IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 23 sept 05 Exhumed(US)&Deifecation Goudvishal Vorige pagina | Volgende pagina
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 15-09-2005 20:31 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Mooi.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 17-09-2005 12:43 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Goudvishal nieuws (van de website)

Exhumed annuleert toer
Vanwege problemen met het Engelse gedeelte van hun tour hebben de US-grinders de tour moeten annuleren. We zijn op dit moment op zoek naar een waardige vervanger. Hou de webstite in de gaten voor meer nieuws.

De Goudvishal en Exhumed hebben iets vreemds met elkaar. Het is namelijk al de derde keer dat hun geplande optreden niet doorgaat. Werd de eerste keer de tour een week verschoven waardoor het optreden nog wel in de Willemeen kon plaatsvinden. De laatste twee keer is zelfs de gehele tour geannuleerd. Maar we houden stug vol. Ooit zal Exhumed in de GVH staan. Tenzij ze het bijltje erbij neer leggen.

Signature

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2005 22:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Tja in de willemeen ging het toen wel door

ben benieuwd wie gaat vervangen, ben ik eindelijk weer in een land met metal krijg je zoiets.

Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 20-09-2005 18:08 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

nou nog een paar daagjes en nog geen vervanger ben benieuwd

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-09-2005 19:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Schiet niet op zo, wil weten wie er gaat vervangen.. grmbl.

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 21-09-2005 9:57 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

de kans is aanwezig dat t aborted word

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 10:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 9:57 schreef san miguel het volgende:

De kans is aanwezig? Ik wil keiharde feiten

Maar zou wel mooi zijn, Aborted is best leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-09-2005 10:12]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-09-2005 10:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

kei hard feit:

ik ben aanwezig...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 10:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 10:14 schreef irritante klootzak het volgende:
kei hard feit:

ik ben aanwezig...

Ploaties draai'n?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-09-2005 10:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

misschien dat ik dezx ekee rmaar eens niet draai..
maar gewoon beir ga ddrinken...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 10:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 10:36 schreef irritante klootzak het volgende:
misschien dat ik dezx ekee rmaar eens niet draai..
maar gewoon beir ga ddrinken...

Altijd goed..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2005 11:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 9:57 schreef san miguel het volgende:

Dat is wel de goedmaak band he... zo lijkt het.

kan leng che niet, dat heeft het oog ook nog wat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 11:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 11:56 schreef ghoulliette het volgende:
Dat is wel de goedmaak band he... zo lijkt het.

Ghehehe..
Gaat de entree prijs ook omlaag dan?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-09-2005 11:57]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2005 12:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Als het aan mij ligt wel, maar het ligt niet aan mij haha. Of een goedmaak biertje ofzo

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 12:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 12:02 schreef ghoulliette het volgende:
Als het aan mij ligt wel, maar het ligt niet aan mij haha. Of een goedmaak biertje ofzo

Bier voor de halve prijs als goedmakertje, ja daar ben ik wel voor ja.

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 21-09-2005 12:39 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

quote:
Op 21 september 2005 11:57 schreef MindlessMayo het volgende:
Ghehehe..
Gaat de entree prijs ook omlaag dan?
Natuurlijk niet!Dan worden we toch nooit rijk?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 12:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 12:39 schreef san miguel het volgende:
Natuurlijk niet! Dan worden we toch nooit rijk?

Ja maar 10 euro, dat is toch wel heeeeeeel veel geld hoor voor 3 (plus misschien 1) bands..

Denk wel dat ik een kijkje kom nemen, maarre weet iemand wanneer er enigzins zekerheid is rondom de 4e band? Daar laat ik het momenteel even van afhangen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-09-2005 12:47]

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 21-09-2005 12:44 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

Euh ik ben de programeur niet ofzo
Dat moet je aan de gvh vragen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 12:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 12:44 schreef san miguel het volgende:
Euh ik ben de programeur niet ofzo
Dat moet je aan de gvh vragen

Al gedaan, krijg geen antwoord
Zo kan men uiteraard ook niet echt prettig promoten. Daarbij staat er aan info op hun website ontzettend weinig.

Welja, paar dagen te gaan.. netjes wachten.

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 21-09-2005 12:51 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

ach ja ik ken t....

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 21-09-2005 18:08 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

Helaas, Exhumed heeft haar tour moeten annuleren. We hebben helaas geen waardige vervanging kunenn vinden (die ook nog betaalbaar was). Gelukkig is aan Rompeprop, Deifecation en Prostitute Disfigurement wel toevertrouwd hoe een feestje neer te zetten. Daarnaast is de entree aangepast tot het schappelijke bedrag van 5 euro. Gewoon komen dus.

geen Aborted dus

SALT IN YOUR WOUNDS!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-09-2005 18:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 18:08 schreef nogayblackmetal het volgende:
Helaas, Exhumed heeft haar tour moeten annuleren. We hebben helaas geen waardige vervanging kunenn vinden (die ook nog betaalbaar was). Gelukkig is aan Rompeprop, Deifecation en Prostitute Disfigurement wel toevertrouwd hoe een feestje neer te zetten. Daarnaast is de entree aangepast tot het schappelijke bedrag van 5 euro. Gewoon komen dus.

geen Aborted dus

Schijnbaar niet.. haha wel netjes geluisterd door de prijs omlaag te schroeven.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 21-09-2005 18:36 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

aah, jammer
Maar wordt nog steeds een feestje.
De andere bands weten ook een flinke pot herrie te schoppen

Signature

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 21-09-2005 21:33 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Hmmm Prostitute Disfigurement is nog wel de moeite.

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-09-2005 21:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Verwende metalheads ook! Hoppa, gewoon komen...! + =

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com