|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie je vanavond Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Aanwezig vanavond |
|
Er komen best wat bekenden vanavond!! behalve ikke |
|
Ik doe met je mee Ratje But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Niet mijn soort bands maar uit verveling ga ik ok maar met mensen mee hierheen zometeen. |
|
Zo dat was een heftige toestand gister, wow an evil incarnation of DEATH! |
|
CARCERI!!!!! De kanker, wat een ontiegelijk strakke, technische, vette band zeg! Ow, Krisiun was ook wel leuk Heerschende avond, was erg gezellig |
|
blij om te horen dat het gezellig was. Was het nog een beetje druk ?? Hoe was de support band ?? Fuck the world and fuck you |
|
Er was aardig wat volk binnen ja! En, imho heeft Carceri Krisiun keihard ge0wn3d. |
|
Carceri, nooit van gehoord, maar is dus ok ?? eens kijken. Fuck the world and fuck you |
|
"Carceri is dus ok" is de understatement van de eeuw man. |
|
was zeker wel vet, en het bier smaakte ook weereens goed hehehe |
|
Over dit geweldige optreden heb ik een reviewtje geschreven, te lezen op onderstaande linkje! Ook foto's! an evil incarnation of DEATH! |
|
Was erg gezeliig gister Carceri was erg goed bezig, goeie covers ook Krisiun vond ik ook super. Al met al lekker avondje. Van hier heb ik alleen Robbemans ff gesproken |
|
quote: Maar als je verkeerd wordt geraakt Ik heb robbemans natuurlijk wel herkent. Maar omdat ik een gierige nederlander ben heb ik hem geen biertje gegeven |
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens denk ik. Ik ben helaas niet hip genoeg om helemaal door te hebben wat er staat. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ze schopten kont! |
|
Speelde Krisiun nog covers? Black metal van Venom ofzo? |
|
goede vraag Het was iig heel de tijd "blast blast blast", afgewisseld met "dubbele bass dubbele bass dubbele bass". |
|
quote: Zoiets dacht ik al, ja. Ooit zag ik die venom cover live door hen op het podium, wat een ellende. Zo snel, jammer was dat. |
|
Ze zeiden ergens wel op een gegeven moment dat ze een venom nummer gingen spelen inderdaad, dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 07-08-2005 23:09] |
|
quote: Goh, what a suprise |
|
quote: het was een heersend avondje.. lekkere bierdouche gehad.. stevige nekpijn opgelopen.. kortom .. carcasstrid |
|
Ik heb gehoord dat ik gethrashed ben door een paar van die neo-nazi's. Ik vond het al zo raar dat ze mij heel de moesten pakken |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |