|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat Vital Remains op tour gaat klopt!!! Er staat ook een verwachte datum op de Goudvishal site, namelijk Do 29-09. Alleen dan Nominon (swe) als support. |
|
hmm wat mag de Line-up dan wel zijn? aangezien Deicide ook op tour is in rond die tijd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
En 30 september in de Baroeg |
|
Klopt! Er is nog niet echt ergens een officiele lijst te vinden, maar deze stond op Metalfan: Vital Remains, Nominon, Downscape 28.09. Esch-Alsette (Lux) - Kulturfabrik 29.09. Arnhem (NL) - Goudvishal 30.09. Rotterdam (NL) - Baroeg 01.10. tba. Belgium 02.10. Groningen (NL) - Vera 03.10. Day off 04.10. Dudley (Uk) “ J B'S Club 05.10. Bradford (Uk) - Bradford Rio 06.10. Dublin (Ire) “ Voodoo Lounge 07.10. Cork (Ire) “ An Cruiscin Lan 08.10. London (Uk) “ Electrowerkz 09.10. tba. UK 10.10. Day off 11.10. Wermelskirchen (Ger) - Bahndamm 12.10. Gießen (Ger) - Jokus |
|
quote: Ben ook benieuwd naar de line-up van Vital Remains. |
|
quote: Die Deicide tour begint voor zover ik weet pas na de Vital Remains tour... |
|
|
|
30 september in de Baroeg dus? Best kans dat ik daarbij aanwezig ben ! |
|
Vette flyer! Ik ben erbij in de Baroeg |
|
Baroeg gaat het worden voor mij, ook al is het dik een uur rijden, voor deze band zo ook zelfs nog wel veel langer willen rijden. Heb nu de laatste cd van hun op staan "Dechristianize" heerschende plaat is dat toch! an evil incarnation of DEATH! |
|
*schop* Aanwezig in Arnhem dus. |
|
Aanwezig in Baroeg!!! |
|
Baroeg Heersch, vrijdag Vital Remains in de baroeg, zaterdag en zondag Dutch Doom Day(s) in de baroeg. Kan ik niet daar een bed neerzetten ofzo? Hoef ik tussendoor niet naar huis Zenial |
|
quote: |
|
quote: tot zondag! Suck my piss |
|
quote: GVD ik wil ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je roept dit in bijna elk concert topic wel een keer, waarom ga je niet gewoon? |
|
quote: Omdat ik dan niet kan. Muti is dan of nog in het ziekenhuis, of herstellende. GVD VITAL REMAINS. Skull.... Misschien kom ik zondag logeren ja? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja no problemo, gewoon doen. En Mindleszmaj00h moet gewoon niet zo zeuren. Suck my piss |
|
quote: Ja maar je kan ook niet 1 dagje zonder Mutilator dan? Bedoel als je deze band graag wilt zien?? |
|
quote: Nee Ik zie wel.... Ik heb ze nog wel eens vroeger gezien, met vader in Bergum. Ik denk dat dat iets van 9 jaar geleden is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Een hele tijd geleden.. maarre ze zetten een speciale show neer met nummers van alle albums enzo.. extra lang spelen. Nouja lastig kiezen dan. |
|
quote: Ik zie wel. Ligt aan de situatie. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik kan ook niet!!!! Kutwerk ook! carcasstrid |
|
quote: Kom gaan we samen zondag naar Grunn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |