IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:14 by mental Profiel van mental

Ach laat jongens als Lee en Bouma toch gewoon lekker hun zakken vullen, doe er niet zo dramatisch over. PSV komt er heus wel weer bovenop. Nee dan een man als Van Bommel...dien gast hoort toch gewoon in Oranje, of ie nou bij Barca op de bank zit of niet...wat vinden jullie hiervan ??


Fuck the world and fuck you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-08-2005 23:24 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

IK geloof niet dat PSV een hecht team kan maken dit jaar, te veel (belangrijke) spelers zijn daarvoor verloren. Het enige echte kwaliteit wat ze nog hebben is Cocu.

Wat mijn de laatste dagen meer zorgen maakt is het volgende; als Ajax zijn voorhoede echt zo slecht kan scoren, zoals ze afgelopen zondag hebben laten zien, dan kan het dit jaar erg moelijk worden. Maar wat een nog angstaanjagende gedachte is, stel dat de Ajax voorhoede wel redelijk is, en de verdediging van Feyenoord er erg op vooruit is gegaan....

Kijk maar naar het afgelopen seizoen naar het aantal doelpunten van Feyenoord, als ze dit kunnen volhouden met een degelijke verdediging -ik durf het bijna niet te zeggen- dan lijkt mij een logische conclusie dat Feyenoord toch een kans maakt op het kampioenschap. Dat betekent dat ik mijn opmerking over "goede middemoter" bij deze toch moet terug trekken.

Maar dit zijn slechts wilde speculaties, en het seizoen is nog jong. Eerst wat verder in de competitie kijken voordat ik mijn reactie "officieel" terug neem.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:26 by mental Profiel van mental

PSV kan best wel weer een hecht team krijgen straks..als hiddink zich tenminste niet teveel afzijdig houdt bij PSV..


Fuck the world and fuck you


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-08-2005 23:28 by bazzio Profiel van bazzio

Idd, een seizoen kan in een aantal mindere wedstrijden zo verziekt worden.


Bazzio Attacks!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-08-2005 23:29 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 29 augustus 2005 23:26 schreef mental het volgende:
PSV kan best wel weer een hecht team krijgen straks..als hiddink zich tenminste niet teveel afzijdig houdt bij PSV..


Geen slecht woord over de kwaliteiten van Hiddink hoor, maar ik zie ze niet op tijd goed genoeg worden. Ik heb het gevoel dat ze teveel punten gaan inleveren voordat de zaakjes daar weer op orde zijn.

Maar, zoals ik al zei, het is nog erg vroeg in de competitie, dus het is slechts een gevoel.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:31 by mental Profiel van mental

zeker, gewoon afwachten blijft de zaak..


Fuck the world and fuck you


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 29-08-2005 23:33 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

quote:
Op 29 augustus 2005 23:14 schreef mental het volgende:
Ach laat jongens als Lee en Bouma toch gewoon lekker hun zakken vullen, doe er niet zo dramatisch over. PSV komt er heus wel weer bovenop. Nee dan een man als Van Bommel...dien gast hoort toch gewoon in Oranje, of ie nou bij Barca op de bank zit of niet...wat vinden jullie hiervan ??


Ik vind van niet. Als je in oranje voetbalt moet je ook wedstrijd ritme hebben. En dat krijg je niet door op de bank te zitten.

Maar ja met die bondscoach weet je t maar nooit. Neemt zelfs iemand mee die pas twee wedstrijden in de competitie heeft gevoetbalt! Omdat ie vroeger zn trainer is geweest. Flikker toch op, iemand moet zich eerste bewijzen vind ik voordat ie mee mag doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 29-08-2005 23:33]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:36 by mental Profiel van mental

Tja, van Basten is nogal wazig idd met dat soort dingen..iemand die zich gvd allang bewezen heeft niet in oranje halen. zak..en 'm wel twee keer toe bij de voor selectie halen, en hij maar op komen draven, ik zou d'r niet tegen kunnen.


Fuck the world and fuck you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-08-2005 23:36 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Van Basten doet het toch goed? Tot nu toe beter dan elke andere bondscoach die Nederland heeft gehad.

Het grappige is dat iedereen zo goed weet hoe Van Basten het moet doen. Van Basten, een van de grootste voetballers ooit in de Nederlandse geschiedenis, je moet wel van goede huize komen om te beweren dat je meer verstand van voetbal hebt dan Van Basten.

De beste stuurlui....



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:40 by mental Profiel van mental

oh jawel, maar dit ging puur om Van Biommel, ik kan er gewoon niet bij dat de heer Van Basten hem d'r buiten laat.Ik zou geen reden weten zogauw...


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:41 by mental Profiel van mental

En een goeie voetballer maakt nog geen goeie coach...kijk maar naar Gullit.


Fuck the world and fuck you


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 29-08-2005 23:42 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

Zit davids erbij?
Dan kan ik me voorstellen dat ie van Bommel niet erbij heeft gehaald. Maar heb liever van Bommel.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:42 by mental Profiel van mental

nee, volgens mij zit davids er niet bij.


Fuck the world and fuck you


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 29-08-2005 23:43 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

Nou dat is iig een opluchting.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-08-2005 23:45 by mental Profiel van mental

zeker ben zelf geen davids fan ofzo. z'n speelstijl staat me niet zo aan op de een of andere manier.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-08-2005 23:59 by M. Profiel van M.

quote:
Op 29 augustus 2005 23:14 schreef mental het volgende:
Ach laat jongens als Lee en Bouma toch gewoon lekker hun zakken vullen, doe er niet zo dramatisch over. PSV komt er heus wel weer bovenop. Nee dan een man als Van Bommel...dien gast hoort toch gewoon in Oranje, of ie nou bij Barca op de bank zit of niet...wat vinden jullie hiervan ??

Naar wat ik begrepen heb hield van Bommel zich in het veld niet aan de afspraken die gemaakt waren. Dan hoor je niet in het team. Daarom staat Seedorf, die bij Milan de sterren van de hemel speelt, er ook niet in.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2005 0:01 by mental Profiel van mental

ah, was dat de reden ?Tja, dan begrijp ik het op zich wel natuurlijk. als jij denkt dat je het beter weet dan de bondscoach moet je idd oppleuren hehehehe.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2005 0:04 by M. Profiel van M.

Van Basten heeft wel lef hoor, want die van Bommel heeft mooi wel de gouden schoen in de wacht gesleept.

Maar ja, de winnaar heeft altijd gelijk en aangezien van Basten met zijn team nog ongeslagen is en Nederland eerste in de kwalificatiegroep staat, is 1 + 1 snel 2 .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2005 0:05 by mental Profiel van mental

de eerst volgende wedstrijden zal Oranje ook wel winnen zonder twijfel, dus ik vrees idd dat Van Bommel nog wel even zal moeten wachten op een plekkie in Oranje, jammer maar helaas.


Fuck the world and fuck you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-08-2005 0:13 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 29 augustus 2005 23:41 schreef mental het volgende:
En een goeie voetballer maakt nog geen goeie coach...kijk maar naar Gullit.


Kijk naar Johan. Is dat dan net zo'n sterk argument?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2005 0:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 augustus 2005 23:59 schreef M. het volgende:
Naar wat ik begrepen heb hield van Bommel zich in het veld niet aan de afspraken die gemaakt waren. Dan hoor je niet in het team. Daarom staat Seedorf, die bij Milan de sterren van de hemel speelt, er ook niet in.


INderdaad. Volgens mij is het zo ook toen naar buiten gebracht. En terecht.

------
Over het spel van ajkkes en Feyenoord dit seizoen. Ik denk dat een wedstrijd 020-010 over het algemeen niet echt typerend is voor de vorm van het seizoen. Dat is echt een aparte wedstrijd. Ik denk dat we toch nog een paar speelrondes moeten wachten om een definitief oordeel te vellen.

Vitesse en Utrecht eindigen immers ook niet in de degradatiezone....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-08-2005 0:19 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

...maar Heracles wel in het linker rijtje.




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2005 0:20 by Chelman Profiel van Chelman

Heracles wordt volgend jaar in een groep met

AC Milan
Fenehrbace
Villareal

ingedeeld.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-08-2005 0:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Haha, ik voorspel een triple voor Heracles.



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 30-08-2005 2:00 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 29 augustus 2005 23:59 schreef M. het volgende:
Naar wat ik begrepen heb hield van Bommel zich in het veld niet aan de afspraken die gemaakt waren. Dan hoor je niet in het team. Daarom staat Seedorf, die bij Milan de sterren van de hemel speelt, er ook niet in.


Nee, Seedorf past niet binnen het systeem. Seedorf kan zich onmogelijk niet aan de afspraken met Van Basten hebben gehouden, want hij heeft nog nooit een wedstrijd voor hem gespeeld.

Ik vind het overigens belachelijk dat Heitinga nog steeds geselecteerd wordt, die heeft de vorm niet en speelt ook maar weinig...


no text supplied


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen