![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, maar het bloedde op zich niet zo erg! Ik heb nu dus wel een deuk in m'n hoofd ![]() ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Misschien wel 3 ![]() ![]() |
|
Jeej, een bowling-topique! ![]() Ben sinds een paar maanden bezig met competitie-gooien! Vond het altijd maar een beetje een trieste bedoening, dat bowlen, maar na een paar avondjes kroeg (waar de bowlingbaan aan vast zit) bleek dat dit toch wel echt mijn ding was.. (En aangezien bij ons de bowlingvereniging draait om bier drinken, ouwehoeren en zo af en toe eens een bal gooien komt dat wel goed!) Gisteravond 199 gegooid ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik snap nog steeds geen ene ruk van de puntentelling bij bowlen. ![]() |
|
Simpel... Een spare is 10 punten + de eerstvolgende worp, een strike is 10 punten + de eerstvolgende 2 worpen! Verder alleen maar optellen... Voorbeeld: 1 : 2 : 3 : 4 : 5 ------------------ X : 9/ : X : X : 6- De eerste strike telt dus voor 10, plus de eerstvolgende 2 worpen. 9 en 1 dus, 20 punten totaal. De 9spare telt voor 10, plus de eerstvolgende worp (een strike). Bij elkaar dus ook 20 punten voor de 2e worp, in totaal 40 punten in 2 worpen. 3e worp is een strike, dus 10punten plus de eerstvolgende 2 worpen. De eerstvolgende worp is 10 (volgende strike), de tweede 6. Totaal van deze worp is dus 26 punten. Zo zit je met 3 worpen al op 66 punten. Alleen die strikes gooien is lastiger dan ze optellen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Laatst eens met vrienden een middag gebowld. Een beetje ouwehoeren met een biertje erbij en zo nu en dan je vrienden uitlachen met hun dramatische worpen is best geinig! ![]() ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |