IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-10-2005 7:38 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 2 oktober 2005 14:24 schreef Chelman het volgende:
Kankerzooi.




TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-10-2005 8:51 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 3 oktober 2005 7:28 schreef Jebes het volgende:
Daar was helemaal niks vervelends aan Weer drie punten erbij


Zeker. Kone begint de smaak te pakken te krijgen .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 03-10-2005 8:51]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-10-2005 12:04 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kalooee laat je paspoort zien
Kalooee laat je paspoort zien!



acid
Usericon van acid
Posted 03-10-2005 12:26 by acid Profiel van acid

quote:
Op 3 oktober 2005 0:51 schreef lykle_wolfheart het volgende:


Wel jammer dat Hansson zo slecht speelde vandaag


Hmm, aan de ene kant was het Hansson die niet zo goed speelde, maar ook Koné met een paar geniale acties. Die 2e en 3e goal, zulke dingen heb ik in tijden niet meer bij PSV zien gebeuren.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 03-10-2005 15:23 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 3 oktober 2005 12:26 schreef acid het volgende:
Hmm, aan de ene kant was het Hansson die niet zo goed speelde, maar ook Koné met een paar geniale acties. Die 2e en 3e goal, zulke dingen heb ik in tijden niet meer bij PSV zien gebeuren.


Inderdaad, sinds de verkoop van Robben hebben ze toch creatief gezien wat minder gepresteerd. Maar Koné zou weleens een hele grote kunnen worden! Farfan trouwens ook, als hij ietsje slimmer gaat spelen.


no text supplied


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-10-2005 15:56 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:


Het gerucht blijkt op waarheid te berusten. In een interview zegt Johnny Heitinga graag voor Utrecht te gaan spelen. Bij Ajax is Johnny op een zijspoor beland en heeft hij geen basisplaats meer. Johnny is altijd al gecharmeerd geweest van de club uit Utrecht en ziet het niet als een stap terug maar als een tussenstation. In het interview verwijst hij naar Ronald de Boer die ook bij Ajax een mindere periode had en tijdelijk bij FC Twente ging spelen alwaar hij weer helemaal opbloeide en sterker terug kwam. '' Ik kan wel bij Ajax blijven, maar dan krijg ik weinig of geen speelminuten. Bij een club als Utrecht krijg ik wel speeltijd en kan ik mijzelf beter ontwikkelen en later bij Ajax terugkomen op een hoger niveau.''
''Natuurlijk zal ik Ajax missen maar het is nou eenmaal het beste voor mijn ontwikkeling als voetballer.'' Van een eventuele ruil met Utrecht speler Di Tomasso zegt Johnny : '' Ik weet niets van een ruil met Di Tomasso, maar het zou heel goed kunnen, Di Tomasso is een goede voetballer en Ajax zou hem goed kunnen gebruiken. Mocht deze ruil niet door kunnen gaan, hoop ik dat Ajax en Utrecht tot een andere oplossing komen zodat ik toch bij FC Utrecht aan de slag kan.''




Nou van mij hoeft het niet en al helemaal niet voor Di Tomasso!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-10-2005 15:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 oktober 2005 12:04 schreef Burzum het volgende:
Kalooee laat je paspoort zien
Kalooee laat je paspoort zien!




Laat die jongen met rust.

Ga jezelf op de komst van Heitinga voorbereiden. Ik stuur alvast wat rode kaarten aan jullie clubbestuur toe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


acid
Usericon van acid
Posted 03-10-2005 16:02 by acid Profiel van acid

quote:
Op 3 oktober 2005 15:23 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Farfan trouwens ook, als hij ietsje slimmer gaat spelen.


Denk ik ook, vooral zijn balaanname laat te wensen over. Voor de rest voorzie ik dat de aanval van PSV in de vorm van Beasley - Koné - Farfan een hele sterke kan worden. Nu maar hopen dat de rest zich ook zo ontwikkelt.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-10-2005 16:02 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 oktober 2005 15:56 schreef Burzum het volgende:
Nou van mij hoeft het niet en al helemaal niet voor Di Tomasso!




Ja, wij dachten, "we hebben altijd zo'n moeite om van Utrecht te winnen, dus sturen we er gewoon een infiltrant naar toe"...

of zo...



Ik zal blij zijn als die kneus opgerot is zeg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 9:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ajax volgt Wilhelmsson! Goeie speler is dat! Ik hoop dat ie naar Amsterdam komt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-10-2005 17:22 by Smoochy Profiel van Smoochy

Het gaat vanavond weer beginnen.Zullen we ooit op vrijdag een fatsoenlijke pot te zien krijgen. Bedoel heb Ado nu al 3 keer gezien geloof ik begin er bijna fan van te worden.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-10-2005 17:22 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 11 oktober 2005 9:03 schreef NecRobert het volgende:
Ajax volgt Wilhelmsson! Goeie speler is dat! Ik hoop dat ie naar Amsterdam komt.


Heb ik gezien ja met Zweden, maar is het een spits zo ja dan zal die griek wel verkassen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-10-2005 19:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 oktober 2005 17:22 schreef Smoochy het volgende:
Heb ik gezien ja met Zweden, maar is het een spits zo ja dan zal die griek wel verkassen.


Nou ze kunnen beter meneer Rozenbottel eruit gooien

Ik heb gelukkig niets meer gehoord over Heitinga, houden zo


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-10-2005 19:25 by mental Profiel van mental

aggghhh, we gaan gehakt maken van dat Willem II hehe SPARTA !!


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-10-2005 19:38 by Smoochy Profiel van Smoochy

Idd Willem II moet wel te pakken zijn voor sparta..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-10-2005 19:40 by mental Profiel van mental

ghegh,ze zullen niet weten wat ze overkomt daar.we zullen ze laten zien dat Rotterdammers echt wel kunnen voetballen.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-10-2005 11:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 oktober 2005 19:40 schreef mental het volgende:
ghegh,ze zullen niet weten wat ze overkomt daar.we zullen ze laten zien dat Rotterdammers echt wel kunnen voetballen.


Nou voetballen was een groot woord wat de 2 clubs lieten zien. En dan nog 2 rode kaarten 1 terrecht en die andere, na camerabeelden was die onterecht. Verder was het echt beroerd voetbal. En dan die hongaarse spits van WII wat een slome slak, dat ze daar geld voor hebben betaald zeg,ik zie amateurs die nog beter zijn dan hem.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2005 13:32 by mental Profiel van mental

Ik ben dan wel weer zo eerlijk om te zeggen dat de heer Moens heeft laten zien dat ie een van de beste Nederlandse keepers is. Godverdomme, ik werd helemaal gefrustreerd door die lul. Wat een fantastische reddingen zeg, niet normaal meer.Mja, het voetbal was niet zo briljant nee. Maar ach, toch weer een punt. Hoewel er meer ingezeten had. Die verdediging van Willem II was om te huilen. We sneden er zo doorheen.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-10-2005 14:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 oktober 2005 19:25 schreef mental het volgende:
aggghhh, we gaan gehakt maken van dat Willem II hehe SPARTA !!


Viel tegen zeker

Tweede helft was wel amusant trouwens.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2005 16:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 oktober 2005 14:22 schreef Burzum het volgende:
Viel tegen zeker

Tweede helft was wel amusant trouwens.


Wat denk je zelf ?!? Tuurlijk viel het tegen,maar zoals ik al eerder zei, toch nog een punt Willem II had alle geluk van de wereld, plus een goeie doelman, helaas voor ons. Sparta was sukken beter en had het gewoon moeten afmaken.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-10-2005 16:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 oktober 2005 16:28 schreef mental het volgende:
Wat denk je zelf ?!?


Tja, sorry

Je had er zulke hoge verwachtingen van


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2005 16:33 by mental Profiel van mental

ach, hoge verwachtingen heb ik altijd als Sparta spelen moet. En afgezien van deze wedstrijd hebben ze me nog niet echt teleurgesteld.Bij de volgende thuiswedstrijd zit ik weer op het kasteel,hopelijk verwarren ze me nu niet weet met Deelder, zoals laatst


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-10-2005 16:36 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 oktober 2005 16:33 schreef mental het volgende:
Bij de volgende thuiswedstrijd zit ik weer op het kasteel,hopelijk verwarren ze me nu niet weet met Deelder, zoals laatst


Ah, je gaat ook naar wedstrijden. Goede zaak

Ik ga misschien naar Heerenveen uit volgende week, maar waarschijnlijk geen auto tot de beschikking. Maarja week erop RBC thuis


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2005 16:39 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 oktober 2005 16:36 schreef Burzum het volgende:
Ah, je gaat ook naar wedstrijden. Goede zaak

Ik ga misschien naar Heerenveen uit volgende week, maar waarschijnlijk geen auto tot de beschikking. Maarja week erop RBC thuis


Zeker, naar wedstrijden gaan is tof, alleen kunnen wij in verband met cash problemen alleen de thuis wedstrijden bezoeken, anders wordt het helaas te duur. Heb geen seizoenskaart ( doe ik volgend seizoen wel ) maar maten van mij wel. Als er kaarten voor zijn zitten we altijd op het Neville tribune. Is gave sfeer altijd.Lekker meebrullen en kankeren met die oudjes daar.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-10-2005 16:41 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zeker. Maar kun je dit jaar geen seizoenskaart meer nemen dan? Ben je toch een stuk goedkoper uit lijkt me. Ik heb een seizoen-uitkaart, maar ik ga ook vanwege het vervoer niet altijd naar de uitwedstrijden.

Zit op de Bunnikside trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-10-2005 16:42]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen