IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aardschok Metal Bash 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 09-11-2005 13:20 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Zal er wel weer bij zijn vrijdag

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-11-2005 14:22 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Mooi, van de partij! Vrij geritseld van mijn werk!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-11-2005 17:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2005 14:22 schreef AngelOfDeath het volgende:
Mooi, van de partij! Vrij geritseld van mijn werk!

Hej je nog gratiez kaarten ofzo ghehe

AngelOfDeath
Posted 10-11-2005 18:59 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2005 17:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Hej je nog gratiez kaarten ofzo ghehe

Ehm gheghe, misschien wel...

En..Mythlorian vestig ik mijn hoop op: http://www.zwaremetalen.com/recensie/5145.html

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2005 22:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Let me know
Enne ja inderdaad, enige bandje wat mij aanspreekt ook.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-11-2005 23:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

We zullen zien...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-11-2005 12:37 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

En nog steeds weet ik niet tot hoe laat ik vanavond moet werken...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 12:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik ben dr

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-11-2005 12:42 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik misschien..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 12:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 12:42 schreef Doomy het volgende:
Ik misschien..

Misschien toch niet, op moment dat ik neer tikte dat ik gaan zou pijnsteken in mijn oor.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-11-2005 12:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 12:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 12:51 schreef Doomy het volgende:

Ietwat vreemd ja. Hoop niet op oorontsteking, kan ik dit weekend niet gebruiken.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-11-2005 12:57 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Kusje op je oor...zo! over!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 12:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 12:57 schreef Doomy het volgende:
Kusje op je oor...zo! over!

Gatverredamme!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-11-2005 12:59 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

hehe

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 11-11-2005 14:13 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 10 november 2005 18:59 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ehm gheghe, misschien wel...

En..Mythlorian vestig ik mijn hoop op: http://www.zwaremetalen.com/recensie/5145.html

Portall is ook een gave band, die hebben de Metal Battle vorig jaar gewonnen. Goede live band ook en die zanger doet me denken aan Henri van INRI.

see you at occultfest!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 11-11-2005 19:15 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Jaja, vanavond is het zover! Een avondje bashen in Hedon, kheb er zin in!!!! *Mythorian*

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 19:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 19:15 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Jaja, vanavond is het zover! Een avondje bashen in Hedon, kheb er zin in!!!! *Mythorian*

Mag ik de letter L bijkopen in het woord Mythorian

AngelOfDeath
Posted 11-11-2005 19:31 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 19:24 schreef MindlessMayo het volgende:

Mag ik de letter L bijkopen in het woord Mythorian

Nee, die wil ik!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 19:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 19:31 schreef AngelOfDeath het volgende:
Nee, die wil ik!

Niet jouw L

AngelOfDeath
Posted 11-11-2005 19:32 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 19:32 schreef MindlessMayo het volgende:
Niet jouw L

Nee, de mijne blijft veilig.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-11-2005 19:35]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 19:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 19:32 schreef AngelOfDeath het volgende:
Nee, de mijne blijft veilig.

<-- alcoholvrij

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2005 19:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Sponsor Jagermeister he.. mwahahaha geloof dat het een kansloze avond gaat worden.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-11-2005 20:45 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Jeuj...machine kapot gemaakt op m'n werk...dus mooi niet tot 10 uur werken! Zwolle here I come!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-11-2005 0:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zo, weer thuis en het was zeer gezellig. Leuk nieuw cdtje, 2 jagermeisterglazen, een lelijke polaroid foto met een jagemeister opblaasfles, de large, een jagermeisterkeycord, een jagermeister poster en morgen zeer waarschijnlijk een kater rijker..

Sunset Vertigo en Segunda vond ik flink misplaatst, leuke rock muziek maar geen metal naar mijn idee. Tijd voor Grolsch en Jagermeister dus.

Mythlorian als openingsband was jammer, gave band!! Cdtje van aangeschaft en hopelijk zie ik ze snel weer spelen. Portall kwam de zaal omver blazen en zijn daar ruimschoots in geslaagd, overigens ook de terechte winnaar van de voorronde. Helaas geen toegift

Op naar de volgende metalen avond, morgen dus
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1920146

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com