![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie je vanavond ![]() ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Aanwezig vanavond ![]() ![]() |
|
Er komen best wat bekenden vanavond!! behalve ikke ![]() ![]() ![]() |
|
Ik doe met je mee Ratje ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Niet mijn soort bands maar uit verveling ga ik ok maar met mensen mee hierheen zometeen. ![]() ![]() |
|
Zo dat was een heftige toestand gister, wow ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
CARCERI!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() De kanker, wat een ontiegelijk strakke, technische, vette band zeg! Ow, Krisiun was ook wel leuk ![]() Heerschende avond, was erg gezellig ![]() ![]() |
|
blij om te horen dat het gezellig was. Was het nog een beetje druk ?? Hoe was de support band ?? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Er was aardig wat volk binnen ja! En, imho heeft Carceri Krisiun keihard ge0wn3d. ![]() |
|
Carceri, nooit van gehoord, maar is dus ok ?? eens kijken. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
"Carceri is dus ok" is de understatement van de eeuw man. ![]() |
|
was zeker wel vet, en het bier smaakte ook weereens goed hehehe ![]() |
|
Over dit geweldige optreden heb ik een reviewtje geschreven, te lezen op onderstaande linkje! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Was erg gezeliig gister ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Maar als je verkeerd wordt geraakt ![]() Ik heb robbemans natuurlijk wel herkent. Maar omdat ik een gierige nederlander ben heb ik hem geen biertje gegeven ![]() ![]() |
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens denk ik. Ik ben helaas niet hip genoeg om helemaal door te hebben wat er staat. ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ze schopten kont! ![]() |
|
Speelde Krisiun nog covers? Black metal van Venom ofzo? ![]() |
|
goede vraag ![]() Het was iig heel de tijd "blast blast blast", afgewisseld met "dubbele bass dubbele bass dubbele bass". ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zoiets dacht ik al, ja. Ooit zag ik die venom cover live door hen op het podium, wat een ellende. Zo snel, jammer was dat. ![]() |
|
Ze zeiden ergens wel op een gegeven moment dat ze een venom nummer gingen spelen inderdaad, dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 07-08-2005 23:09] ![]() |
|
quote: Goh, what a suprise ![]() ![]() |
|
quote: het was een heersend avondje.. lekkere bierdouche gehad.. stevige nekpijn opgelopen.. kortom .. ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
Ik heb gehoord dat ik gethrashed ben ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |