|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen ff kaartje halen. 5 euro, dat trek ik nog wel. |
|
owke jammer geen vervanger maarja 5 euries dat is ook wel fijn tot morgen dus!! |
|
deifecation klinkt goed, zou graag es zien signature |
|
Of de kroeg in duiken. Als ik niet wat anders te doen had wist ik het wel, 3 vette bands voor weinig geld. |
|
quote: Loopt toch altijd uit zodat men de laatste treinen alsnog missen.. maar goed, denk niet dat ik ga (Sorry AoD) en als ik ga is het een last minute beslissing. Wel leuke bands trouwens! |
|
Typisch genoeg wilden de voorverkoopadressen (wegens laat thuis van werk is reserveren zinloos) het kaartje niet voor 5 euro van de hand doen. Blijkbaar had de Goudvis de nieuwe prijs niet helemaal gecommuniceerd. Dan maar morgen aan de deur kaartje kopen. De heren verkopers adviseerden, al in de enveloppe met kaartjes starend, maar aan de deur te kopen, uitverkocht zou het toch niet raken... |
|
quote: Nouja als je een reserverings nr wil.. heb dr nog wel een staan voor 2 kaarten. |
|
Och, het mag best, maar ik weet niet of ik uberhaupt op tijd ben om de reservering af te halen. 19.00 u klaar met werken en dan oto droppen voor reparatie en vervolgens met de fiets de stad weer in. Vrees dat het niet voor negenen wordt. |
|
quote: Och, zie maar ja.. u heeft mail @ Yahoo |
|
Ok. Bedankt! (en nu m'n nest in, morgen fietsen op de goede plek deponeren enzo. een mens moet toch wat over hebben voor een avondje uit...) |
|
Schop Vanavond dus. Wordt mooi brekk'n Signature |
|
Aaaa, Marjolein dus ook van de partij? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-09-2005 10:38] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Was leuk feestje. Signature |
|
quote: Nee harstikke afwezig hehe |
|
ja.hier ook al.nou wel naar leeuwarden komme! [Dit bericht is gewijzigd door san miguel op 24-09-2005 11:45] |
|
quote: Zie ik tegen die tijd wel weer, genoeg nog op de planning staan. |
|
Kutzooi, tijdens Pros Dis laatste trein moeten halen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Liep de boel weer uit? Nog Zwollenaren de trein gemist?? Ghehe. |
|
Nah!kut NS weer |
|
hmmm pros. dis. 3 nummers maar kunnen zien laatste trein moeten halen maarja het was gezellig!!!!! |
|
quote: Nee ik was mee www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ben je nog gekwetst door die blanke negers 'bin laden' |
|
quote: neuh www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |