|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
juist aan het luisteren naar de live cd. Zalige plaat. Vind toch dat ze op tijd gestopt zijn. signature |
|
Unsafe vroegah vaak gedraaid! Nummers als 'Why', 'Bad to the Bone' en 'Suck my Energy' doen het bij mij nog steeds erg goed! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die CD Unsafe heeeerscht gewoon erg hard Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: same here When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
en nu zouden we Franky DSVD es goed onder zn ****** moeten stampen...Wat voor crap dat die maakt tegenwoordig Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Beetje de Pantera groove als ik mij goed herinner..was wel leuk bandje maar heb er niks van. Stigmatized is toch ook van hun??? |
|
de eerste twee platen waren heel aardig, daarna vond ik het minder worden None of us are saints - Albert Fish |
|
Ken ze alleen van het nummer "Black Fuel", en dat vind ik een retegaaf nummer. Alleen die gitaren in het begin al. Moet er nog eens meeer van luisteren. don't mistake lack of talent for genius |
|
de eerste twee heersen uitermate, daarna werd het rap minder. jammer, hele jammer. want de eerste twee (vooral het debuut dan), plus de twee cyclone cd's waaren serieuze concurenten voor de toen heersende bay area thrash |
|
Nu doorgegaan in Sons of Jonatas What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: en lijkt dat meer op de oude of op de nieuwe channel zero??? |
|
Meer ouwe Zweedse Death/Thrash... (met de zanger van Polluted Inheritance) Satan is the Devil |
|
Omhoog met dit topic! Unsafe en Black Fuel zijn heerlijke albums! |
|
quote: Voornamelijk Unsafe Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoe kan ik ze ooit vergeten! Metal zoals het moet: technisch, hondsbrutaal, verpletterend, een briljante zanger en doordachte teksten één keer live gezien, de tent ontplofte gewoon! De opvolger van CZ, Skitzoy, daar heb ik wel m'n bedenkingen bij: vervang die k door een h en je weet wel wat ik bedoel Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
het werk tot unsafe klinkt heel lekker, black fuel vond ik een pak minder |
|
ik vind alleen hun eerste 2 platen goed... |
|
WTF quote: Bron oh, hier moet ik zoooooooooo bij zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Joehoe, 29 januarie staat gebrandmerkt in de agenda, dan eindelijk deze legendarische band zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Channel Zero geeft vanavond in de Biebob een verrassingsconcert (try-out, vermoed ik) om 20u. 't Is maar dta je 't weet! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
vanavond of wa? signature |
|
Ja, maar dan is het geen verrassing meer Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat staat er toch? Yep! Temonozor of Channel Zero. Aan u de keuze. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
omdat antifa ...? signature |
|
quote: Yep. De vrees dat Antifa de boel boycot is natuurlijk bijzonder groot, gezien het clandestien karakter van dit optreden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |