![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Fearsome Promotions presents: Donderdag 24 November Exclusieve NL clubshow: Darkane (SWE) + supports: Greyline (NL) Enraged (NL) http://www.darkane.com http://www.greyonline.nl http://www.enraged.nl Aanvang: 20:00 Entree: 10,- Waar: Gloppe - Leeuwarden ![]() |
|
Waarom in Leeuwarden???!!! ![]() |
|
+1 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Het scheelt natuurlijk wel dat ik vrijreizen voor de trein heb(bedankt pa bij de ns!!!) ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Altijd he, moet je je maar even bij H. melden. ![]() |
|
Leeuwarden??!?!?!?!? Welke lul boekt daar nou weer een show?!?!?!?!? ![]() |
|
Het wordt steeds mooier... ![]() ![]() ![]() |
|
Ja kom op zeg, en dan ook nog leuk erbij zetten 'enige show'. In fucking Leeuwarden!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Goed geregeld Wietse! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ik moet ook naar arnhem om suffocation tezien.. je doet er maar wat voor!! verwend kreng!! niet zeuren maar komen ![]() ![]() edit: spelling he... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 12-08-2005 22:49] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Moeten we over sloten heen fierljeppen of hebben jullie daar normale wegen? Anders trek ik laarzen aan. Ook handig als ik in koeiepoep sta ofzo. ![]() |
|
Darkane heerst ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-08-2005 22:59] ![]() |
|
Wel aanwezig ![]() ![]() |
|
afwezig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik zal eens kijken of ik kan... ![]() ![]() |
|
quote: hee wat een stoere opmerking zeg! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-08-2005 23:56] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
AANWEZIG!!!!!!!!!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
![]() Uiteraard aanwezig ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hm... dat heeft Douwe me nog niet eens vermeld... ![]() Binnenkort maar es ff dubbel-checken en op de site gooien die info... ![]() ![]() |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Enraged gaat dat hele tourtje mee. Krijgt binnenkort wel bericht dan. ![]() |
|
quote: greyline is cool ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |