|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En dat noemt ons hypocriet... Trieste gast |
|
quote: Ja je kunt hier beter geen serieuze topics openen sinds al die zielige figuren hier rondlopen! De mensen die dit topic vergallen mogen van mij zelf wel %$#@*& krijgen, stelletje randdebielen. *** WALG *** --- edit --- Ik heb mijn post maar even aangepast, uit respect voor mensen die er niet tegen kunnen dat dat woord genoemd wordt. Maar ik meen het nog wel. En ja, ik heb me ook weer eens uit de tent laten lokken. --- edit --- [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 20-12-2001 20:39] |
|
ben het op zekere hoogte eens, zeker respect mag wel getoond worden en dat is niet teveel gevraagd! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kan iemand dit topic alsjeblieft sluiten? Ik kan het niet aanzien dat dit, als eerbiedig bedoelde, topic wordt vervuilt met deze onzin. Chuck regeerde en zal altijd voortleven in zijn muziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik distancieer mij van dit topic en zal al mijn eerdere posts verwijderen. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote:Sorry dat het zo heeft moeten lopen, maar dan sluiten we dit topic. Lestat bedankt voor de moeite! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |