|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn wij even gepwnd! Wat had je besteld eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-09-2005 17:49] |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: die trui van Windir een een Fallen shirt en jij? |
|
Nouja, raar eigenlijk dat ik toch al zo'n vermoeden had. Waarom bestel je dan zul je je afvragen! Nou? Tja. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-09-2005 17:54] |
|
quote: Support your local einsatzkommando van Burzum (shirt, ik heb de LS al ) En een shirt van Dissection. |
|
Schijt schijt schijt!!! Ik zag nret dat sjirt van The Berzerker staan, is waarschijnlijk niet meer leverbaar dus... |
|
Ik wilde gewoon verdomme een Fallen shirt maar nu moet die weer besteld worden uit Verweggiestan ofzo |
|
Klote ja. Dat Dissection shirt is uiteraard geen probleem. Dat Burzum shirt is best lastig te krijgen. Ik vond het ook al raar dat ze hem daar hadden, terwijl hij bij andere mailorders niet meer te krijgen is. Maarja. Het geld staat al weer op mijn rekening, dus geen probleem verder |
|
Ik heb me Bathory shirt ook niet meer gehad... Maar wel me geld terug gekregen, dus niet opgelicht in iedergeval Ho Drakon Ho Megas |
|
Jep, netjes afgehandeld! Als nog complimenten |
|
Weet er iemand waar ik in Nederland Spinal Tap shirt kan bestellen (zonder creditcard etc) |
|
Ik ben ze ook nog niet tegen gekomen.. [Dit bericht is gewijzigd door Eisblut op 25-09-2005 15:23] Ho Drakon Ho Megas |
|
quote: ARG ik had gelogen! Geen Fallen shirt maar een Mourning Beloveth shirt!!!! |
|
Eisblut heeft mail |
|
Mail voor Eisblut. |
|
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=8937&start=400 Een na laatste post. Ineens aangepast, 4 uur na de post [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-09-2005 12:51] |
|
Op zoek naar patches.. [Dit bericht is gewijzigd door Eisblut op 25-09-2005 15:33] Ho Drakon Ho Megas |
|
Judas Priest-Scarf: Defenders of the faith-tour ’83!!(Black/White & exclusive!!) 15 euro Metallica-Scarf: Ride the lightening-Europian tour ’84!! (Blue/white & exclusive) 15 euro krisiun666@pandora.be |
|
Weet iemand waar ik Crematory shirts kan vinden? Het liefst, ahum, uit een ouder tijdperk (Illusions ofzo)... DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
quote: Ik heb precies dezelfde vraag En ik zoek nog Type O Negative posters. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |