|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi. |
|
Tja in de willemeen ging het toen wel door ben benieuwd wie gaat vervangen, ben ik eindelijk weer in een land met metal krijg je zoiets. |
|
nou nog een paar daagjes en nog geen vervanger ben benieuwd |
|
Schiet niet op zo, wil weten wie er gaat vervangen.. grmbl. |
|
de kans is aanwezig dat t aborted word |
|
quote: De kans is aanwezig? Ik wil keiharde feiten Maar zou wel mooi zijn, Aborted is best leuk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-09-2005 10:12] |
|
kei hard feit: ik ben aanwezig... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ploaties draai'n? |
|
misschien dat ik dezx ekee rmaar eens niet draai.. maar gewoon beir ga ddrinken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Altijd goed.. |
|
quote: Dat is wel de goedmaak band he... zo lijkt het. kan leng che niet, dat heeft het oog ook nog wat. |
|
quote: Ghehehe.. Gaat de entree prijs ook omlaag dan? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-09-2005 11:57] |
|
Als het aan mij ligt wel, maar het ligt niet aan mij haha. Of een goedmaak biertje ofzo |
|
quote: Bier voor de halve prijs als goedmakertje, ja daar ben ik wel voor ja. |
|
quote:Natuurlijk niet!Dan worden we toch nooit rijk? |
|
quote: Ja maar 10 euro, dat is toch wel heeeeeeel veel geld hoor voor 3 (plus misschien 1) bands.. Denk wel dat ik een kijkje kom nemen, maarre weet iemand wanneer er enigzins zekerheid is rondom de 4e band? Daar laat ik het momenteel even van afhangen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-09-2005 12:47] |
|
Euh ik ben de programeur niet ofzo Dat moet je aan de gvh vragen |
|
quote: Al gedaan, krijg geen antwoord Zo kan men uiteraard ook niet echt prettig promoten. Daarbij staat er aan info op hun website ontzettend weinig. Welja, paar dagen te gaan.. netjes wachten. |
|
ach ja ik ken t.... |
|
Helaas, Exhumed heeft haar tour moeten annuleren. We hebben helaas geen waardige vervanging kunenn vinden (die ook nog betaalbaar was). Gelukkig is aan Rompeprop, Deifecation en Prostitute Disfigurement wel toevertrouwd hoe een feestje neer te zetten. Daarnaast is de entree aangepast tot het schappelijke bedrag van 5 euro. Gewoon komen dus. geen Aborted dus SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Schijnbaar niet.. haha wel netjes geluisterd door de prijs omlaag te schroeven. |
|
aah, jammer Maar wordt nog steeds een feestje. De andere bands weten ook een flinke pot herrie te schoppen Signature |
|
Hmmm Prostitute Disfigurement is nog wel de moeite. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Verwende metalheads ook! Hoppa, gewoon komen...! + = "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |