IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-04-2005 1:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 22 april 2005 1:06 schreef mental het volgende:
Die interviews heb ik niet gezien. Maar als je top spitsen koopt dan verwacht je toch dat ze scoren ?? In principe had Ajax die lui van Willem II gewoon moeten vermorzelen.
Een topspits *droom*...dat is nou net wat Ajax mist helaas. Charisteas had een enorme kans die gewoon had moeten zitten net als die van Mitea en Pienaar. Op het veld werd Willem II vermorzeld, maar het draait nou eenmaal om de doelpunten. Pindakaas.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 22-04-2005 9:39 by Hoolie99 Profiel van Hoolie99

@ Necrobert:

Het ging zich om deze zinsnede:

"Ach het zegt wel weer genoeg dat PSV en Ajax de top vormen in Nederland..."


Hahaha... de top... de enige top in NL dit jaar is P$V.

Daar komen jullie nog niet eens bij in de buurt en na gisteren al zeker niet.


!!! THE SIGN IS ON !!!


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 22-04-2005 10:03 by A. Profiel van A.

quote:
Op 22 april 2005 9:39 schreef Hoolie99 het volgende:
@ Necrobert:

Het ging zich om deze zinsnede:

"Ach het zegt wel weer genoeg dat PSV en Ajax de top vormen in Nederland..."


Hahaha... de top... de enige top in NL dit jaar is P$V.

Daar komen jullie nog niet eens bij in de buurt en na gisteren al zeker niet.


.

[Dit bericht is gewijzigd door A. op 22-04-2005 10:03]


Welcome to the Atrocity Exhibition


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-04-2005 10:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

@ hoolie: ik bedoelde eigenlijk niet dit seizoen persé, maar gewoon het feit dat Feyenoord niet over de financiele middelen beschikt om een echt topteam te vormen. Ze halen de betere spelers bij de middenmoters weg (De Graaf, Hofs, Bosschaart, Castelen, Babos, en nu ook Greene), terwijl Ajax meer uit de jeugd haalt en daardoor duurdere, meer aansprekende spelers te kopen. Normaalgesproken heeft Ajax een team met veel meer potentie dan Feyenoord, maar ik moet zeggen dat dit er dit seizoen totaal niet uitgekomen is. Maar de potentie is er wel degelijk met spelers als Babel, Maxwell, Sneijder, Pienaar, De Jong, Trabelsi, dat zijn toch niet zomaar talenten. Feyenoord heeft een koningskoppel voorin, dat houdt ze op de been.

Maar goed ik liet me in die post even wat gaan idd. Feyenoord hoort wel degelijk bij de top in Nederland natuurlijk. Ook gezien de historie.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-04-2005 10:58 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Was gisteren niet echt genieten, maar leuk voor WillemII dat ze Europa in mogen, ik gun het ze wel.

Hopelijk beseffen de Ajacieden dat ze er nog lang niet zijn en dat ze ook in de HCE goed op moeten passen. Misschien was dit een goede les en gaan ze extra scherp de HCE afronden.

Volgend jaar weer CL!!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-04-2005 11:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Het Willem II gunnen?? Waarom??

Ze staan kansloos 12e in de HCE, ze hebben totaan Ajax voor de Amstel Cup één HCE club verslagen en nog wel Den Bosch en ze spelen gewoon slecht. Dit is gewoon niet eerlijk want Twente, Vitesse en Heerenveen hebben veel meer recht op die UEFA cup plek dan Willem II. Ik vind het dan ook een waardeloze regel dat je met een tweede plaats in het bekertoernooi UEFA cup kunt afdwingen. Als ze de cup winnen dan is het een ander verhaal natuurlijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-04-2005 11:18 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik zeg niet dat ze het verdienen, ik gun het ze alleen. Al had ik natuurlijk liever Ajax zien winnen.



Daops
Usericon van Daops
Posted 22-04-2005 11:56 by Daops Profiel van Daops

Hehe, heb gisteren de avond van mn leven gehad in het stadion! Willem II europa in ondanks zo'n kutseizoen. Wat een feest!

Terecht of niet, dit soort verrassingen zijn de charme van de Amstel Cup. En ook wel voetbal in het algemeen.

Je zou bijna vergeten dat we tegen NAC uit moeten zondag...





www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


acid
Usericon van acid
Posted 22-04-2005 11:58 by acid Profiel van acid

Ja, leuk voor Willem II, en ook leuk voor PSV die zo een wel erg makkelijk finale krijgen. Maargoed, zaterdag vitesse uitschakelen en de beker is ook zeker. Maar goed, aanstaande dinsdag is toch een heel ander verhaal. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren (heb er weinig vertrouwen in, maar goed).


"Jullie stemmen Pechtold!!"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-04-2005 11:59 by aerodis Profiel van aerodis

Op basis waarvan gun je het ze dan? Hun prestaties van de afgelopen jaren?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2005 12:08 by altx Profiel van altx

(Disclaimer: Ik ben voor Ajax, als dat niet helemaal duidelijk is).

Op basis van hoe Ajax met zijn kansen omging, hebben ze gewoon 100% terecht verloren.

En dat Willem II Europa in mag, is puur en alleen zo omdat PSV de finale heeft gehaald. Had Feyenoord de finale gehaald, dan had Willem II die wedstrijd ook nog moeten winnen, hetgeen ik niet zie gebeuren, want je komt niet twee keer met zo veel mazzel weg. (Sowieso verwacht ik dat het tweede van PSV nog van Willem II zou winnen in de finale en ja, dan is het idd een beetje vreemd dat die ploeg Europa in mag. Daar gaan de door PSV en AZ bij elkaar gesprokkelde punten weer... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-04-2005 12:16 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 22 april 2005 12:08 schreef altx het volgende:
(Disclaimer: Ik ben voor Ajax, als dat niet helemaal duidelijk is).

Op basis van hoe Ajax met zijn kansen omging, hebben ze gewoon 100% terecht verloren.

En dat Willem II Europa in mag, is puur en alleen zo omdat PSV de finale heeft gehaald. Had Feyenoord de finale gehaald, dan had Willem II die wedstrijd ook nog moeten winnen, hetgeen ik niet zie gebeuren, want je komt niet twee keer met zo veel mazzel weg. (Sowieso verwacht ik dat het tweede van PSV nog van Willem II zou winnen in de finale en ja, dan is het idd een beetje vreemd dat die ploeg Europa in mag. Daar gaan de door PSV en AZ bij elkaar gesprokkelde punten weer... )

Moet je wel gelijk geven.. Vergeet wel overigens niet dat PSV ook maar met 1-0 won van Willem II vorige week.

En ja, dat wij nu europa ingaan mogen we PSV hartelijk voor bedanken. Maar feit blijft dat de ploegen die nu 'gedupeerd' zijn het in de eerste plaats aan zichzelf te danken hebben. Als ze gewoon hun partijen winnen op de juiste momenten gaan ze europa in..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-04-2005 12:17]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-04-2005 12:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 april 2005 11:59 schreef aerodis het volgende:
Op basis waarvan gun je het ze dan? Hun prestaties van de afgelopen jaren?


Op basis van gevoel, 100% subjectief, Willem II komt bij mij over als een sympathieke en gezellige club, vandaar dat ik het leuk voor ze vind.

Nogmaals, ik zeg niet dat ze het verdienen, maar ik gun het ze wel.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-04-2005 13:15 by Mark Profiel van Mark

Tja, leuk voor willem II maar ik had toch liever Twente en Heerenveen Europa in zien gaan. Nou ja, de kansen voor Vitesse op Europees voetbal zijn nu weer een stukje kleiner, dus dat is in elk geval een zeer goede zaak


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-04-2005 22:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Heerenveen - RBC 7-1


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 22-04-2005 22:47 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Heerenveen heeft dus wel een Griekse spits met scorend vermogen


no text supplied


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-04-2005 23:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tja Willem II zal voor Nederland geen punten gaan pakken in Europa.

Maarja, op zich gun ik het ze inderdaad ook wel.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 22-04-2005 23:24 by A. Profiel van A.

Zo, net terug van het indrukwekkende AGOVV-stadion. 3-2


Welcome to the Atrocity Exhibition


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 22-04-2005 23:25 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

is er werkelijk een ploeg die stadion heet???


:p


Madthijs
Usericon van Madthijs
Posted 23-04-2005 1:06 by Madthijs Profiel van Madthijshttp://www.myspace.com/fondlecorpse

hehe best flauw eigenlijk


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-04-2005 15:24 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 april 2005 23:23 schreef BurZum het volgende:
Tja Willem II zal voor Nederland geen punten gaan pakken in Europa.

Maarja, op zich gun ik het ze inderdaad ook wel.


Het enige vervelende is dat het aantal punten gemiddeld wordt op basis van het aantal deelnemende clubs. En een club als Willem II kan dat gemiddelde eigenlijk alleen maar naar beneden halen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 23-04-2005 15:53 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 23 april 2005 15:24 schreef altx het volgende:
Het enige vervelende is dat het aantal punten gemiddeld wordt op basis van het aantal deelnemende clubs. En een club als Willem II kan dat gemiddelde eigenlijk alleen maar naar beneden halen...


Ik zie Vitesse en Twente overigens ook geen potten breken in Europa... Heerenveen kan dan nog een beetje mee.


no text supplied


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-04-2005 15:53 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 22 april 2005 22:01 schreef NecRobert het volgende:
Heerenveen - RBC 7-1




Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-04-2005 16:28 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 april 2005 22:01 schreef NecRobert het volgende:
Heerenveen - RBC 7-1
schokeffect van Dolf Roks



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-04-2005 11:29 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
A.s zondag gaan mijn collega hooligans Mogelijk niet mee.

Waarschijnlijk dus twee seizoenskaarten die niet gebruikt gaan worden. Dus mocht er iemand zin hebben in een middag utreg...



Het kan nog!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen