IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Krisiun, 6 augustus @ Baroeg Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2005 17:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

OOkal zit ongeveer iedereen op Wacken, gaat hier nog iemand heen?

Ik wel iig

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2005 17:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 17:35 schreef Snaack het volgende:
OOkal zit ongeveer iedereen op Wacken, gaat hier nog iemand heen?

Ik wel iig

Die datum heb ik wel vrij gehouden, Krisiun is super gaaf,hopelijk als d'r niks tussen komt zie ik je daar. Nog geen supports bekend dacht ik he ??

Fuck the world and fuck you

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2005 17:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Idd...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2005 17:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zou alleen Krisiun komen dan ?? Vaag.. Zou Baroeg weer met geld tekort zitten ?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2005 17:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

er staat op de site van de Baroeg wel dat er support komt, alleen nog niet wat.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2005 17:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nou dat moeten we dan nog maar even afwachten...het zal alleen wel rustig worden dan natuurlijk ivm wacken.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2005 17:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat vind ik geen nadeel.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2005 18:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik ook niet, maar sinds ik niet meer drink hoef ik toch niet meer al te vaak naar de bar hahaha. dus mij maakt het niet uit.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2005 18:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jij en niet meer drinken?

Als in, geen druppel meer?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-07-2005 18:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 18:01 schreef Snaack het volgende:
Jij en niet meer drinken?

Als in, geen druppel meer?

Yup. Compleet gestopt. En voel me er lekker bij.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2005 18:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 18:02 schreef mental het volgende:
Yup. Compleet gestopt. En voel me er lekker bij.

Goed kerel

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-07-2005 18:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik kom ook, denk ik

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2005 18:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik wens alle krisiun-fans heel veel plezier toe. maar mij zul je er niet zien (mede mischien daarom he ) . sorry, maar die band kan mij in het geheel niet bekoren.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 30-07-2005 19:06 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Maat van me gaat er ook heen. Die heeft sinds het eerste Krisiun optreden in Nederland bijna geen optredens van ze gemist

Ik zit in de USA dan.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 31-07-2005 2:42 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 19:06 schreef Mikeee het volgende:

Ik zit in de USA dan.

mazzelpik.

Inprincipe heb ik niets te doen dus kan ik erbij zijn. Maar eerst moet ik wel 'wat' van ze horen

Stormtrooper
Usericon van Stormtrooper
Posted 31-07-2005 17:10 by Stormtrooper Wijzig reactieProfiel van StormtrooperQuote dit berichthttp://neen.

Heb d'r wel zin in

blackcrystal
Usericon van blackcrystal
Posted 31-07-2005 19:13 by blackcrystal Wijzig reactieProfiel van blackcrystalQuote dit bericht

Al ziu alleen krisiun spelen dan zou ik gaan als ik niet op wacken zat

geen knoop aan vast te touwen

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-07-2005 21:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nog steeds niets bekend over de entree en supportbands?

oscura
Usericon van oscura
Posted 31-07-2005 23:31 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

kom wel ff bacootje halen na het werk ja.. om gelijk maar mijn vakantie goed in te wijden!! Alhoewel ik ze zondag ook al ga zien.. ach .. boeiuh!!

carcasstrid

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 31-07-2005 23:35 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

niet aanwezig, ben niet zo'n Krisiun fan, of er moet een vet voorprogramma komen

But there is no real me: only an entity, something illusory................

oscura
Usericon van oscura
Posted 31-07-2005 23:36 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

hey robbemans!!! wanneer wordt dat nou bekend wat er verder komt pingelen en schreeuwen?

carcasstrid

oscura
Usericon van oscura
Posted 31-07-2005 23:42 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 23:35 schreef *Sander* het volgende:
niet aanwezig, ben niet zo'n Krisiun fan, of er moet een vet voorprogramma komen

zelf ook niet zo.. maar er is baco en herrie.. dat is voldoende

carcasstrid

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-07-2005 23:46 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juli 2005 18:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik wens alle krisiun-fans heel veel plezier toe. maar mij zul je er niet zien (mede mischien daarom he ) . sorry, maar die band kan mij in het geheel niet bekoren.

Heb je die drummer van dichtbij wel eens aan het werk gezien? Ik ooit wel. De muziek lag me toen al niet zo (1997 ofzo), maar die drummer. Tering. Niet dat ik ga.

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 01-08-2005 2:36 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Krisiun zou eerst zelf een supportband meenemen, niet al te lang geleden heb ik te horen gekregen dat dat niet meer het geval is.

Wordt aan gewerkt...

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 01-08-2005 19:52 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Helaas zit ik niet op het Wacken-gebeuren, maybe next year, dus ik zit zaterdag in de Baroeg. Ik vind Krisiun gewoon een brute topband, maar ja je moet er wel van houden das een ding wat zeker is.

an evil incarnation of DEATH!

Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 02-08-2005 0:14 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

Ik ga iig voor krisiun, ben benieuwd naar de support acts echter!!

OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com