|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op de camping bij stonehenge: Zeer groot schaakbord buiten You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Oh, ik weet ook wel een schaakbord, zo'n Indonesische, dichterbij "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Vind Indonesie niet echt dichtbij You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Of tot de baan aan splinters ligt |
|
quote: Yeah die paardjes waren gaaf.. Maar men hield me tegen ze mee te nemen, das dan weer jammer |
|
quote: Halverwege het parcours moeten stoppen omdat de sticks krom waren en alle ballen kwijt waren. |
|
quote: Zoiets ja spelfout weggehaald... |
|
"League bowling is serious!!" " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ik hoor vandaag dat we in september gaan paintballen. Dat zal wel weer dolle pret worden met hem. |
|
eerste keer da'k ging bowlen vergeet ik nooit..had niet door dat het achter da streepje glad was..pats..op de grond! I have chosen night to be my guide |
|
Discoooo bowlen.. Speciaal voor Onheilige Marietje.. |
|
Bowlen heerscht! |
|
Discobowlen, vet lachen, vorige week nog met een hele zooi collega's gedaan. Dat kraakt ENORM!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Blowen heerscht een stuk harder. Hoef je tenminste geen gore schoenen aan. |
|
quote: Is dat met plateauxzolenschoenen? |
|
Discoblowen? I am the 1%. |
|
quote: Nee, daarmee mag je niet de baan op. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Kijk! Chic op de achtergrond. Gimme a C Gimme a H Gimme a I... |
|
Bowlen is wel erg gaaf, en Poolen ook , Ow wacht, dat had ik al gepost:O, damn dubbel post, Dikke Cheats |
|
Ik bowl ook wel is met wat vrienden mede bowlers op andere banen en mense die er werken zitten je wel aan te kijken waarom dat langharigetuig in godsnaam na elke beurt een biertje komt halen en het zo grappig vinden als iemand die bal voor de zoveelste keer de goot in donderd met een boog net onder het dak door... door volgens mijmoet je bij bowlen stil zijn ofzo net als bij tennis.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
blowen rulles signature |
|
blowen rulles signature |
|
Gisteren gebowled...ben blij dat ik nog leef, levensgevaarlijke sport iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik heb laatst nog gebowled, dankzij een collega m'n bowlingbal op m'n harses gekregen. Nu bowl ik dus niet meer heavy metal is the law |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |