|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is gewoon bijzonder KLOTE. Hij heeft veel voor de metal betekent en zal in zijn muziek voortleven.... Verder: Waar halen Schaambaard (Support topic) en Duxmortem toch het vreemde idee vandaan dat Deathfans niet om sterfgevallen mogen rouwen. Deathmetal ging oorspronkelijk over de dood. DAT BETEKENT NIET HET VERHEERLIJKEN DAARVAN !!! Wat betreft de band Death: de eerst cd's hadden tekstueel nog wel wat met de dood te maken (zingen over Leprosy en teksten gebaseerd op Horrorfilms), daarna echter niet. Ik vind de opmerkingen van Duxmortem en Schaambaard dus ongepast, en blijkbaar weten ze niet waar ze het over hebben... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 1:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Leuke foto........ Maar waar is uw boze reaktie op Duxie, want die stond hier eigelijk. Dus............ [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 17-12-2001 1:54] |
|
quote: De verleiding is er, maar negeren lijkt me toch beter; vandaar.... ..verder heb jij alle juiste conclusies al getrokken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 2:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oké dan, ik geef toe, past ook niet echt in een condoleances-topic..... (Maar bij dergelijke posts zijn reakties ook terecht.) |
|
Ik ga me verder niet kwaad maken over een meninkje van iemand die niet weet waar hij het over heeft. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit vind ik de beste DEATH - reincarnatie: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 2:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: echt triest, zo een reactie! het overlijden van een persoon is altijd een tragedie en echt niet iets om mee te lachen. ken jij wel het verschil tussen fictie en werkelijkheid? teksten zijn vaak vooral VERHALEN en FICTIE, dus niet iets wat in de werkelijkheid moet gebeuren. en los hiervan is de lijdensweg die chuck heeft moeten afleggen loodzwaar geweest, ook voor zijn naaste familie, en het is des te tragischer dat hij het heeft moeten afleggen. een beetje respect, al was het voor zijn familie, is dus wel gepast. |
|
Rest in Peace Chuck... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Chuck was een van de grootsten die deze aarden ooit heeft mogen zien. Een briljant gitarist/componist en, vooral op de latere albums, zeer talentvolle tekstschrijver. Het is gewoon zwaar klote dat ie dr niet meer is, we zullen Death of Control Denied dus ook nooit meer live kunnen aanschouwen, maar de muziek is dr nog wel Duxmortem |
|
Chuck: I'm glad you're pain is gone now...save travel... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
vond het gister overigens erg gepast dat veel bands een nummer aan chuck opdroegen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tis jammer, maar meer Groote Muziekanten zullen volgen, zijn invloed in de metal zal altijd gehoord worden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hoor dan ,wie is hier nou hypocriet ,en death had maar weinig teksten over dat soort onderwerpen .Maar ja, jij houd je toch alleen maar met true black metal bezig chuck was een briljant muzikant.. mijn condoleances.... No meat is sweater |
|
Duxmortem: snap nou eens een keer dat death-metal niet (altijd) over het verheerlijken van de dood gaat en niet (altijd) serieus is. Death-metal is geen black-metal, wat een stuk serieuzer is. Verder doet het mijzelf niet zo veel, aangezien ik die gast en Death niet zo kende maar tis wel klote voor de mensen die hem wel kende. 11.45: restate my assumptions |
|
Ohja en trouwens: iedereen is hypocriet, bij de een is het gewoon wat duidelijk dan bij de ander. 11.45: restate my assumptions |
|
chuck jongen spanx u were really something Maarr he'll live on in onze metalhartjes en natuurlijk in de muziek van bandjes die in zijn schaduw staan Ik heb gesproken |
|
quote: Dan weet jij overduidelijk niet wat death metal is. Neem de echte oude death metal bands. Deze nemen (namen) zichzelf toch wel degelijk zeer serieus. Death metal was even serieus als black metal. Alleen jammer dat de meeste van die posers de scene hebben verraden. SCUM FUCK |
|
quote: damn,jij blijft echt bezig of niet?ga a.u.b ff ergens anders de dwaas uithangen. meneer de koekepeer. *editf iets kwetsends neerzetten:edit* [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 17-12-2001 20:05] No meat is sweater |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door lestat op 20-12-2001 21:03] God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: En waar baseert u dat op? Klinkt wel tof en zo hoor, zeker aangezien vrijwel iedereen op dit forum dat al heeft gezegt in een ander forum (sta je in ieder geval niet alleen in je mening), maar ik zou graag horen hoe u tot deze uitspraak gekomen bent. SCUM FUCK |
|
On topic, aub. |
|
Dit vind ik de op een na beste DEATH - Reincarnatie: Respect!!! DIEP respect!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 20:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik moest van bea vragen of jij in 2005 de nieuwe koning wil worden.... No meat is sweater |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |