![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe kun je nou je haar losgooien met een pet op!? Portall rules! Donders gave band! see you at occultfest! ![]() |
|
weer helemaal vergeten, lekker aangekondigd? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-11-2005 13:13] Je moeder. ![]() |
|
Vette avond gister ![]() ![]() |
|
quote: Lekker aangekondigd? Nou nee, niet bepaald een jonge mooie vrouw in latex pakje nee. Tssk. Maarre genoeg promotie hoor, moet je eens wat vaker je bed uit komen ![]() ![]() |
|
dat zal het zijn hehe Je moeder. ![]() |
|
quote:Gewoon pet af, zag je toch? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Is er nog iemand naar de voorronde in Arnhem of Uden geweest? Ik weet alleen dat Shadowlord en Forcefeed door zijn, was de rest van de bands ook de moeite waard? ![]() |
|
Voor de mensen die het boeit: foto's Hedon: http://photobucket.com/albums/c328/Renee1984/Hedon%20Metal%20Bash%2011-11-2005/ "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |