|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
een cockring mag dat ook?>? Jammer dat ik niet kan Suck my piss |
|
quote: Zal ik mijn 'zwarte coffie' platen meenemen dan? |
|
coffie? nee... bier |
|
Svetly metal zal speciaal voor je evrjaardag door de boxxxen knallen sas Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Aight! |
|
**Nieuwsflits** Er is net uit betrouwbare bron vernomen dat er 2 personen uit de trein gezet zijn in Zutphen wegens het roken van een bepaalde substantie na het bezoeken van een concert in de Goudvishal. Er gaan geruchten dat dit Bringer of Light en FRNK zijn geweest. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
hehe stukje lopen Je moeder. |
|
quote: HAHAHAHAHAHAAAAAAAA Geloof het zo ja.. moeten ze nu lopen of ga jij ze ophalen? |
|
quote: Ze gaan maar lopen of een taxi bestellen ik doe het niet want No Gay mocht blijven zitten plus daarbij rij ik niet met bier achter de kiezen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hahaha, er is ook altijd wat als men vanuit Zwolle naar Arnhem gaat. |
|
quote: En als er geen ouder en verstandiger persoon zoals ikke bij is www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja precies.. heb frnkie maar even een ondersteunend smsje gestuurd was vast ook de laatste trein.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-09-2005 0:25] |
|
quote: ik meen van wel ja www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Och, tegen 6-en rijden de treinen wel weer. Lekker knusjes samen op station, paar uurtjes slaap overslaan en dan vrolijk aan het werk. |
|
quote: dan kunnen ze s'middags fijn vroeg naar bed om s'avonds weer te gaan bieren www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Goed idee.. of gewoon niet slapen, lekker aan het werk en dan door naar Hardenberg ofzo. |
|
quote: trouwens erg jammer H'berg eerst geen Soilent Green en daarna geen Belphegor. Opzouten met 't podium blijf lekker thuis(of ga zoep'n in de stad) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Klopt, maar toch nog genoeg leuks om te bekijken. Je kan altijd nog naar Epica in Hedon hehe. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Oops, vergat even dat je liever Imperia ziet dan Epica |
|
quote: Ehm, www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja dat was erg.. maarre geloof dat er in popfront ook wel wat te doen was? Ah well, ik mooi naar Hardnbarg. Geloof trouwens dat de beide heren momenteel zoeken naar een hotel voor de nacht. |
|
échte kerels zoeken een café en zuipen de nacht door. Edit: oja, morgen doordeweekse dag hehe [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 09-09-2005 0:44] |
|
quote: in 't Popfront is altijd wat te doen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |