IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 7:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 29 augustus 2005 22:56 schreef Jebes het volgende:
Ik zeg: Robben


wow wel 1


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 8:56 by altx Profiel van altx

Voor alle mensen die de laatste tijd niet goed hebben opgelet: Van Basten hanteert een aantal criteria, waarvan de belangrijkste is dat een speler zichzelf niet belangrijker vindt dan het team (dan vallen Seedorf, Davids en zo dus af). Verder raakt op een gegeven moment zijn geduld met een speler die constant zijn afspraken niet nakomt, ook wel eens op (en toen viel Van Bommel dus af).

Van Bommel is zeker geen slechte speler, maar hij benut nog steeds niet de volle 100% van zijn potentie.

Dus niks pro-Ajax. Toevallig opgevallen dat AZ zo'n beetje hofleverancier is? En nee, hij heeft ook niks tegen buitenlanders, wat ik vanochtend in de Spits las (ingezonden brief). Toen kon ik mijn lachen echt niet meer inhouden.

En inderdaad is Van Basten de allerbeste bondscoach die we ooit hebben gehad, als je hem op de prestaties van het Nederlands elftal beoordeelt. Dus wat is het probleem?

Maar het is inderdaad al een keer gezegd: De beste stuurlui...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2005 12:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 30 augustus 2005 8:56 schreef altx het volgende:
En inderdaad is Van Basten de allerbeste bondscoach die we ooit hebben gehad,


Dat zijn toch:

Rinus 30-14-9
Ernst 10-1-1


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 12:32 by altx Profiel van altx

quote:
Op 30 augustus 2005 12:20 schreef Chelman het volgende:
Dat zijn toch:

Rinus 30-14-9
Ernst 10-1-1


Mensen blijven me maar 100% letterlijk nemen he?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-08-2005 12:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik zou zelf van Basten als meest veelbelovende bondscoach willen classificeren; hij doet het nu zeer goed, maar het toernooi moet nog beginnen...



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-08-2005 13:26 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 30 augustus 2005 7:54 schreef Smoochy het volgende:
wow wel 1


Er zijn er meerderen. Robben schoot me als eerste te binnen. Verder ben ik van mening dat het aankoopbeleid van PSV behoorlijk goed is, wellicht het beste van Nederland.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-08-2005 13:59 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

GODVER!!!


Alex naar Internazionale
30-08-2005 || Bron: nieuws || Aantal keren bekeken: 1035
De leegloop bij PSV is nog steeds niet over. Na het vertrek van Mark van Bommel. Johan Vogel, Ji Sung Park en recentelijk Young Pyo Lee en Wilfred Bouma is Internazionale nu kandidaat om de braziliaan Alex in te lijven. Hiddink heeft hiertegen ernstig bezwaar gemaakt maar PSV kan niet ingrijpen aangezien Alex eigendom is van Chelsea. Die club heeft inmiddels de papieren rond en volgens technisch directeur van Chelsea, Frank Arnesen, is de transfer zo goed als rond. Inter had interesse in Alex en wij vinden dat Alex zich beter kan ontwikkelen in de serie-A. Zodoende maakt hij ook meer kans om geselecteerd te worden voor het nationale elftal, en dat is weer gunstig voor ons, aldus Arnesen.Op termijn wil Chelsea de boomlange verdediger namelijk overnemen. In de transfer is dit dan ook vastgelegd.

Hiddink zit ondertussen met een uitgehold PSV. Op deze manier wordt het erg moeilijk om een bepaald niveau vast te houden. Wij moeten proberen ook deze klap op te vangen, aldus Hiddink. Dat zal dan wel moeilijk worden met nevenactiviteiten zoals kwalificatie voor een wereldkampioenschap met een ander land.

http://www.europesoccer.nl/?pagina=artikel&id=303


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 14:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 30 augustus 2005 13:26 schreef Jebes het volgende:
Er zijn er meerderen. Robben schoot me als eerste te binnen. Verder ben ik van mening dat het aankoopbeleid van PSV behoorlijk goed is, wellicht het beste van Nederland.


Het verkoopbeleid is alleen wat minder...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 14:07 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 augustus 2005 13:26 schreef Jebes het volgende:
Er zijn er meerderen. Robben schoot me als eerste te binnen. Verder ben ik van mening dat het aankoopbeleid van PSV behoorlijk goed is, wellicht het beste van Nederland.


Jij bent vast PSV fan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


acid
Usericon van acid
Posted 30-08-2005 14:15 by acid Profiel van acid

quote:
Op 30 augustus 2005 13:59 schreef TNightmare het volgende:
GODVER!!!


Alex naar Internazionale
30-08-2005 || Bron: nieuws || Aantal keren bekeken: 1035
De leegloop bij PSV is nog steeds niet over. Na het vertrek van Mark van Bommel. Johan Vogel, Ji Sung Park en recentelijk Young Pyo Lee en Wilfred Bouma is Internazionale nu kandidaat om de braziliaan Alex in te lijven. Hiddink heeft hiertegen ernstig bezwaar gemaakt maar PSV kan niet ingrijpen aangezien Alex eigendom is van Chelsea. Die club heeft inmiddels de papieren rond en volgens technisch directeur van Chelsea, Frank Arnesen, is de transfer zo goed als rond. Inter had interesse in Alex en wij vinden dat Alex zich beter kan ontwikkelen in de serie-A. Zodoende maakt hij ook meer kans om geselecteerd te worden voor het nationale elftal, en dat is weer gunstig voor ons, aldus Arnesen.Op termijn wil Chelsea de boomlange verdediger namelijk overnemen. In de transfer is dit dan ook vastgelegd.

Hiddink zit ondertussen met een uitgehold PSV. Op deze manier wordt het erg moeilijk om een bepaald niveau vast te houden. Wij moeten proberen ook deze klap op te vangen, aldus Hiddink. Dat zal dan wel moeilijk worden met nevenactiviteiten zoals kwalificatie voor een wereldkampioenschap met een ander land.

http://www.europesoccer.nl/?pagina=artikel&id=303



Godverdomme nee hé, ik heb er echt geen vertrouwen meer in nu. Wedden dat Gomes voor morgen ook nog verkocht wordt?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-08-2005 14:29 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 30 augustus 2005 14:15 schreef acid het volgende:
Godverdomme nee hé, ik heb er echt geen vertrouwen meer in nu. Wedden dat Gomes voor morgen ook nog verkocht wordt?


Dat hoop ik niet. De link naar de bron van het nieuws over Alex zegt trouwens niks over Alex en Inter, dus het is nog wachten op bevestiging.

Het schijnt dat Westerhof wel nog wat "opmerkelijke" versterkingen aangekondigd heeft, ben benieuwd.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 14:35 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 augustus 2005 14:15 schreef acid het volgende:
Godverdomme nee hé, ik heb er echt geen vertrouwen meer in nu. Wedden dat Gomes voor morgen ook nog verkocht wordt?


Dat hoop ik ook niet want die heb ik in doel staan bij Dagblad van het noorden coachvanhetjaar spel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 14:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 augustus 2005 14:29 schreef TNightmare het volgende:
Dat hoop ik niet. De link naar de bron van het nieuws over Alex zegt trouwens niks over Alex en Inter, dus het is nog wachten op bevestiging.

Het schijnt dat Westerhof wel nog wat "opmerkelijke" versterkingen aangekondigd heeft, ben benieuwd.


Hmm wie o wie komen er weer bij psv terrecht we zullen het morgen allemaal weten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 30-08-2005 14:36 by Keeskozak (Speciaal lid) Profiel van Keeskozakhttp://www.kozakkenboys.nl



De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 14:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 augustus 2005 14:36 schreef Keeskozak het volgende:



ja nuttige post


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 30-08-2005 14:41 by Keeskozak (Speciaal lid) Profiel van Keeskozakhttp://www.kozakkenboys.nl

Er wordt op andere sites (o.a. VI.nl) niets over gezegd. Ik denk (hoop) dat het wel meevalt.


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


acid
Usericon van acid
Posted 30-08-2005 14:43 by acid Profiel van acid

Ik las op diezelfde site dat PSV o.a. naar Ron Vlaar en Hofstede hengelt. Of dit waar is weet ik niet.

Wat is dat toch een hype rond die Vlaar? Hij speelt 2 UEFA cup wedstrijden leuk mee, hij doet het goed in jong oranje, maar verder heeft hij nog niets laten zien. Zo ging het ook ooit met Heitinga, en die doet momenteel ook weinig meer dan bankzitten bij 020.

Maargoed, aan de andere kant heeft Vlaar nog een jeugdcontract bij AZ, dus PSV mag hem wat mij betreft halen. Kan 'ie zich bewijzen.

Hofstede heb ik natuurlijk niets op tegen, maar ik betwijfel of dit verhaal waar is. En of het lukt betwijfel ik al helemaal.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 14:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 augustus 2005 14:43 schreef acid het volgende:
Ik las op diezelfde site dat PSV o.a. naar Ron Vlaar en Hofstede hengelt. Of dit waar is weet ik niet.

Wat is dat toch een hype rond die Vlaar? Hij speelt 2 UEFA cup wedstrijden leuk mee, hij doet het goed in jong oranje, maar verder heeft hij nog niets laten zien. Zo ging het ook ooit met Heitinga, en die doet momenteel ook weinig meer dan bankzitten bij 020.

Maargoed, aan de andere kant heeft Vlaar nog een jeugdcontract bij AZ, dus PSV mag hem wat mij betreft halen. Kan 'ie zich bewijzen.

Hofstede heb ik natuurlijk niets op tegen, maar ik betwijfel of dit verhaal waar is. En of het lukt betwijfel ik al helemaal.


Hofstede waar voetbalt die bij dan?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


acid
Usericon van acid
Posted 30-08-2005 14:56 by acid Profiel van acid

Hehe, ik met m'n Hofstede. Ik bedoel Hofland, die speelt bij Wolfsburg in Duitsland.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 14:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 augustus 2005 14:56 schreef acid het volgende:
Hehe, ik met m'n Hofstede. Ik bedoel Hofland, die speelt bij Wolfsburg in Duitsland.


Hmm willen ze die weer terug halen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-08-2005 15:39 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 30 augustus 2005 14:07 schreef Smoochy het volgende:
Jij bent vast PSV fan.


Ja Maar als je kijkt naar de aankopen van PSV en hoe die over het algemeen gerendeerd hebben dan kan je moeilijk zeggen dat het aankoopbeleid slecht is.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-08-2005 15:45 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 30 augustus 2005 15:39 schreef Jebes het volgende:
Ja Maar als je kijkt naar de aankopen van PSV en hoe die over het algemeen gerendeerd hebben dan kan je moeilijk zeggen dat het aankoopbeleid slecht is.


Addo, Coe, Fehér, John de Jong, Lamey, Sibon, Bakkal, Colin, Hoogstrate, Jakobsen, Leandro, Smit, Takak, Van der Schaaf, Vonlanthen, De Roover, Edson, Marquinho, Claudio, Gakhokidze, Hese, Lenaerts, Ramzi, Ten Rouwelaar, .........


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-08-2005 15:50 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 30 augustus 2005 15:45 schreef Psychonaut het volgende:
Addo, Coe, Fehér, John de Jong, Lamey, Sibon, Bakkal, Colin, Hoogstrate, Jakobsen, Leandro, Smit, Takak, Van der Schaaf, Vonlanthen, De Roover, Edson, Marquinho, Claudio, Gakhokidze, Hese, Lenaerts, Ramzi, Ten Rouwelaar, .........


John de Jong hoort niet in dit rijtje thuis. Zet daar tegenover:

Van Bommel, Ronaldo, Kezman, Nilis, De Bilde, Robben, Vogel, Alex, Park, Lee, Van Nistelrooy enz enz enz. Mijn punt is, als je het aankoopbeleid van PSV vergelijkt met andere Nederlandse clubs (bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord) dan is de balans tussen goede en slechte aankopen bij PSV naar mijn mening beter (dwz meer goede dan slechte aankopen) dan bij andere clubs.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 16:19 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 augustus 2005 15:45 schreef Psychonaut het volgende:
Addo, Coe, Fehér, John de Jong, Lamey, Sibon, Bakkal, Colin, Hoogstrate, Jakobsen, Leandro, Smit, Takak, Van der Schaaf, Vonlanthen, De Roover, Edson, Marquinho, Claudio, Gakhokidze, Hese, Lenaerts, Ramzi, Ten Rouwelaar, .........



Demo


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-08-2005 19:13 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Michael Reiziger en Juan Carlos Carrizo naar PSV:

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=9917


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen