IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-08-2005 0:54 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Heracles heerscht


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 14-08-2005 11:06 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 14 augustus 2005 0:54 schreef Burzum het volgende:
Heracles heerscht

Jammer dat ik de samenvatting niet heb gezien. Dat moest geweldig zin

Feyenoord wint straks natuurlijk he.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-08-2005 11:10 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 augustus 2005 0:54 schreef Burzum het volgende:
Heracles heerscht


GRRRR *woede uitbarsting* Lekker beroerd begin van de competitie


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


acid
Usericon van acid
Posted 14-08-2005 12:22 by acid Profiel van acid

Ja, erg kut inderdaad. Hopelijk gaat het net als vorig jaar, ala 'Een slecht begin is het hele werk'.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-08-2005 14:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 14 augustus 2005 11:06 schreef arnibes het volgende:
Jammer dat ik de samenvatting niet heb gezien. Dat moest geweldig zin
Die goal van Sluijter was geniaal! Of ie het met opzet deed weet ik niet maar die lob zag Gomes niet aankomen

quote:
Feyenoord wint straks natuurlijk he.
Nee


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-08-2005 14:48 by Smoochy Profiel van Smoochy

Idd die lob was geweldig en aan de kop van Gomes te zien was hij er niet zo blij mee.Verder was PSV gewoon slecht. Natuurlijk gaat de FC Grunn winnen vandaag...

En ik voorspel dat PSV geen kampioen wordt dit seizoen...ze hebben nog steeds geen afmaker in de ploeg. Iets wat AZ nu wel heeft.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


acid
Usericon van acid
Posted 14-08-2005 16:42 by acid Profiel van acid

Kut, Feyenoord heeft toch met 2 - 0 van NAC gewonnen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 14-08-2005 16:49 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 14 augustus 2005 16:42 schreef acid het volgende:
Kut, Feyenoord heeft toch met 2 - 0 van NAC gewonnen.

Duh. Wat verwacht je anders.

quote:
Op 14 augustus 2005 14:48 schreef Smoochy het volgende:
Idd die lob was geweldig en aan de kop van Gomes te zien was hij er niet zo blij mee.Verder was PSV gewoon slecht. Natuurlijk gaat de FC Grunn winnen vandaag...

En ik voorspel dat PSV geen kampioen wordt dit seizoen...ze hebben nog steeds geen afmaker in de ploeg. Iets wat AZ nu wel heeft.

Maar AZ wordt geen kampioen..... 3 keer raden welke club dat wel wordt.

quote:
Op 14 augustus 2005 14:45 schreef NecRobert het volgende:
Die goal van Sluijter was geniaal! Of ie het met opzet deed weet ik niet maar die lob zag Gomes niet aankomen

Nee

Ik zal eens gaan kijken. Ik begrijp nog steeds niet waar ik de samenvattingen kan kijken


acid
Usericon van acid
Posted 14-08-2005 16:51 by acid Profiel van acid

Wat ik anders verwacht? Nou, ik weet niet of jij Feyenoord afgelopen maanden gevolgd hebt, maar dat is natuurlijk een grote aanfluiting. Ik had stiekem gehoopt dat NAC iets geks zou doen, maar niet dus.

De samenvattingen van de eredivisie komen dus op TALPA. Op vrijdagavond kan je op RTL 5 de livewedstrijd van die avond zien, da's aankomende vrijdag NAC - Willem II ofzo?



"Jullie stemmen Pechtold!!"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-08-2005 23:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

GODVERDOMME. Wat een kut wedstrijd!

Nouja, in ieder geval nog een punt



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 14-08-2005 23:45 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 14 augustus 2005 16:51 schreef acid het volgende:
De samenvattingen van de eredivisie komen dus op TALPA. Op vrijdagavond kan je op RTL 5 de livewedstrijd van die avond zien, da's aankomende vrijdag NAC - Willem II ofzo?


Yup, oprollen die stilburgers. Wel weer verdomd kut om tegen de nerds op zo'n manier te verliezen. We hebben een goed elftal, alleen gaat Schollen ons meer punten kosten dan verdienen. Erg lullig dat zo iemand dan de keeper is. Vanaf de eerste wedstrijd vorig jaar heeft deze reincarnatie van Bruce Grobbelaar ondergetekende al menig maal grijze haren bezorgd. Hij heeft reflexen, moet ik toegeven...maar als de bal hoger is dan op kniehoogte dan begint hij te schutteren en stelt ie zich kandidaat voor het WK "Lucht-slaan-voor-gevorderden". Aankoopbeleid van ons is zeer goed en inventief geweest afgelopen zomer...maar de positie van keeper (toch niet een onbelangrijke positie naar wij dachten) is volledig verkeerd ingevuld. Hadden we nog beter Wilko de Vogt terug kunnen halen, stond er tenminste een Bredanaar in de goal.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 13:56 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 augustus 2005 23:26 schreef Burzum het volgende:
Nouja, in ieder geval nog een punt




Zwaar onverdiend

We kunnen dus nog steeds niet scoren, zelfde manco als vorig seizoen. Pokke

Trouwens, wat vindt men hier van de Talpa-samenvattingen? Ik word echt totaal gestoord van al die ellenlange reclameblokken na zowat iedere wedstrijd. Klote-Talpa


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2005 14:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 augustus 2005 13:56 schreef Mark het volgende:
Zwaar onverdiend

We kunnen dus nog steeds niet scoren, zelfde manco als vorig seizoen. Pokke

Trouwens, wat vindt men hier van de Talpa-samenvattingen? Ik word echt totaal gestoord van al die ellenlange reclameblokken na zowat iedere wedstrijd. Klote-Talpa


Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Voetbal kijken is geen basisrecht. Bevalt Talpa je niet dan neem je Versatel, wil je dat niet dan moet je met de teksten op eredivisie.nl volstaan.

Overigens vond ik de presentatie gisteren eigenlijk best geslaagd en had geen bijzondere aanmerkingen op de inhoud. De reclame's kwamen vrij vaak maar ze overschreden waarschijnlijk toch niet de norm van de Commisariaat voor de Media die ze met overheidsmacht aan particuliere (!) uitzendorganisaties oplegt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-08-2005 14:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Aan de presentatie ligt het niet en het concept bevalt me prima. Maar ik heb altijd de gewoonte tijdens een reklameblok te zappen en dan schakel ik standaard te laat weer in

En om kwart voor acht waren er nog maar 2 samenvattingen geweest. Vind ik iets te weinig...Het is allemaal weer tactisch ingedeeld om zoveel mogelijk mensen aan de buis te houden. Bijvoorbeeld: de topclubs als laatste uitzenden, uitgebreide interviews, reportages en analyses tussen de wedstrijden door etc.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:26 by Mark Profiel van Mark

Juistem, ik dank u


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 15-08-2005 14:30 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

Ik vond te reclames wel erg lang tussendoor, of dat komt omdat ik t niet gewend ben ofzo weet ik niet. Maar ik ben er ook zoeen die dan eerst twee keer terug schakelt en dan de derde keer heb je weer een stuk gemist.
Maar die commentator van de wedstrijden was niet eens zo slecht, sterker nog ik heb me er helemaal niet aan geirriteerd. Kan me niet herrineren dat ik m eerder heb gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 15-08-2005 14:30]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:34 by Mark Profiel van Mark

Commentaar zelf vond ik ook niks mis mee, evenmin als de analyses en interviews naderhand, maar ik stoor me echt aan de grootte en frequentie van de reclameblokken.

In de VS gooien ze er ook om de twee minuten zo'n reclameblok doorheen, maar dat duurt dan ook maar een minuutje of zo. 5-7 minuten reclame om de 10-15 minuten voetbal wordt wel een erg irritante zaak, vooral zoals al eerder is opgemerkt omdat je steeds te laat terugzapt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-08-2005 14:51 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Het bevalt mij wel zo, samenvattingen zijn veel uitgebreider, plus je kunt op zondag nou meteen na het nederlands, het engels voetbal gaan kijken.

Enige minpunt is idd reclame, maar goed, nu zit er geen reclame meer tussen de wedstrijden uit de engelse competite, dus als je allebei kijkt maakt het uiteindelijk weinig verschil.



acid
Usericon van acid
Posted 15-08-2005 17:50 by acid Profiel van acid

Mij viel het ook niet tegen. Wel moet ik zeggen dat ik dat Cafe de Sport minder vond. Inhoudelijk maar mager. En dat Studio Voetbal, tjah, dat is ook wel aardig, maar niet een programma dat ik helemaal uit ga zitten.

Verder ben ik er van overtuigd dat AZ het heel ver kan gaan schoppen dit seizoen. Ze hebben nu eindelijk een erg goede spits (in tegenstelling tot 'net niet' spitsen zoals Nelisse, Elkhatabi en Huysegems (die wel z'n momenten heeft).

PSV moet ik nog zien. Ik adviseer PSV Orlando Engelaar van RC Genk. Vind ik persoonlijk een prima aanvallend ingestelde middenvelder, en zo duur zal hij niet zijn (geen idee).


"Jullie stemmen Pechtold!!"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-08-2005 19:01 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 15 augustus 2005 17:50 schreef acid het volgende:
PSV moet ik nog zien. Ik adviseer PSV Orlando Engelaar van RC Genk. Vind ik persoonlijk een prima aanvallend ingestelde middenvelder, en zo duur zal hij niet zijn (geen idee).


Hij was geloof ik te duur voor Feyenoord, maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel...


no text supplied


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-08-2005 22:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hey stelletje hoeren hier:

Meldt je ook ff aan in de subleague van De Muur ok? Hebben we wat meer tegenstand

Subleague: DeMuur
Wachtwoord: friet



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-08-2005 1:57 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 augustus 2005 22:48 schreef NecRobert het volgende:
Hey stelletje hoeren hier:

Meldt je ook ff aan in de subleague van De Muur ok? Hebben we wat meer tegenstand

Subleague: DeMuur
Wachtwoord: friet


hoe heet je daar?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-08-2005 9:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

laat maar...zie dat ik er al uitgeflikkerd ben...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-08-2005 9:59]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-08-2005 13:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:

Landzaat spuwt gal en vindt AZ onfatsoenlijk

17/8/2005 9 :06

Denny Landzaat gedraagt zich als een voorbeeldige prof maar speelt in Alkmaar met de pest in zijn lijf. De Amsterdamse middenvelder is 'uitermate teleurgesteld' in de handelwijze van zijn werkgever AZ, dat de door hem zo gewenste transfer dwarsboomt en zich 'onfatsoenlijk' opstelt tegen hem.

In De Telegraaf spuwt Landzaat zijn gal en hij laat zijn onvrede over alle mislukte onderhandelingen de vrije loop. 'Natuurlijk ben ik uitermate teleurgesteld in de opstelling van AZ tegenover geïnteresseerde clubs als Real Madrid, Fiorentina, Birmingham en Feyenoord. Alleen kan ik niet verslappen omdat aan het eind van het seizoen het WK in Duitsland lonkt. Bij AZ weten ze dat natuurlijk ook.'

Landzaat verwijt AZ vaag gedrag, tegenover hem en tegenover clubs die hem daadwerkelijk willen inlijven. 'Ze willen me niet kwijt, maar zeggen tegelijkertijd tegen clubs: Doe maar een bod. Als ik dan vraag voor welke transfersom ik mag vertrekken, laten ze niets los.'

De leiding van de nummer drie van afgelopen seizoen is bovendien niet eerlijk en houdt belangrijke informatie achter. 'Eenmaal kreeg ik van AZ te horen dat zich een club had gemeld die meer wilde betalen dan Fiorentina, Feyenoord en Birmingham. Maar AZ had die club al afgepoeierd. AZ stelde me niet eens op de hoogte van de interesse. Zoiets vind ik gewoon onfatsoenlijk.'

Landzaat kraakt verder AZ's starre houding wat betreft de wijze van betaling van een transfersom voor de vijftienvoudig international. 'In termijnen afrekenen kan niet bij AZ, hoewel ze de 500.000 euro voor mij wel in termijnen aan Willem II hebben betaald.'

De hoop dat hij voor het sluiten van de transfermarkt alsnog een nieuwe club vindt, heeft Landzaat nog niet opgegeven. 'Maar elf miljoen voor iemand van 29 jaar noem ik niet reëel. Ze ontnemen me misschien de kans van mijn leven om te laten zien dat ik me ook in een grote competitie staande kan houden.'





NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-08-2005 13:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Die Landzaat had allang bij een topclub moeten zitten. Dat riep ik al toen ie nog bij Willem II speelde. Elk jaar laat ie weer zien een van de beste middenvelders van Nederland te zijn.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen