IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
acid
Usericon van acid
Posted 05-09-2005 0:56 by acid Profiel van acid

Pff, wat is die Derksen toch een truttekut van de eerste klas, hij denkt dat mensen voetbal kijken om zijn kritiek achteraf te beluisteren.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-09-2005 9:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kanker PSV!

zo.


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 11-09-2005 10:41 by Keeskozak (Speciaal lid) Profiel van Keeskozakhttp://www.kozakkenboys.nl

Als alle clubs waar je dit seizoen van verliest met deze vreselijke ziekte aangeduid moeten worden, dan ga je het nog druk krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Keeskozak op 11-09-2005 10:59]


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-09-2005 10:44 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Goede keeper wel, die Fransman.

Zometeen naar Zwolle - Egels. Wordt weer een makkelijke zege ....


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-09-2005 11:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 september 2005 10:41 schreef Keeskozak het volgende:
Als alle clubs waar je dit seizoen van verliest met deze vreselijke ziekte aangeduid moeten worden, dan ga je het nog druk krijgen.


Sorry. Het spijt me dat ik je tere zieltje gekwetst heb



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-09-2005 11:41]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-09-2005 11:44 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 september 2005 10:44 schreef Psychonaut het volgende:
Goede keeper wel, die Fransman.




Sarcasme zeker?
Het was een domme fout, maar dat overkomt iedere keeper wel eens. Bovendien stopt hij wel een penalty in dezelfde wedstrijd en bij de vorige wedstrijden heeft hij mij een goede indruk achtergelaten.

Maarja, jij weet na die paar wedstrijden wel hoe het zit.Gelukkig ga jij straks een wedstrijd op hoog niveau zien.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-09-2005 12:29 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Nog 2 uur en dan richting het stadion. NAC tegen Ado. Altijd leuke wedstrijden aangezien Ado altijd met de mes tussen de tanden speelt en dat mag ik altijd graag zien. Hopelijk gaat NAC er in mee want anders gaat ze het hen niet lukken straks. Vind de aanval van Ado niet bijster bijzonder, Mols is niet meer zo belangrijk als vroeger en Den Ouden is af en toe een parodie van een aanvaller. Simpele kansen mist ie, de meest gekke scoort ie. Vind het middenveld van Ado sterk met v.d. Leegte en Bodde (al speelt ie vandaag niet) en met een Rankovic erbij hebben ze nog zo'n hardwerkende middenvelder. Ben zeer benieuwd naar Kollka.

Normaal zou ik zeggen dat de 3 punten in Breda blijven, maar gezien het spel en het gezeik van de afgelopen weken durf ik er m'n geld niet op te zetten.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-09-2005 12:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 september 2005 12:29 schreef Vampire Ricardo het volgende:

Normaal zou ik zeggen dat de 3 punten in Breda blijven, maar gezien het spel en het gezeik van de afgelopen weken durf ik er m'n geld niet op te zetten.


Ondanks dat we elkaar wel eens afgezeken hebben in dit topic, succes straks


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-09-2005 12:58 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 september 2005 12:31 schreef Burzum het volgende:
Ondanks dat we elkaar wel eens afgezeken hebben in dit topic, succes straks

Thanx, zullen we nodig hebben! En elkaar afzeiken is inherent aan het voetbal, gelukkig zijn de mensen uit Stilburg altijd een bereid om als slachtoffer te dienen

Wordt het trouwens geen tijd dat Utrecht niet gewoon in hun vertrouwde 4-3-3 opstelling gaan spelen met van den Bergh als linksbuiten, Douglas als rechtsbuiten en Nelisse in de spits? De buitenspelers terug op hun vertrouwde plek en Nelisse is ook bekend met dat systeem (AZ). Van den Bergh heeft ook de snelheid niet voor rushes aan de linkerkant en volgens mij is Douglas ook wat gevaarlijker met z'n dribbels als ie wat dichter bij de goal staat.



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-09-2005 14:48 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 11 september 2005 12:58 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Wordt het trouwens geen tijd dat Utrecht niet gewoon in hun vertrouwde 4-3-3 opstelling gaan spelen met van den Bergh als linksbuiten, Douglas als rechtsbuiten en Nelisse in de spits? De buitenspelers terug op hun vertrouwde plek en Nelisse is ook bekend met dat systeem (AZ). Van den Bergh heeft ook de snelheid niet voor rushes aan de linkerkant en volgens mij is Douglas ook wat gevaarlijker met z'n dribbels als ie wat dichter bij de goal staat.


Ze zullen wel moeten, want als je kijkt naar het aantal competitiegoals dat Nelisse en Fortuné tot nu toe gemaakt hebben, dan staat daar een grote 0. Dus van mij mag Douglas wel weer in de basis en Tanghe ook.


no text supplied


acid
Usericon van acid
Posted 11-09-2005 17:04 by acid Profiel van acid

Belachelijk dat Heracles zelfs van Heerenveen weet te winnen. Nu heeft die ploeg aan de ene kant geluk dat ze tot nu toe tegen clubs gespeeld hebben die nog niet echt in het seizoen zitten, maar 3 wedstrijden winnen en één gelijkspelen, hmm, komt wel goed met dat team dit jaar.

RBC gaat lekker degraderen dit jaar, die spelen waardeloos. AZ heeft dus ook flink uitgehaald, leuk om te zien.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-09-2005 18:16 by Psychonaut Profiel van Psychonaut



Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 11-09-2005 18:27 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

Zou wel beter zijn ja dat RBC gaat degraderen. Had eigenlijk vorig jaar al gemoeten, maar goed. Alleen te hopen dat Volendam niet promoveert, heb ik liever RBC.

[Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 11-09-2005 18:28]


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-09-2005 20:37 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

oei oei oei, de eerste 25 minuten leek het net alsof er geen Ado Den Haag op het veld stond, jammer voor ons als supporters zijnde dat NAC niet doordrukt en het hoge tempo/niveau kan vasthouden. Voor de wedstrijd had ik getekend voor 4-1, na de wedstrijd had ik het gevoel dat er meer in zat.

A.s. zaterdag NEC uit, daarna AZ thuis. Hopelijk 3 punten vanuit Nijmegen meenemen want AZ is op dit moment suprieur.



Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 11-09-2005 22:41 by Ghislain Lambert Profiel van Ghislain Lambert

quote:
Op 11 september 2005 20:37 schreef Vampire Ricardo het volgende:
oei oei oei, de eerste 25 minuten leek het net alsof er geen Ado Den Haag op het veld stond, jammer voor ons als supporters zijnde dat NAC niet doordrukt en het hoge tempo/niveau kan vasthouden. Voor de wedstrijd had ik getekend voor 4-1, na de wedstrijd had ik het gevoel dat er meer in zat.

A.s. zaterdag NEC uit, daarna AZ thuis. Hopelijk 3 punten vanuit Nijmegen meenemen want AZ is op dit moment suprieur.


NEC is te pakken, kijk maar naar Feyenoord vandaag! Volgende week eindelijk weer eens tijd om een wedstrijd in de Kuip mee te pakken!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2005 22:46 by Chelman Profiel van Chelman

Heracles in de CL. LOL


Feyenoord speelde niet goed en de 3-0 was geflateerd maar de 3 punten waren zeker verdiend.


....al was Kalou wel buitenspel. hehe


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-09-2005 23:36 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

reminder voor de Profcoach deelnemers:
vanaf vrijdag kun je je team niet meer wijzigen, dus je hebt deze week om het ideale team samen te stellen!


no text supplied


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-09-2005 0:37 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 september 2005 12:58 schreef Vampire Ricardo het volgende:


Wordt het trouwens geen tijd dat Utrecht niet gewoon in hun vertrouwde 4-3-3 opstelling gaan spelen met van den Bergh als linksbuiten, Douglas als rechtsbuiten en Nelisse in de spits?


Wat mij betreft wel. Booy denkt er helaas anders over...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2005 8:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 september 2005 23:36 schreef lykle_wolfheart het volgende:
reminder voor de Profcoach deelnemers:
vanaf vrijdag kun je je team niet meer wijzigen, dus je hebt deze week om het ideale team samen te stellen!


Gvd... ik heb lekker veel punten momenteel. De laatste tijd zo veel van huis geweest, dat ik er niet naar om heb gekeken.

En ik had Bouma en Kone in m'n team. Dus dat waren ineens 2 lege plekken. Gelukkig is het nog niet voor het echie...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


acid
Usericon van acid
Posted 12-09-2005 9:37 by acid Profiel van acid

Grappig om te zien dat aan het begin van profcoach bijna niemand (inclusief mijzelf) Arveladze in het team had, terwijl nu zo ongeveer iedereen hem wel d'r bij heeft. Maar kolere, wat is die gozer nu al op dreef. Als hij zo doorgaat wordt hij topscoorder met een wel heel hoog getal achter zijn naam.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2005 9:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2005 9:37 schreef acid het volgende:
Grappig om te zien dat aan het begin van profcoach bijna niemand (inclusief mijzelf) Arveladze in het team had, terwijl nu zo ongeveer iedereen hem wel d'r bij heeft. Maar kolere, wat is die gozer nu al op dreef. Als hij zo doorgaat wordt hij topscoorder met een wel heel hoog getal achter zijn naam.


Ik had 'm lekker wel... Misschien zou ik als scout bij Ajax moeten gaan werken...

WTF moeten we met die F'jes voetballer van een Rosenberg??? Maar ja, Arveladze is niet goed genoeg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-09-2005 10:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Wow. Ik sta 321e in totaal!
Gaat lekker. Jammer dat alles weer naar 0 gaat na deze week


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


acid
Usericon van acid
Posted 12-09-2005 10:19 by acid Profiel van acid

quote:
Op 12 september 2005 9:43 schreef altx het volgende:
Ik had 'm lekker wel... Misschien zou ik als scout bij Ajax moeten gaan werken...

WTF moeten we met die F'jes voetballer van een Rosenberg??? Maar ja, Arveladze is niet goed genoeg...


Haha klopt inderdaad, ik snap het niet, als Ajax een goede spit zou hebben (bijv. Arveladze) hadden ze toch iets zeer belangrijks wat ze nu niet hebben. Misschien dat die Rosenberg nog beter uitpakt in de loop van het seizoen, maar ik betwijfel het ten zeerste.

Ik zou het aan de ene kan wel grappig vinden als Arveladze volgende week een paar goals maakt tegen Ajax, alleen al om te laten zien dat hij "niet goed genoeg is".


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-09-2005 10:46 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 12 september 2005 10:19 schreef acid het volgende:
Haha klopt inderdaad, ik snap het niet, als Ajax een goede spit zou hebben (bijv. Arveladze) hadden ze toch iets zeer belangrijks wat ze nu niet hebben. Misschien dat die Rosenberg nog beter uitpakt in de loop van het seizoen, maar ik betwijfel het ten zeerste.

Ik zou het aan de ene kan wel grappig vinden als Arveladze volgende week een paar goals maakt tegen Ajax, alleen al om te laten zien dat hij "niet goed genoeg is".


Laten we het hopen, ik denk ook persoonlijk dat charisteas in de basis staat volgende week. Rosenberg speelt slecht en daarnaast trapt hij zo maar een speler, vorige week ook al een dubieuse overtreding, dus blind denkt nog wel een keer na lijkt mij.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-09-2005 12:33 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Hij heeft wel een spitsen attitude, meer dan Harry. Alleen Rosenberg moet zich wel heel snel gaan aanpassen aan de nederlandse voetbal stijl en zich wat professioneler gaan opstellen. Die overtreding op de hak was een smerige.

Volgende week AZ... Ik ben benieuwd.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen