|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ff over Dire Straits post hier alles en nog wta over dire straits " |
|
Sinds wanneer is dit heavy metal? |
|
En sinds wanneer mag je de Dire Straits categoriseren onder heavy metal? spelfout weggehaald... |
|
Mister Metallica, snapt het allemaal niet zo erg goed. |
|
sinds het gewoon lkkre muziek is en waar slaat dan dat dialecten topic op |
|
muziek algemeen, hallo? Je bent echt een beetje dom he? |
|
quote: Dat is "een beetje" duidelijk.. Suck my piss |
|
geef andwoord om mijn vraag dan? |
|
quote:Welke vraag, klap voor je kop heb je nodig. Waarom er een dialecten topic is? Hebben wij dat soms gemaakt? Nee he, dus wat lul je nou weer. |
|
het gaat erom waarom jullie niet op dat topic zeiken |
|
quote: OMDAT EDE STAAL HEERSCHT HALVEZOOL!! Suck my piss |
|
quote: Doen we dat niet? Jongeuh jongeuh, wordt gothic en ga huilen omdat de wereld tegen jou is. News Flash, de wereld is tegen alle domme mensen. Je bent niet alleen, je bent ook niet de enige die afgezeken is op ZM. |
|
doe normaal ofzo kanloze muts |
|
quote: ? Ik doe normaal. Stop gewoon met dom te doen, krijg je ook geen kritiek. Je snapt toch wel hoe communicatie werkt toch? Of praat je irl alleen met even domme mensen? |
|
Ik heb geen contacten alleen met mijn hond en op forums, waar ik mijn neb vriendjes heb |
|
Een ja had ook volstaan. |
|
ga erop in!! Wie is hier nou dom dan |
|
Degene die niet weet dat mv van forum Fora is, en Neb typt ipv Nep. |
|
Forums mag tegenwoordig ook Ghoullie |
|
Alleen als je officieel Josti bent.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
..gut oh gut.... |
|
quote: Toetsenist was je toch |
|
SLOT BAN Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Alleen als het ding groene en gele toetsjes heeft met de lettertjes erop. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee, jij Suck my piss |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |