IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-05-2005 13:18 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

AZ ? bedoel je dat zielige kleuterklasje ?



Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 11-05-2005 18:59 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

quote:
Op 11 mei 2005 13:02 schreef Mutilator het volgende:
Afgezien van AZ.



Die hebben dit jaar idd boven verwachting gepresteerd.

Wil alleen maar zeggen dat ajax vnl 2e staat door het totale falen van clubs als Feyenoord (te wijten aan het geweldige technische beleid van de heren Gullit, Wotte en de GKL = alle 3 opk#nkeren a.u.b!) en de complete ineenstorting van AZ in de competitie de laatste weken.

Niet door het geweldige voetbal dit jaar in elk geval want wat dat betreft is ajax alleen maar een tikkie minder slecht dan Feyenoord en iets constanter dan AZ.

Dit jaar is er 1 maar ploeg in NL die overal bovenuit steekt en terecht kampioen is geworden en dat is P$V.

En dat durf ik best te zeggen als Feyenoorder.


!!! THE SIGN IS ON !!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2005 9:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
FC Utrecht wint de strijd om Robin Nelisse

11/5/2005 17:21

FC Utrecht heeft FC Groningen afgetroefd in de strijd om Robin Nelisse. De 27-jarige AZ-spits tekende een driejarig contract bij de club uit de Domstad. Hoewel hij de afgelopen maanden vaak aan bod kwam, had hij al in een vroegtijdig stadium laten weten de Alkmaarse club hoe dan ook te willen verlaten.
Nelisse had wel oren naar zowel FC Utrecht als FC Groningen. 'Het zijn beide mooie, ambitieuze volksclubs.' Nadat hij met beide clubs rond de tafel had gezeten, viel de keuze op FC Utrecht, waar hij volgende week zal worden gepresenteerd. 'Hij is onze eerste aanwinst voor het komende seizoen en daar zijn we ontzettend blij mee', aldus Utrecht-trainer Foeke Booy.

Robin Nelisse kwam vijf jaar geleden naar Alkmaar toe. Voordien speelde hij voor Cambuur Leeuwarden en Feyenoord, waar hij opgroeide.
En BurZum? Blij mee? Heel wat beter dan Mols dacht ik zo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Orion
Usericon van Orion
Posted 12-05-2005 10:09 by Orion Profiel van Orion

Mooi heerenveen zondag even winnen(of gelijk) van groningen, en hopen dat vitesse verliest van ajax en we gaan europa in!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2005 10:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Bij winst is Heerenveen zo goed als zeker van UEFA cup, whatever Vitesse ook doet. het doelsaldo is nl ook een stuk beter


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 12-05-2005 10:25 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Aan Nelisse gaat Utrecht veel plezier aan beleven... Dat is zeker. (6 goals in 24 wedstrijden)

Jammer voor ons, ik had Nelisse wel samen met Nevland (15 goals in 18 wedstrijden) willen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 12-05-2005 10:32]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-05-2005 11:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 11 mei 2005 18:59 schreef Hoolie99 het volgende:
Die hebben dit jaar idd boven verwachting gepresteerd.

Wil alleen maar zeggen dat ajax vnl 2e staat door het totale falen van clubs als Feyenoord (te wijten aan het geweldige technische beleid van de heren Gullit, Wotte en de GKL = alle 3 opk#nkeren a.u.b!) en de complete ineenstorting van AZ in de competitie de laatste weken.

Niet door het geweldige voetbal dit jaar in elk geval want wat dat betreft is ajax alleen maar een tikkie minder slecht dan Feyenoord en iets constanter dan AZ.

Dit jaar is er 1 maar ploeg in NL die overal bovenuit steekt en terecht kampioen is geworden en dat is P$V.

En dat durf ik best te zeggen als Feyenoorder.


Couldn't agree more.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-05-2005 12:27 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 mei 2005 9:36 schreef NecRobert het volgende:
En BurZum? Blij mee? Heel wat beter dan Mols dacht ik zo.


Ja!

We hebben eindelijk een spits


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-05-2005 15:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 mei 2005 13:18 schreef Azagthoth het volgende:
AZ ? bedoel je dat zielige kleuterklasje ?


Hehe tsja het is wel ongelofelijk lullig voor ze afgelopen; de kwaliteit is er, maar de mentaliteit is idd niet van een absolute killer topclub, da's duidelijk; en trouwens, Nederland kan nu winnen op penalty's, maar dan weet je dat dat resultaat geen vervolg qua nieuw resultaat meer krijgt; het last minute syndroom is weer een nieuw trauma... ach ja...


Wat pleit vor AZ vind ik wel is wat men bereikt heeft met minimaal budget; begin van het seizoen hebben ze zeer efficient het team versterkt en in principe alles eruit gehaald wat erin zat (afgezien van die laatste UEFA cup wedstrijd natuurlijk)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 12-05-2005 15:12 by neefherbert Profiel van neefherbert

quote:
Op 12 mei 2005 10:25 schreef scotfan het volgende:
Aan Nelisse gaat Utrecht veel plezier aan beleven... Dat is zeker. (6 goals in 24 wedstrijden)



hahaha, absoluut AZ's meest overgewaarde speler van het jaar. Beetje sullig rondlopen met hangende schouders en appelige uitdrukking op het gelaat en het dan nog voor elkaar krijgen dat 2 ploegen je willen hebben. Nee, scouts zijn tegenwoordig niet zo slim meer


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2005 15:22 by Mark Profiel van Mark

Wil er iemand Niedzelan hebben misschien? Of Denneboom?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 12-05-2005 16:04 by neefherbert Profiel van neefherbert

Wees nou maar blij met wat je hebt daar in Nijmegen, anders kun je hooguit een gratis Martin Drent krijgen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2005 16:07 by Mark Profiel van Mark

Ik zou hier grijnzend mijn middelvinger over opsteken als het niet zo pijnlijk waar was

Zul je zien dat we Gentenaar straks ook nog voor een appel en een ei kwijt zijn. Of erger nog, Sinou ervoor terug...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-05-2005 22:38 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

olee olee olee -->6-2


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 15-05-2005 22:49 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

Sinou was dat niet die keeper die niet goed genoeg was voor hfc Haarlem en vervolgens wel in de eredivisie terecht kwam ?


Rock moet Rollen


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 15-05-2005 23:00 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 15 mei 2005 22:49 schreef cooperfan het volgende:
Sinou was dat niet die keeper die niet goed genoeg was voor hfc Haarlem en vervolgens wel in de eredivisie terecht kwam ?

Mja, bij RKC. Kon ie daar zijn rare capriolen uithalen.

Maar helaas heeft mijn cluppie er kennelijk interesse in. Dat ze maar snel Gentenaar of Postma halen. En (op Penders na) een compleet nieuwe verdediging.

Aan alle feyenerds, veel plezier met Ali!


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 15-05-2005 23:54 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

quote:
Op 12 mei 2005 9:36 schreef NecRobert het volgende:
En BurZum? Blij mee? Heel wat beter dan Mols dacht ik zo.


Hehe, lekker naief, ik kom al meer dan 15 jaar bij Utreg en een ding wat ik weet is dit: eerst zien dan geloven. En mijn vooroordeel is, Nelissen gaat floppen.


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 15-05-2005 23:56 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

Ik vind dat we nu eens moeten stoppen met het gezeik over het nivo van de voetbalcompetitie. We hebben een leuk en spannend jaar gehad met strijd op alle fronten, met positieve uitschieters qua voetbal (AZ/Vitesse/Heereveen), positieve uitschieters qua resultaten (PSV/Twente), spraakmakende coaches en voetballers en best wel veel leuke en verrassende wedstrijden. Accepteer dat Nederland nou eenmaal een klein voetballand is en geniet van de competitie en de internationale uitschieters. En laat alle clubs in Nederland meer investeren in jeugdvoetballers en behoud van sub-top voetballers in plaats van investeren in tweede rangs buitenlanders uit vaak exotische oorden of het oostblok. Dat is het enige waar ik maar niet aan kan wennen clubs die nauwelijks mensen van eigen nationaliteit in de ploeg hebben. Dat vind ik helemaal nix.


Rock moet Rollen


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 16-05-2005 0:02 by A. Profiel van A.

Ik vind 't niveau dit jaar bijzonder matig


Welcome to the Atrocity Exhibition


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 0:03 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

quote:
Op 15 mei 2005 23:56 schreef cooperfan het volgende:
Ik vind dat we nu eens moeten stoppen met het gezeik over het nivo van de voetbalcompetitie. We hebben een leuk en spannend jaar gehad met strijd op alle fronten, met positieve uitschieters qua voetbal (AZ/Vitesse/Heereveen), positieve uitschieters qua resultaten (PSV/Twente), spraakmakende coaches en voetballers en best wel veel leuke en verrassende wedstrijden. Accepteer dat Nederland nou eenmaal een klein voetballand is en geniet van de competitie en de internationale uitschieters. En laat alle clubs in Nederland meer investeren in jeugdvoetballers en behoud van sub-top voetballers in plaats van investeren in tweede rangs buitenlanders uit vaak exotische oorden of het oostblok. Dat is het enige waar ik maar niet aan kan wennen clubs die nauwelijks mensen van eigen nationaliteit in de ploeg hebben. Dat vind ik helemaal nix.


Nederlands zijn gewoon geen winnaars (afgezien van 88), laten we juist gebuik maken van alle talenten.. ook die van buitenaf. je ogen sluiten voor buitenlands talent is je eigen graf graven als voetballand... natuurlijk moet nationaal talent een kans krijgen maar dat zit wel goed hier in Nerderland. De top 3 maar ook de andere sub-toppers investeren echt wel.. ik ben het dus totaal niet met je eens.


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-05-2005 0:21 by Orion Profiel van Orion

Heuj we gaan europa in !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 0:22 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

quote:
Op 16 mei 2005 0:21 schreef Orion het volgende:
Heuj we gaan europa in !


boerhughhh, en ook verdiend Ik feest maar mee


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 16-05-2005 0:31 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 16 mei 2005 0:03 schreef Dart Frank het volgende:
Nederlands zijn gewoon geen winnaars (afgezien van 88), laten we juist gebuik maken van alle talenten.. ook die van buitenaf. je ogen sluiten voor buitenlands talent is je eigen graf graven als voetballand... natuurlijk moet nationaal talent een kans krijgen maar dat zit wel goed hier in Nerderland. De top 3 maar ook de andere sub-toppers investeren echt wel.. ik ben het dus totaal niet met je eens.

Zeker niet je ogen sluiten voor buitenlands talent, maar zeker ook niet middelmatige voetballers halen, van een kwaliteit die we hier ook wel hebben. (een keeper uit de franse 2e divisie voor utrecht ???)
Oh ja en voor een klein landje hebben we internationaal, met het nederlands team en de clubs in europa toch al heel wat bereikt, geen winnaars is kant en klare flauwekul vind ik.


Rock moet Rollen


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 0:58 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

quote:
Op 16 mei 2005 0:31 schreef cooperfan het volgende:
Zeker niet je ogen sluiten voor buitenlands talent, maar zeker ook niet middelmatige voetballers halen, van een kwaliteit die we hier ook wel hebben. (een keeper uit de franse 2e divisie voor utrecht ???)
Oh ja en voor een klein landje hebben we internationaal, met het nederlands team en de clubs in europa toch al heel wat bereikt, geen winnaars is kant en klare flauwekul vind ik.


Een keeper uit de 2de Franse tweede divisie van middagmatig niveau schijnt te vinden.. hebben we ook in Nederland?

Dus wat is middelmatig volgens jou.. ik een in de 10 jaar een EC winnen?

Internatinaal zijn we een ster in tweede worden.. gelukkig zijn er uitzonderingen, daar mogen we van geieten en zo blijft het speciaal.



"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 16-05-2005 1:09 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 16 mei 2005 0:58 schreef Dart Frank het volgende:
Een keeper uit de 2de Franse tweede divisie van middagmatig niveau schijnt te vinden.. hebben we ook in Nederland?

Dus wat is middelmatig volgens jou.. ik een in de 10 jaar een EC winnen?

Internatinaal zijn we een ster in tweede worden.. gelukkig zijn er uitzonderingen, daar mogen we van geieten en zo blijft het speciaal.



er zijn zat jonge keepers uit eigen opleiding die her en der doorbreken, maar er zijn er ook een stel die blijven steken achter duur aangekochte buitenlandse keepers die eigenlijk nauwelijks meerwaarde hebben. Dan praat ik niet over gomes en babos, die gewoon bovengemiddelde kwaliteiten hebben.
Ik vind gewoon dat we best wel op een aardig nivo meedraaien in europa, gezien de grootte van Nederland en het aantal inwoners en dat we niet te veel moeten verwachten en inderdaad genieten van de uitschieters.
Twee teams in de laatste minuut weggeveegd blijft overigens wel stevig balen


Rock moet Rollen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen