IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Studio Sport of De wedstijden bij talpa. Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-08-2005 14:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik heb gisteren gekeken naar de wedstrijden op Talpa en vond het persoonlijk een aanfluiting. Het leek wel of je naar de nederlandse editie van Match of the day zat te kijken.

Ik vond het helemaal niet engels gebracht de samenvattingen vind al die gasten ook zo overbodig wil alleen de wedstrijden zien.

Wat wel een pluspuntje was bij Talpa was het commentaar het was 100x beter dan bij studio sport.

Of moeten we er nog aan wennen aan het nieuwe programma wat zijn jullie ideeen hierover.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-08-2005 14:57 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 augustus 2005 14:54 schreef Smoochy het volgende:
Ik heb gisteren gekeken naar de wedstrijden op Talpa en vond het persoonlijk een aanfluiting. Het leek wel of je naar de nederlandse editie van Match of the day zat te kijken.

Ik vond het helemaal niet engels gebracht de samenvattingen vind al die gasten ook zo overbodig wil alleen de wedstrijden zien.

Wat wel een pluspuntje was bij Talpa was het commentaar het was 100x beter dan bij studio sport.

Of moeten we er nog aan wennen aan het nieuwe programma wat zijn jullie ideeen hierover.


Die 2 gasten zijn idd overbodig, maar verder beviel het wel...ik ben idd ook erg blij met het niet naar talpa overstappen van ene E. ten N.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

We hebben het er al over hier:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1722934/12

Commentaar is inderdaad prima, maar die reclames he...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-08-2005 15:00 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2005 14:57 schreef Mark het volgende:
We hebben het er al over hier:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1722934/12

Commentaar is inderdaad prima, maar die reclames he...


Ik snap je maar dat gaat meer over de compititie en dit gaat over of je studio sport of talpa leuker vind...dat jullie daar ook over disscuseren in dat topic is meer bijzaak van het oorspronkelijke gebruik van het topic.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 15:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Okee, dan hier ook nog maar even mijn gal spuwen: commentaar is niks mis mee inderdaad, maar ik vind de verhouding programma versus reclame buiten proporties. Ik heb dan nog liever 2x zoveel reclameblokken van 1-2 minuten, daar zit ik dan wel even doorheen. Nu ga je toch zappen en dan mis je weer de helft door te laat terugschakelen.

De analyses vind ik wel okee, de interviews en nabeschouwingen zijn wat lang maar als dat betekent dat kleinere clubs hierdoor ook wat meer tijd krijgen dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo slecht (meer N.E.C.! ).

Het zijn echt die reclameblokken die me irriteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-08-2005 15:07]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 15-08-2005 15:13 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

Wat trouwes wel beter is bij Talpa, is dat er meteen na de wedstrijd commentaar wordt geleverd door een speler en niet eerst gelul van de presentator of analisten, dan kort interview en dan weer gelul.
En de statistieken worden getoond. Is nooit verkeerd. Verder is bij het bekend maken van de opstelling de koppen te zien van de spelers. Is wel beter.
Verder is de reclame zwaar verrot. En wanneer er een interview ofzo wordt gegeven, dan zie je t embleem van de club van die speler ronddraaien. Als ze die nou eens stil konden zetten.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-08-2005 15:33 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Ach ja, wat zal ik zeggen, voor mij is het eigenlijk heel makkelijk.

Aangezien ik een teringhekel aan voetbal heb, kijk ik naar geen van beiden.

Voordeel van het uitzenden door Talpa, is dat er bij de publieken weer wat nuttigs *kuch* met mijn belastinggeld gedaan kan worden.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-08-2005 15:34 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 augustus 2005 15:33 schreef Fat Bastard het volgende:
Ach ja, wat zal ik zeggen, voor mij is het eigenlijk heel makkelijk.

Aangezien ik een teringhekel aan voetbal heb, kijk ik naar geen van beiden.

Voordeel van het uitzenden door Talpa, is dat er bij de publieken weer wat nuttigs *kuch* met mijn belastinggeld gedaan kan worden.


zoals premier league idd



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 15:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zoals dressuur en schoonspringen?

Maar alle gekheid op een stokje, ik vind het eerlijk gezegd wel een goede zaak voor de Nederlandse sport in het algemeen dat op de publieke zender nu meer aandacht kan en zal zijn voor andere sporten. Misschien hoort het ook wel dat grote sporten die zichzelf financieel kunnen bedruipen commercieel gaan en de overheid de onderbelichte sporten ondersteunt. Wat dat betreft dus geen klagen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 15:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, de premier league is er dan wel. Maar die slokt tenminste niet de halve zondagmiddag op aan voorbeschouwingen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2005 15:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik kijk graag voetbal maar ik vind het absoluut niet de taak van de overheid om voetbalverslaggeving te verzorgen. Zodoende vind ik het veel zuiverder dat voetbal op een commercieele zender te bezichtigen is.

Eigenlijk vind ik het concept van een publieke TV bestel volstrekt overbodig. Een overheid hoort zich met haar kernatken bezig te houden en niet met televisie. Al dat gezeik over 'waardevolle' programma's voor het volk snijdt geen hout. Als de overheid iets aan de kennisniveau van de bevolking wilt doen dan moet ze zich met het onderwijs bezighouden. Wat niet wegneemt dat ik persoonlijk veel van de programma's op Ned1,2,3 zeer goed kan waarderen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-08-2005 15:53 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2005 15:34 schreef chriz het volgende:
zoals premier league idd


Vandaar de *kuch*.



slome
Usericon van slome
Posted 15-08-2005 16:02 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik kijk beide niet, ik slaap uit mezelf al goed genoeg


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 16:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2005 15:43 schreef Chelman het volgende:
Eigenlijk vind ik het concept van een publieke TV bestel volstrekt overbodig. Een overheid hoort zich met haar kernatken bezig te houden en niet met televisie.



Ik ben het deels eens met de opmerking over voetbal bij de commerciëlen, maar ik kan me niet vinden in dit bovenstaande stuk.

Als je van mening bent dat taken als Sport&Welzijn/Volksgezondheid, en ook Kunst&Cultuur en Educatie zaken zijn waar de overheid in betrokken moet zijn, dan is TV een bijna onontbeerlijk medium. Het is een uitermate laagdrempelige manier om mensen cultureel te verrijken en te onderwijzen.

Dat je voetbal hierin niet vindt thuishoren, daar kan ik me wel in vinden. Voetbal is populair genoeg om een breed draagvlak voor zichzelf te behouden en dus op commerciële wijze zelfbedruipend te zijn. Juist kleinere sporten zouden veel meer aandacht moeten krijgen, omdat je daarmee interesse genereert en over een langere termijn de breedtesport in Nederland ondersteunt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-08-2005 16:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 augustus 2005 15:53 schreef Fat Bastard het volgende:
Vandaar de *kuch*.




ah ok, ik dacht kuch als in hockey en dressuur



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-08-2005 16:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Het is juist belachelijk dat de commercie zo de overhand heeft gekregen in de voetbalsport. Hierdoor is er veel te veel voetbal te zien dat ik niet wil zien tegenover voetbal dat ik wel wil zien maar niet extra voor wil betalen!!

Het is toch belachelijk dat ik wel FC Utrecht op een tochtig veld ergens achterin Polen met 5-0 afgedroogd zie worden in de eerste ronde UEFA-cup, maar niet gewoon Ajax-Feyenoord live kan zien!!!!

Het geld verneukt het...


Dear dirty delightful old drunken old days


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-08-2005 16:35 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik heb gister ook de 1e uitzending gezien. Het is zwaar verkracht. Om de 10 minuten een reclame blok van 5 minuten. En 5 minuten echt zinloos geluiter.
Nee de studiosport moet het weer doen.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-08-2005 16:41 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2005 16:13 schreef chriz het volgende:
ah ok, ik dacht kuch als in hockey en dressuur


Nee meer *kuch* als in al die kut-sport van TV en in plaats daarvan eens een paar goede films, of series als The Young Ones, Blackadder, etc.

Nou vooruit dan, rugby en Australian football mag wel.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-08-2005 16:43 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2005 16:20 schreef Schaffelaer het volgende:
Het is juist belachelijk dat de commercie zo de overhand heeft gekregen in de voetbalsport. Hierdoor is er veel te veel voetbal te zien dat ik niet wil zien tegenover voetbal dat ik wel wil zien maar niet extra voor wil betalen!!

Het is toch belachelijk dat ik wel FC Utrecht op een tochtig veld ergens achterin Polen met 5-0 afgedroogd zie worden in de eerste ronde UEFA-cup, maar niet gewoon Ajax-Feyenoord live kan zien!!!!

Het geld verneukt het...


Dat is al begonnen toen ze van die achterlijke mongolen, die tegen een balletje konden trappen in eens miljoenen gingen betalen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-08-2005 16:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Buiten de vele reclameblokken om, vond ik het eigenlijk 100 % meevallen gisteravond.
Het is even wennen, maar ach.. We kunnen toch nog steeds lekker met z´n allen naar de samenvattingen van ´t Nederlandse voetbal kijken?

Niet zo zeuren dus.


..."Hate can only create more hate"...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 15-08-2005 17:03 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Geen doorkomen aan met al die reclames (na elke wedstrijd!).

Voor de rest is het echt een beetje overdreven de goed nieuws show, geen kritische noot kunnen bespeuren.

Het engelse voetbal bij studio sport is helemaal een ramp, op onmogelijke tijden laten ze niet eens alle doelpunten laat staan wedstrijden zien.


This is Zodiac speaking...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-08-2005 17:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 augustus 2005 16:20 schreef Schaffelaer het volgende:

Het is toch belachelijk dat ik wel FC Utrecht op een tochtig veld ergens achterin Polen met 5-0 afgedroogd zie worden in de eerste ronde UEFA-cup, maar niet gewoon Ajax-Feyenoord live kan zien!!!!




Moest dat nou, dit voorbeeld


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-08-2005 17:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik heb dit niet gezien en voetbal boeit me ook niet zo, wat ik wel gezien heb is "Café de sport" en dat was om te janken, jack spijkerman nóg slechter en niet grappig dan op de vara en humberto tan die ook ineens denkt grappig / leuk te zijn...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-08-2005 17:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik vond het commentaar dus wel bedenkelijk....hoe enthousiast kun je worden van al die wedstrijden....TE enthousiast dus. Die nieuwe commentatoren zijn zo blij dat ze een kans krijgen dat ze doen alsof we naar een technisch hoogstaande halve finale champions league zitten te kijken....het is maar NEC - Utrecht...en dat was knap beroerd...en dan die ubertruttige lay-out van de intro leaders. Wat een lullig kleurgebruik net als bij de NOS. Nederland op zijn best....doe mij maar de engelse en spaanse competitie. Jammer dat dit niet meer bij RTL 5 zit...

Het was pas de 1ste uitzending, d'r zal nog wel wat veranderen neem ik aan....


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 15-08-2005 18:09 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik heb zo nog niks gezien van een uitzending. Ik heb alleen gemerkt dat ze 's nachts geen herhalingen uitzenden zoals dat was op Ned. 2.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-08-2005 0:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Opzich wel redelijk. Alleen hoeven ze van mij niet zes keer de uitslagen te vermelden in een uitzending. Kijk, voor mijn pa met zijn alzheimer achtige trekjes is het wel handig, maar voor mij hoeft het niet

En teveel reclame!

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-08-2005 0:14]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen