|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Satan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De vader van? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Degene die zijn (muzikale) leven aan hem wijdt ja.. Ik weet nu waar ie woont, dus ga maar eens ziekelijk stalken ook! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vrouwtje Theelepel. |
|
Hoe dan ook wordt je visie altijd bepaald voor een deel door je ouders, familie, vrienden enzoverder. Maar er zijn nog tal van externe factoren zoals media, collega's, je werk zelf, je studierichting zelfs dat je leven bepaald op dat moment.En het zijn er teveel om op te noemen en het is zo snel gewijzigd. |
|
Grotendeels, mijn moeder. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Een wijze man zei ooit: Het belangrijkste is dat je aan het eind van de dag jezelf in de spiegel kan aankijken. Als ik het zo typ ziet het er een stukje minder wijs uit, ik hoop dat jullie hem snappen... |
|
nark Boeiender |
|
quote: Echt? Geweldig hoeveel ik bij kan leren op dit forum, wat een wijsheid! |
|
Jij weet het zo veel beter allemaal? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nee joh, lerende he. Dat staat er toch. Logica, uiteraard. Wellicht wel te moeilijk? Kan maar zo. Pogingen tussen de regels te lezen, jammerlijk gefaald, sorrie man. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-04-2009 21:35] |
|
quote: Mezelf in de spiegel aankijken lukt altijd wel. Tenzij er geen spiegel in de buurt is natuurlijk, dan wordt het al moeilijker. Aan het eind van de dag lukt het wel, er hangt een spiegel in mijn slaapkamer. Waarom is dat zo belangrijk? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Devin Townsend op zoveel manieren dat het niet in één post past "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
konijnetanden, toen ik 11 was mijn ouders, toen ik 12 was meisjes, toen ik 13 was Nietschze, toen ik 14 was black metal, toen ik 15 was hormonen, toen ik 16 was school, toen ik 17 was black metal, toen ik 18 was depressie, toen ik 19 was metal, toen ik 20-26 was Amon, toen ik 27 was signature |
|
bij mij is dat ooit nog eens Matt Damon geweest in z'n rol van Jason Bourne "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
oja!! Good Will Hunting memorabel signature |
|
Die nou net weer niet En ik was m'n halve basisschool in de ban van Herrie Potter "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
internet!1 Je moeder. |
|
ja... internet, mijn eerste poo video .. smullen was dat signature |
|
Oh en niet te vergeten Theo Maassen met z'n functioneel naakt geloof ik dat 'ie heette toch wel een eye opener was dat "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
... niet direct (moet nog kijken) Kamiel Kakfa wel niets serieus nemen is een ernstige zaak oja, de Bijbel, sprookjes ftw, enne... alcohol David Lynch vrouwen en hun vrouw-zijn seks, zo iets ... ondoorgrondelijk simpel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-04-2009 0:17] signature |
|
quote: En ik zal het geen twee keer zeggen. Vooral zijn gedichten hebben invloed gehad: Konijn Een konijn woont in zijn hol behalve als hij thuis is dan is het vol quote: Terecht natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ouders, aantal vrienden, cabaretiers... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Niet Patrick M? Boeiender |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |