Komt dan nog steeds op t zelfde neer, of ik mijn gedachten erop loslaat of niet. Bronvermelding had ik inderdaad wel best kunnen doen.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 12-02-2006 15:43]

Disko Disko Partizani

Silver Olivier
Drama
Usericon van Silver Olivier
Posted 16-02-2006 21:34 by Silver Olivier Wijzig reactieProfiel van Silver OlivierQuote dit berichthttp://www.websitemaker.kennisnet.nl/DominusRectum

Ik ga loos op What good can drinkin do

DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 20-07-2006 18:53 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Laatst ook eens naar geluisterd en het klinkt zeker niet verkeerd. Brengt echt weer die sixties sfeer terug.

She Said Destroy in Black New York

Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2006 4:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ja maar dat mag niet van Jenje.. niet TRVE...

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 21-07-2006 12:34 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Oh, dan zal ik gelijk maar ophouden met het luisteren van deze hippie muziek.
Ik zet wel even darkthrone op, aangezien dat wel TRVE is....toch?

She Said Destroy in Black New York

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 21-07-2006 13:30 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 23:10 schreef Jenje het volgende:
Hippie's zijn niet true hoor

Jezelf doodzuipen vind ik anders aardig true.

En Janis rockt natuurlijk. De muziek is niet helemaal mijn ding, maar die geweldige stem en haar ijzersterke persoonlijkheid op het podium maken een hoop goed. Wat een liefde straalt dat mens uit op het podium! Moet een geweldige ervaring zijn geweest om dat mee te maken onder de LSD.

SCUM FUCK

ladyvimes
Usericon van ladyvimes
Posted 30-07-2007 22:23 by ladyvimes Wijzig reactieProfiel van ladyvimesQuote dit bericht

Janis, als er iemand rockt is zij het wel! Heel suf misschien, maar als ik de live versie hoor van Summertime, hou ik het nooit droog Maar dat heb ik ook bij Thin Lizzy (Still in love with you) en Savatage (Believe). Ach, dat krijg je met die metalwijven, die moeten hun 'softe kant' toch ook ergens kwijt

***Ruadh gu brath!***

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-04-2011 21:33 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

altijd als ik haar muziek hoor wil ik graag zo dronken of stoned mogelijk zijn.

Ik heb nog een quote van haar gesampled voor mijn muziek. Op een lagere pitch, dat wel.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-04-2011 21:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 juli 2006 13:30 schreef Duxmortem het volgende:
Jezelf doodzuipen vind ik anders aardig true.

Beetje laat, maar... Euh? Doodzuipen? Wat dacht je van een overdosis heroine?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-04-2011 21:41]

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com