|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal er wel weer bij zijn vrijdag |
|
quote: Hej je nog gratiez kaarten ofzo ghehe |
|
quote: Ehm gheghe, misschien wel... En..Mythlorian vestig ik mijn hoop op: http://www.zwaremetalen.com/recensie/5145.html "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Let me know Enne ja inderdaad, enige bandje wat mij aanspreekt ook. |
|
We zullen zien... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En nog steeds weet ik niet tot hoe laat ik vanavond moet werken... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ben dr |
|
Ik misschien.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Misschien toch niet, op moment dat ik neer tikte dat ik gaan zou pijnsteken in mijn oor. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ietwat vreemd ja. Hoop niet op oorontsteking, kan ik dit weekend niet gebruiken. |
|
Kusje op je oor...zo! over! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Gatverredamme! |
|
hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Portall is ook een gave band, die hebben de Metal Battle vorig jaar gewonnen. Goede live band ook en die zanger doet me denken aan Henri van INRI. see you at occultfest! |
|
Jaja, vanavond is het zover! Een avondje bashen in Hedon, kheb er zin in!!!! *Mythorian* |
|
quote: Mag ik de letter L bijkopen in het woord Mythorian |
|
quote: Nee, die wil ik! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Niet jouw L |
|
quote: Nee, de mijne blijft veilig. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-11-2005 19:35] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: <-- alcoholvrij |
|
Sponsor Jagermeister he.. mwahahaha geloof dat het een kansloze avond gaat worden. |
|
Jeuj...machine kapot gemaakt op m'n werk...dus mooi niet tot 10 uur werken! Zwolle here I come! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zo, weer thuis en het was zeer gezellig. Leuk nieuw cdtje, 2 jagermeisterglazen, een lelijke polaroid foto met een jagemeister opblaasfles, de large, een jagermeisterkeycord, een jagermeister poster en morgen zeer waarschijnlijk een kater rijker.. Sunset Vertigo en Segunda vond ik flink misplaatst, leuke rock muziek maar geen metal naar mijn idee. Tijd voor Grolsch en Jagermeister dus. Mythlorian als openingsband was jammer, gave band!! Cdtje van aangeschaft en hopelijk zie ik ze snel weer spelen. Portall kwam de zaal omver blazen en zijn daar ruimschoots in geslaagd, overigens ook de terechte winnaar van de voorronde. Helaas geen toegift Op naar de volgende metalen avond, morgen dus http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1920146 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |