IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Limp Bizkit Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 26-08-2008 20:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat zei ik niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Trystys
Usericon van Trystys
Posted 28-08-2008 15:14 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

3$ bill y'all vind ik nog steeds een erg goede plaat. Ik luister er niet meer zo veel naar, maar van alle LB platen blijft die toch het bruutst. Meest primitieve, rauwe en agressieve geluid. Significant Other was ineens al een hele omschakeling naar het commercielere geluid en chocolat starfish was dikke rommel! Op Fred Durst na zijn het stiekem toch best goede muzikanten, zit meer potentie in dan ze hebben laten horen denk ik. Alleen Fred is gewoon een aroogante stinkzak met weinig talent.


My friend, watch out for traitors...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-12-2008 14:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Fred Durst is zijn wilde haren kwijt?




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-02-2009 20:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Guitarist Wes Borland — who has never been known to make contradictory statements in interviews and via his online postings — recorded a short video message last night (Friday, February 13) for the LIMP BIZKIT fan site The Armpit in which he confirmed that he will, in fact, take part in the recording sessions for a new LIMP BIZKIT album. "We are definitely back together," he can be heard saying in the clip, which is available for viewing below. "For all the non-believers, there is a new album, new tour, it's all going to happen. It's going to go off..."


Van blabbermouth


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gallina
Usericon van Gallina
Posted 20-02-2009 23:35 by Gallina Wijzig reactieProfiel van GallinaQuote dit bericht

Vroegâh (een jaar of 4 geleden...) was ik best fan van Limp Bizkit. Ik vind Chocolate Starfish and the Hotdog Flavoured Water hun beste album, en die remixplaat (New Old Songs) is eigenlijk ook wel heel strak. Goeie hiphopbeats zitten daartussen.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2010 1:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-05-2010 1:37 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

best wel een kut nummer ... maar dat is denk ik meer een smaakkwestie



Argh
Usericon van Argh
Posted 02-05-2010 1:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2008 14:51 schreef Count Usher het volgende:
Fred Durst is zijn wilde haren kwijt?





hehe dit filmpje is een (eind)baas

edit; lol hij is offline, maar goed voor degene die 'm gezien hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-05-2010 1:38]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2010 1:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 1:37 schreef collision-tammi het volgende:
best wel een kut nummer ... maar dat is denk ik meer een smaakkwestie
Ik vind het ook niet echt bijzonder, gewoon een Limp Bizkit nummer, meer niet.

De mini cd: The Unquestionable Truth (Part 1) vind ik goed. Daar is de muziek wat steviger.

Wat steviger is een understatement, blaast al het andere werk weg is een betere uitdrukking.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-05-2010 2:06]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2010 11:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 1:47 schreef bokaj het volgende:
De mini cd: The Unquestionable Truth (Part 1) vind ik goed. Daar is de muziek wat steviger.


Bingo, lekkere plaat! Voor de rest zijn er nog een aantal hitjes die hier vaak voorbijkomen, helaas hebben ze ook veel te veel kutnummers gemaakt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 11:53 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Sorry hoor, maar limp bizkit is gewoon kut en Fred Durst is een van de meest trieste figuren in de muziekscene


Evil Dick


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2010 12:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nieuwe nummer is KUT.

Best jammer, vroegâh toch wel wat gave shit gemaakt. Die EP ken ik eigenlijk niet, toen was ik al afgehaakt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-05-2010 12:21 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Volgens mij kan Crypt binnen een uur in zijn eentje het kutband topic volspammen


 


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 12:25 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Hahaha, dat kan best wel ja...maar goed, vind ook een hoop bands echt wel zeer goed en ben echt niet altijd negatief.

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 02-05-2010 12:25]


Evil Dick


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-05-2010 16:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 12:21 schreef Forever After het volgende:
Volgens mij kan Crypt binnen een uur in zijn eentje het kutband topic volspammen


T was me nog niet opgevallen, ik zal er vanaf nu extra op letten .



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2010 16:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 11:53 schreef Crypt_666 het volgende:
Sorry hoor, maar limp bizkit is gewoon kut en Fred Durst is een van de meest trieste figuren in de muziekscene



Ja man, maar jeugdsentiment...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-05-2010 22:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

+1... Niet dat ik t ooit nog opzet.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-05-2010 23:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik wel. In de kroeg waar ik toen werkte draaiden ze veel Limp Bizkit en veel Korn. Geef mij maar Limp Bizkit dan, Korn is echt kut vind ik. Significant other blijft één van de beste hiphop-metalplaten, vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-05-2010 23:41]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-05-2010 9:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Daar kan ik me wel in vinden opzich, ik heb nooit echt wat met Korn gehad.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-05-2010 9:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

!!!

KoRn & Life is Peachy zijn vet!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-05-2010 10:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2010 9:59 schreef ZelThoR het volgende:
!!!

KoRn & Life is Peachy zijn vet!
WOORD. Ook de latere dingen zijn lekker, eigenlijk alleen die allernieuwste niet. Anyway Korn = Lance Armstrong en Limb Bizkit = Slechtheid op de 3wieler.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-05-2010 16:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het probleem met Korn is dat ze niet fout zijn, maar met momenten gewoon erg kut. Limp Bizkit is even kut, maar wel geniaal fout


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-05-2011 12:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben ik hier even blij mee als een 12 jarig kind!



Geniaal slecht, genieten. Slechte rap, maar dat refrein is wel weer epic genoeg om dit op de replay te zetten.

EVERYBODY JUMPS FROM THE SOUND OF A SHOTGUN!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-05-2011 16:46 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

POD in 't zuur



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-05-2011 17:08 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zwak nummer.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen