|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou metalekat, Ik heb een bestelling gedaan hoor! Mail je bankrekening nr. maar dan maak ik het over |
|
Zo goedkoop is die tent niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Klopt. Maar ook niet overdreven duur. En ze hebben een shirt die bij andere mailorders toch niet echt makkelijk te krijgen is |
|
Maar geen girlies. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Tja, daar heb ik geen boodschap aan natuurlijk |
|
Ik geloof dat Rob deze wel aan wil schaffen: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-09-2005 17:03] |
|
quote: Of deze: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
OWN3D!! |
|
PWN3D!!! |
|
[quote]Op 14 september 2005 16:52 schreef Burzum het volgende: Nou metalekat, Ik heb een bestelling gedaan hoor! Mail je bankrekening nr. maar dan maak ik het over Me rekening is 6666666666 hahaha Was ook niet de bedoeling om een nieuw toppic te maken, maar onder aan twee knoppen had de verkeerde en voila nieuw toppic... |
|
Het valt ook allemaal niet mee. |
|
quote: Helemaal mee eens. Best redelijke prijs. En het aanbod is ook oke Ho Drakon Ho Megas |
|
quote: www.leerquoten.nl |
|
Jullie vonden die ene blue merchandise ofzo,, toch zo beter als de large?? ik ging even rondkijken maar ze hadden helemaal nix van slipknot, ja 1 shirt terwijl ze bij de large wel 5 shirts en truien enzo van hebben. Keep On Rocking, Metal Is Forever! |
|
Dus ze zijn beter Edit: je avatar staat op beveiligde del van @home, wij krijgen ene inlogscherm .. sterf [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-09-2005 12:07] |
|
Ze hebben wel een hoop andere shit. Echte metal shirts... Ho Drakon Ho Megas |
|
wTF! sLiPkNot iS toG mEtAl mAn! |
|
Denk niet dat dit het juiste topic voor een discussie omtrent Slipknot is... T ging er meer om dat de Large een te beperkt metal shirt aanbod heeft. En niemand kan natuurlijk ieder metal shirt verkopen. En niet of Slipknot metal ja of te nee is... Ho Drakon Ho Megas |
|
Open er een topic over! |
|
wel goeie shirts maar wat prijzig Je moeder. |
|
quote: Ik zat er net even te kijken, maar ze hebben nu toch wel girlie shirts. Niet echt iets voor mij.. Maar voor me vriendin misschien wel Ho Drakon Ho Megas |
|
Gaaf! quote: |
|
quote: Een leverancier van die persoon heeft zijn assortiment aangepast waardoor hij alle gave dingen niet meer kan leveren |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |