|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
open forum, open mind |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Clint = god, daarom |
|
Toen ie Clint's dikke bobbel door zijn strakke broek zag schemeren in 'a fistful of dollars' is ie spontaan homofiel geworden. Aldus de verklaring omtrent zijn levensvisie en geaardheid :p. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-10-2008 23:02] |
|
quote: Ik was al homofiel, maar toen ik jou zag, ben ik toch maar aan vrouwen begonnen |
|
Boeien, ik heb een lekkere vriendin |
|
quote: nou, lekker toch ? |
|
Standaard verhaaltje: familie, vrienden, leraren, relaties... En natuurlijk het "kleine" broertje van mn schoonzus, die mij voor t eerst een metal-CD in mn knuistjes drukte L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Mijn mama uiteraard. Life doesn't get much better than this! |
|
tieten. Je moeder. |
|
Adolf Hitler, General Lee en Satan. |
|
o en maurice de hond Je moeder. |
|
sonja bakker Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
amphetamine, chicks, pino's, vakanties, hoffmann, stropharia, lust, haze, kashmir, anjune, strohrum, haters, postbank, comedy channel ect. nix dus. |
|
quote: O ja, +1 dus L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
- Ten eerste ikzelf, aangezien ik toch altijd zo mijn eigen rariteiten had. - Verder hebben mijn ouders mij hard gemaakt. - Mijn vrienden van vroeger lieten me (onbewust) weer inzien dat ik ook weer niet té hard wilde zijn. - Mijn oma en mijn lerares klassieke talen zorgden voor zelfvertrouwen en het inzien van het goede in iedereen. - Mijn vrienden van nu houden me enigzins burgerlijk, wat ook wel eens fijn is na tijden van chaos. - De kroegbaas bepaald met zijn openingstijden zo ongeveer mijn vrijetijdsbesteding. - De IKEA-folders hebben invloed op mijn interieur. Wat mij opvalt is dat veel mensen hier zeggen dat de muziek hen min of meer beïnvloedt. Bij mij is het juist eerder andersom. Mijn ervaringen bepalen mijn bui, en mijn bui bepaald mijn muzieksmaak op dat moment. Per aspera ad astra |
|
Zo zo. |
|
Disneyfilms en snuff. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Jullie. |
|
ik denk toch wel mn lichaam. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Leg es uit... L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
zonder lichaam was ik er toch niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mijn hormonen signature |
|
De Snorkels en, in mindere mate, Johan en Pierewiet. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |