|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ey Schrobbel, ga jij er nou nog heen or not? |
|
quote: Dat dacht ik |
|
@Jenje. Hoe ga jij erheen? Met de vierwieler? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Kom je me ophalen? |
|
Als jij nou eens via Heerenveen reed. Is niet eens echt om voor je. Je moet toch de A7 hebben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nha .. nha .. vooruit dan maar Gaan er nog meer mee? zo ja, dan moet ik eerst de achterbank leegruimen ... |
|
Waarschijnlijk wel. Hoeveel man kun je meenemen? En we hoeven toch niet in de hondenharen te zitten he? Heerschend! IOU Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er kunnen 4 mensen in mijn peugoth ... Ik zal dan ff zuigen achterin |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Hey inpakken jij! |
|
LOL Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hier kom ik wel ff kieken, esoteric vind ik wel leuk |
|
quote: Dan wil Jenje wel even gezellig kennis met je komen maken denk ik. spelfout weggehaald... |
|
ik zit voorin... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ook! |
|
quote: dat kan. ik (her)ken hem wel. gok ik. hahah! |
|
Colaatje graag dan, moet rijden |
|
tja, ik kijk wel uit met het bier ook, straks betrapt men me nog op headbangen. |
|
Oei, aub wel de vooroordelen waarmaken ... ik zal Slayer roepen en jij komt in een jurk |
|
quote: Goh ga ik Jenje in levende lijve zien. Heb op Wacken en Summer Breeze geen Dolorian CD voor je kunnen vinden. [edit] Tju verkeerde topic, deze gaat over Noord Nederland. Waarom zijn er twee topics voor dezelfde tour? [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 21-08-2005 17:12] |
|
LOL ik dacht al, Mark helemaal naar Friesland ... |
|
quote: Afgelopen vakantie ruim 3300 km gereden, maar Rotterdam is vanuit Tilburg iets beter te doen ja. |
|
quote: Als ze niet in Leeuwarden zouden komen was ik naar Rotjeknor getuft, maar ja, dit is toch net effe wat dichter bij ... |
|
quote: niet nodig denk ik, vol is gewoon vol. k'zie je moggu! choose metal! www.noordkabaal.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |