IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 1:15 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

quote:
Op 16 mei 2005 1:09 schreef cooperfan het volgende:
er zijn zat jonge keepers uit eigen opleiding die her en der doorbreken, maar er zijn er ook een stel die blijven steken achter duur aangekochte buitenlandse keepers die eigenlijk nauwelijks meerwaarde hebben. Dan praat ik niet over gomes en babos, die gewoon bovengemiddelde kwaliteiten hebben.
Ik vind gewoon dat we best wel op een aardig nivo meedraaien in europa, gezien de grootte van Nederland en het aantal inwoners en dat we niet te veel moeten verwachten en inderdaad genieten van de uitschieters.
Twee teams in de laatste minuut weggeveegd blijft overigens wel stevig balen


haha.. ja dat voel je idd.. ik kan er nu wel weer om lachen. Maar ik ben het met je eens. Het gaat zo goed.. zeker mbv het onverwachtte succes van AZ dit jaar. Ik hoop dat Nelissen het mee kan nemen naar Utreg


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 16-05-2005 1:21 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 16 mei 2005 1:15 schreef Dart Frank het volgende:
haha.. ja dat voel je idd.. ik kan er nu wel weer om lachen. Maar ik ben het met je eens. Het gaat zo goed.. zeker mbv het onverwachtte succes van AZ dit jaar. Ik hoop dat Nelissen het mee kan nemen naar Utreg

begrijp nog steeds niet helemaal waarom het in de tweede helft van de competitie zo mis ging bij utreg, begin was niet slecht en ze hebben best een leuk team lopen. Kweetnie of Nelissen nou echt is wat utrecht nodig heeft. ik ben zijn naam ff kwijt, maar die afrikaanse spits bij twente, die zou ten alle tijden in mijn team voor volgend jaar staan als ik er de centen voor had.


Rock moet Rollen


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 1:31 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

quote:
Op 16 mei 2005 1:21 schreef cooperfan het volgende:
begrijp nog steeds niet helemaal waarom het in de tweede helft van de competitie zo mis ging bij utreg, begin was niet slecht en ze hebben best een leuk team lopen. Kweetnie of Nelissen nou echt is wat utrecht nodig heeft. ik ben zijn naam ff kwijt, maar die afrikaanse spits bij twente, die zou ten alle tijden in mijn team voor volgend jaar staan als ik er de centen voor had.


N'Kufo bedoel je, en ja hij is erg.. doelgericht . Wat er mis ging bij Utreg, wie zal het weten... Wat is wel weet is dit: als deze serie in het nieuwe seizoen voortzet dan gaat Booy vliegen.. die geluiden waren vandaag in de Galgenwaard namelijk ook al te horen.


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 16-05-2005 1:57 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 16 mei 2005 1:31 schreef Dart Frank het volgende:
N'Kufo bedoel je, en ja hij is erg.. doelgericht . Wat er mis ging bij Utreg, wie zal het weten... Wat is wel weet is dit: als deze serie in het nieuwe seizoen voortzet dan gaat Booy vliegen.. die geluiden waren vandaag in de Galgenwaard namelijk ook al te horen.

yep die bedoelde ik en ik snap niet dat niet alle clubs uit de eredivisie inclusief de zgn toppers voor em in de rij staan, zal wel aan de prijs liggen.
enne wat Foeke betreft ik vind het een beetje jammer altijd als een trainer het ene moment op handen gedragen wordt en het andere moment niet meer deugt. Ik vind het een sympathieke trainer, maar ja als ie et spul niet aan het voetballen krijgt zal ie er wel uitvliegen....


Rock moet Rollen


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 16-05-2005 2:03 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

quote:
Op 16 mei 2005 1:57 schreef cooperfan het volgende:
yep die bedoelde ik en ik snap niet dat niet alle clubs uit de eredivisie inclusief de zgn toppers voor em in de rij staan, zal wel aan de prijs liggen.
enne wat Foeke betreft ik vind het een beetje jammer altijd als een trainer het ene moment op handen gedragen wordt en het andere moment niet meer deugt. Ik vind het een sympathieke trainer, maar ja als ie et spul niet aan het voetballen krijgt zal ie er wel uitvliegen....


Dat is de wereld van voetbal, de eindverantwoordelijk moet zn biezen pakken.. en dat is niet altijd terecht.

N'Kufo is een spits een spits die altijd gevaarlijk voor de goal is.. maar euuh, doe mij maar Nevland (Groningen) dan maar.. meer rendament!


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2005 2:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 mei 2005 1:31 schreef Dart Frank het volgende:
als deze serie in het nieuwe seizoen voortzet dan gaat Booy vliegen.. die geluiden waren vandaag in de Galgenwaard namelijk ook al te horen.


Welk vak zat jij dan?
Ik heb het niet gehoord op de Bunnikside....

Maargoed, weer een enorme kankerwedstrijd.
Ingemaakt door Willem II


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 16-05-2005 2:38 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 16 mei 2005 2:33 schreef BurZum het volgende:
Welk vak zat jij dan?
Ik heb het niet gehoord op de Bunnikside....

Maargoed, weer een enorme kankerwedstrijd.
Ingemaakt door Willem II

maarre was utrecht nou zo slecht of is willem II gewoon met een hele goeie serie bezig ? (ik heb de wedstrijd niet gezien )


Rock moet Rollen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2005 2:40 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Utrecht was erg slecht. Wel genoeg kansen in de eerste helft, maarja scoren blijft een probleem...

Willem II speelde ook gaar, maar die paar kansen die ze hadden hebben ze wel benut (ook door slap verdedigen van Utreg)

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-05-2005 2:41]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-05-2005 14:01 by altx Profiel van altx

@BurZum: Je weet het vast al van de nieuwe keeper van Utrecht. Wat een wereldaankoop zeg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2005 15:09 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 mei 2005 14:01 schreef altx het volgende:
@BurZum: Je weet het vast al van de nieuwe keeper van Utrecht. Wat een wereldaankoop zeg...
zoveel wil dat niet zeggen, want van Gomes had ook nog nooit iemand van gehoord



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-05-2005 15:30 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 mei 2005 15:09 schreef Mies het volgende:
zoveel wil dat niet zeggen, want van Gomes had ook nog nooit iemand van gehoord


Gomes kwam van dezelfde club als Dida die nu bij AC Milan speelt (als ik me niet vergis), in ieder geval van een van de beste clubs van Brazilië.

Die nieuwe keeper van Utrecht komt van Troyes, een Franse club die net gepromoveerd is.

Dan kun je net zo goed de keeper van Sparta of Heracles kopen natuurlijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-05-2005 22:18 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Weekendje weg en Heerenveen plaatst zich voor de UEFA Cup. Hadden ze best ff 1 ronde mee mogen wachten


no text supplied


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-05-2005 0:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 mei 2005 15:30 schreef altx het volgende:
Gomes kwam van dezelfde club als Dida die nu bij AC Milan speelt (als ik me niet vergis), in ieder geval van een van de beste clubs van Brazilië.

Die nieuwe keeper van Utrecht komt van Troyes, een Franse club die net gepromoveerd is.

Dan kun je net zo goed de keeper van Sparta of Heracles kopen natuurlijk...


eeh beetje late reactie. Maar Di Tomasso komt ook daar vandaan. Dat is nu een van de betere verdedigers in de competitie.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-05-2005 0:06]


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 23-05-2005 1:49 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Eindstand ZM League:

01 Deine Lakaien 719.2
02 Heersch 708.2
03 FC Trapveld 657.0
04 Innerlogic FC 642.7
05 The Judges 638.2
06 Conventus 7 598.2
07 FC Teratoma 586.8
08 FC Den Heus 584.1
09 Geraerts 520.0
10 FC Heersch 500.4

het was me een waar genoegen om jullie allen te verslaan


no text supplied


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2005 6:13 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe, gefeliciteerd

Toch nog tweede geworden en ik heb er na het aanmaken van het team nooit meer iets aan gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-05-2005 6:13]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-05-2005 8:57 by altx Profiel van altx

Damn... een behoorlijk gat tussen de nummer twee en drie (and that would be me ).

Argh... dat rijmt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 23-05-2005 14:12 by A. Profiel van A.

Gullit weg bij Feyenoord
door onze redactie

Ruud Gullit vertrekt bij Feyenoord.

AMSTERDAM - Ruud Gullit vertrekt bij Feyenoord. De trainer heeft zelf zijn ontslag ingediend. Gullit kende met de Rotterdammers een dramatisch seizoen. Feyenoord eindigde in de competitie op een vierde plaats en werd in de Amstel Cup en Uefa Cup voortijdig uitgeschakeld.

Gullit was slechts één seizoen als hoofdtrainer in dienst van Feyenoord.

www.detelegraaf.nl


Welcome to the Atrocity Exhibition


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-05-2005 14:14 by Chelman Profiel van Chelman

Ik hoorde het ook net. Het verbaast mij enigszins eigenlijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 23-05-2005 14:55 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik had absoluut niet verwacht eigenlijk dat Gullit weg zou gaan. Ik ben benieuwd wie Feyenoord gaat benaderen om hem op te volgen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-05-2005 14:57 by Chelman Profiel van Chelman

Willempie...roepen ze mijn naam!

Willempie

Willempie




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-05-2005 15:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik denk dat Gullit bang werd van het feit dat Wim Jansen als technisch adviseur zou worden aangesteld.

Ik vind het iig erg zwak om de moed al op te geven. Hij zal wel geen toestemming hebben gekregen om versterking te halen ofzo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 23-05-2005 16:37 by MetalHeus Profiel van MetalHeushttp://www.myspace.com/adaptornl

ik denk dat Huub Stevens of Ron Jans hem gaan opvolgen.. maar ik hoop Henk Ten Cate



Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-05-2005 19:21 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

[quote]Op 23 mei 2005 15:08 schreef NecRobert het volgende:
Ik denk dat Gullit bang werd van het feit dat Wim Jansen als technisch adviseur zou worden aangesteld.
quote]


Onzin... Ruud Gullit heeft zelf aangedrongen op de komst van Wim Jansen.

Nu moeten Wattuh? en de GKL zelf nog opzouten dan kan er met de wederopbouw begonnen worden... maar helaas is dat een illusie.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-05-2005 19:48 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 25 mei 2005 19:21 schreef Hoolie99 het volgende:
Onzin... Ruud Gullit heeft zelf aangedrongen op de komst van Wim Jansen.

Nu moeten Wattuh? en de GKL zelf nog opzouten dan kan er met de wederopbouw begonnen worden... maar helaas is dat een illusie.


Heerlijk die Dordrecht-noord passie van je
In de wandelgangen gehoord dat Trond Sollied (Club Brugge), Foeke Booy (Utrecht), Erwin Koeman (RKC) en zelfs Dick Advocaat (NS) hardnekkig worden genoemd als opvolgers. Eerste 3 snap ik, die laatste...

Overigens...HÉÉÉÉHÉÉÉ...de competitie is voorbij. En het had godverdomme ook geen 3 wedstrijden langer moeten duren, want RBC stond nog maar op 3 punten afstand.

Hoolie, gehoord op de NAC tribune:
"Die Boussaboun moet zo vooral door blijven gaan met dat kutgedrag van hem. Zeker bij Feyenoord. Zo'n 40.000 Feyenoord supports schelden en fluiten toch effe iets harder dan 12.000 NAC supporters."
"...zoveel supporters zitten er helemaal niet bij Excelsior..."



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-05-2005 21:44 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 23 mei 2005 16:37 schreef MetalHeus het volgende:
ik denk dat Huub Stevens of Ron Jans hem gaan opvolgen.. maar ik hoop Henk Ten Cate


Huub Stevens gaat waarschijnlijk terug naar Roda JC.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen