|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dat schreef die op ZM ook KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oops. My bad. |
|
Suck my piss |
|
SMOOCHY OOK NOG AANWEZIG? Suck my piss |
|
vanavond, live and loud choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Ah oordoppen mee Ik hou niet zo van harde muziek weet je .. |
|
Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dankjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. |
|
quote: P.D.N (praat dan niet) Suck my piss |
|
hoelaat is dat hoe duur en waar is het precies... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
9 uur 4 euro Mukkes (vlakbij Gloppe) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jammer smoochy! de rest; to zo! Suck my piss |
|
ahahaah had de trein gemist... watsgebeurt?! Suck my piss |
|
quote:Was wel tof, Marcel kwam ook niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bunkur: eerste 5 minuten geinig. De rest van de drie kwartier waren echt SAAI! Jezus ik vind doom wel gaaf, maar één aanslag per 20 seconden gaat mij wat te ver. En dan die constante feedback! AAARGH! Eria d'Or: ook SAAI! En dit had niks met het tempo te maken, maar wat een voorspelbare meuk zeg! Elk nummer dezelfde opbouw met een clean introotje en een clean intermezzootje. En LANG dat het duurde! Esoteric: Kijk eindelijk zo dient doom gemaakt te worden. 3 gitaristen die hoofdzakelijk andere gitaarlijnen neerlegden en een bassist die daar met z'n zes-snarige bas onderdoor wandelde. Alleen stond het allemaal een beetje luid (klein kroegje met laag plafond...). Vooral die noise stukken deed je trommelvliezen klapperen. Goeiedag zeg, ik voel de trillingen nu nog door m'n lichaam. Toch nog wel een leuk avondje dus, hoewel we daar lang op moesten wachten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Esoteric was wel master |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |