|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou mooi man. Gorerotted rulede!!! 4-sterren hotel voor mooi prijsje ook hahaha.. tering.. |
|
Mailtje gelezen? hahaha.. 120 euro.. @Mayo : thanx voor de smssteun nog he [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-09-2005 9:24] |
|
Yep gelezen, netjes @mayo: Ja bedankt voor de sms steun! "Dat is een eind lopen" of "Om 6 uur gaat er weer een trein". You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: quote: Ja maar dat was ook zo.. Best een stomme actie weer hoor, je eruit laten zetten in de laatste trein terwijl je de volgende dag moet werken. |
|
klote-NS ook altijd |
|
Ja, klopt. De volgende keer neem ik de boete wel. Maar die gozer stond er ook op dat ik eruit ging, bastard! Ben ik een keer een avond aan de cola, krijg je dit, grom You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Goedkoper als die boete toch?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik heb best moeite vandaag om me te concentreren op mijn werk. Dat verekte lauwe bier ook altijd!! het was weer veel te gezellig. gorerotted was zwaar ok!!! |
|
quote: Opzich wel, maar nog 2 keer 10 euro taxi en 2 xtra treinkaartjes vanochtend, dus..... Was wel grappig, met FRNKie in 1 bed, knus hoor You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: How sweet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Decapitated heerschte zwaar! Iemand nog foto's gemaakt? |
|
hoe was die nieuwe zanger? carcasstrid |
|
quote: AngelOfDeath en XXL iig Decapitated was gaaf ja! 'k Had er alleen meer van verwacht.. cd's al best grijs gedraaid hier maar live nèt niet da'k iets had van : WHOA Had wel WHOA bij Gorerotted |
|
Gorerotted was immer saai . Detonation heerschte trouwens ook! Btw het was wel superrustig daar . heb ik jouw gezien? Ik was die lange gozer met een Vomitory shirt |
|
quote:Haha quote:Ja idd rustig.. Shirts kan'k me nie herinneren maar wel lange gozers. Jij die met blond lang krullerig haar die bij aankomst door ons 'hoi' tegen me zei? Diegene had ik iig iets bij van 'huh, wie's dat ook al weer, ken em wel ergens van'.. maar weet dus niet of jij dat was omda'k zo nie weet wie je bent haha.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-09-2005 13:32] |
|
meest recente foto die ik heb |
|
Oh dat was iemand anders dan.. Nou 'k heb je vast wel gezien iig.. of jij mij hebt gezien weet ik niet gheghe, vast wel. http://frnk.tk staan wel pics. 'k Had bij aankomst een Rotterdam Deathfest-shirt aan en daarna een Negation-shirt dr over. En waarschijnlijk een bezopen en stoned uiterlijk en veel heen en weer naar de bar haha. Nog een beetje op die bassist vd 1e band gelet dan? Die was me een potje fanatiek opt podium [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-09-2005 13:58] |
|
quote: In tegenstelling tot de linker gitarist. Simpele powerchords spelen en er als een zoutzak bijstaan. Wel een mooie gitaar overigens |
|
quote:Haha ja idd.. |
|
hoe was de nieuwe vocalist? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Leuk avondje, waarbij Gorerotted het meest aan het heerschen waren. Geen ZMers gezien, denk... en straks door naar Stench. |
|
Vanavond zelfde lineup en meer in Baroeg Beter!! Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Hier, wat pics (spot de zm-ers..) : http://www.metalshots.com/2005-09-08_Decapitated_Gorerotted_Arnhem/index.html |
|
Jeetje, wat staan er een aantal bekende mensen (voor mij bekend dan) charmant op... Toch jammer dat ik er niet was... maar ja, moest een keuze maken tussen Hardenberg en Arnhem.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |