IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-09-2005 12:36 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 september 2005 9:43 schreef altx het volgende:
Ik had 'm lekker wel... Misschien zou ik als scout bij Ajax moeten gaan werken...

WTF moeten we met die F'jes voetballer van een Rosenberg??? Maar ja, Arveladze is niet goed genoeg...


Tsjah, nog steeds de nasleep van Koeman. Als van Gaal niet was weggegaan was de kans redelijk groot dat Arveladze wel goed genoeg was bevonden.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-09-2005 14:02 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 12 september 2005 12:36 schreef Azagthoth het volgende:
Tsjah, nog steeds de nasleep van Koeman. Als van Gaal niet was weggegaan was de kans redelijk groot dat Arveladze wel goed genoeg was bevonden.


Maar waar ligt het dan aan denk je, ik dacht dat ajax een goede jeugdopleiding had? Er zijn wel wat doorgebroken tuurlijk maar een echte spits niet zal het dan niet handiger zijn voor ajax om zo spits die het ajaxsysteem kent om die de kans te geven ipv een Rosenberg, charisteas, sonck.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-09-2005 14:07 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 september 2005 22:41 schreef Ghislain Lambert het volgende:
NEC is te pakken, kijk maar naar Feyenoord vandaag!



Zo slecht vond ik ons nou ook weer niet spelen tegen Feyenoord, hoor. En die 1-0 was inderdaad buitenspel. Al hadden we hem anders toch wel verloren, daar niet van.

Nou ja, nog altijd nummer 1 van Gelderland!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2005 14:11 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2005 14:02 schreef Smoochy het volgende:
Maar waar ligt het dan aan denk je, ik dacht dat ajax een goede jeugdopleiding had? Er zijn wel wat doorgebroken tuurlijk maar een echte spits niet zal het dan niet handiger zijn voor ajax om zo spits die het ajaxsysteem kent om die de kans te geven ipv een Rosenberg, charisteas, sonck.


Tsja... we hebben Babel, maar het probleem is dat we *ook* geen goede linksbuiten hebben... en geen echte rechtsbuiten... en nu ik toch bezig ben, ook geen goede centrale verdedigers...

Sjesus, wat hebben we eigenlijk wel?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-09-2005 14:13 by Mark Profiel van Mark

Arrogantie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2005 14:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2005 14:13 schreef Mark het volgende:
Arrogantie.


Nou, voorlopig zijn we meer keren landskampioen geworden dan jullie... dus als er een team arrogant mag zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-09-2005 14:20 by Mark Profiel van Mark

Ha, ja, maar jullie zijn nog nooit het beste team van Gelderland geweest!


Hargh!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-09-2005 14:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 september 2005 14:13 schreef Mark het volgende:
Arrogantie.


En een enorme neus. Dat dan weer wel


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2005 14:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2005 14:20 schreef Mark het volgende:
Ha, ja, maar jullie zijn nog nooit het beste team van Gelderland geweest!


Hargh!


*roept bij deze A'dam uit tot Gelders grondgebied*

Zo!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-09-2005 14:23 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

RKC Waalwijk landskampioen!


Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-09-2005 17:24 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 september 2005 14:20 schreef Mark het volgende:
Ha, ja, maar jullie zijn nog nooit het beste team van Gelderland geweest!





Ik hoop echt dat jullie dat volgende week nog zijn!

Zondag Utreg - Fietstas namelijk.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-09-2005 21:21 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 12 september 2005 14:11 schreef altx het volgende:
Tsja... we hebben Babel, maar het probleem is dat we *ook* geen goede linksbuiten hebben... en geen echte rechtsbuiten... en nu ik toch bezig ben, ook geen goede centrale verdedigers...

Sjesus, wat hebben we eigenlijk wel?


Rosales is toch wel een echte rechtsbuiten? En Maxwell en Trabelsi zijn goede backs. Dus nog 8 spelers erbij en Ajax is er weer klaar voor


no text supplied


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2005 21:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2005 21:21 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Rosales is toch wel een echte rechtsbuiten? En Maxwell en Trabelsi zijn goede backs. Dus nog 8 spelers erbij en Ajax is er weer klaar voor


Rosales was IMHO de miskoop van de eeuw, maar die twijfelachtige eer is nu naar Rosenberg. Okay, Rosales heeft een keer goed gespeeld, maar voornamelijk heel erg slecht.

En Maxwell is van oudsher geen back maar een linkermiddenvelder. Is op zich niks mis mee, alleen is Maxwell een type a la Roberto Carlos die praktisch helemaal niet mee verdedigt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-09-2005 21:47 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 12 september 2005 21:29 schreef altx het volgende:
Rosales was IMHO de miskoop van de eeuw, maar die twijfelachtige eer is nu naar Rosenberg. Okay, Rosales heeft een keer goed gespeeld, maar voornamelijk heel erg slecht.

En Maxwell is van oudsher geen back maar een linkermiddenvelder. Is op zich niks mis mee, alleen is Maxwell een type a la Roberto Carlos die praktisch helemaal niet mee verdedigt.


Hou je Trabelsi nog over


no text supplied


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2005 21:53 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 september 2005 21:47 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Hou je Trabelsi nog over


Maar ik had het eigenlijk over de centrale verdedigers... die kneuzen van een Grygera en Escudé en invaller-kneus Heitinga...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 12-09-2005 23:02 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Hoppa, na Diba ook Petö uit de selectie gezet bij ons NAC. Eindelijk begint Lokhoff maatregelen te nemen tegen spelers die of niet goed spelen of zich "misdragen".

Prima actie, moet ie z'n voeten maar laten spreken...



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-09-2005 0:41 by BARABAS Profiel van BARABAS

Zo, ik doe tegenwoordig ook mee met Profcoach, al heb ik helemaal niks met voetbal Maar ja, toen iemand met die bende bezig was schoot met zo'n vette teamnaam te binnen dat ik gewoon wel mee moet doen

Fc Ballgrind

Moge de beste coach winnen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-09-2005 1:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-09-2005 12:03 by M. Profiel van M.

Nou, ik heb in ieder geval al heel even dit jaar op één gestaan. Mijn profcoach-seizoen is nu al goed .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2005 19:34 by Chelman Profiel van Chelman

Hoerenveen ingemaakt. Joden verloren. Mijn weekend is geslaagd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-09-2005 19:44 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Godsamme, van Gaal moet snel weer terug naar Amsterdam.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-09-2005 21:07 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Man o man, verloren van Groningen...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2005 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 september 2005 19:44 schreef Azagthoth het volgende:
Godsamme, van Gaal moet snel weer terug naar Amsterdam.


Komt er voor een keer een match uit Nederland op de tv in België, Ajax ingemaakt als in de holocaust. De vorige keer in Brugge ook al!



signature


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-09-2005 21:27 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Scheisse, vergeten mijn profcoach opstelling aan te passen... kan alleen maar hopen dat de schade meevalt.

En als ik Heerenveen zo aan het werk zie dit seizoen, ga ik toch serieus overwegen om weer PSV-supporter te worden, wat een slappe hap zeg! Geen bezieling, geen fatsoenlijk aanvalsspel, een verdediging die rammelt aan alle kanten, een keeper die alleen maar zijn eigen team bang maakt...


no text supplied


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-09-2005 21:29 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

een typische hoerenveen supporter dus.

gloryhunters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen