IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie II Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-08-2005 14:19 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

http://www.profcoach.nl

Naam van de league: ZwaarMetaal
Wachtwoord voor deze league: ZM

Wie doet er mee?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2005 14:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Zeker!

De assist telt dit seizoen trouwens ook mee las ik. Goeie zaak


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-08-2005 14:37 by Smoochy Profiel van Smoochy

ok ik ben ingeschreven..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-08-2005 14:41 by M. Profiel van M.

quote:
Op 5 augustus 2005 14:19 schreef Mies het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen

http://www.profcoach.nl

Naam van de league: ZwaarMetaal
Wachtwoord voor deze league: ZM

Wie doet er mee?

Ik!! FC Dikke Prima is VAN DE PARTIJ!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-08-2005 14:42 by Smoochy Profiel van Smoochy

Demonic Tutors is mijn team

ik speel ook nog bij het Dagblad van het Noorden mee yeehaa.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 05-08-2005 14:42 by arnibes Profiel van arnibes

I'm in


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 05-08-2005 14:51 by arnibes Profiel van arnibes

Oops per ongeluk heet mijn team zwaarmetaal.

Nou ja.... Als het te veranderen is dan verander ik het zo spoedig mogelijk


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2005 15:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Innerlogic FC is compleet


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-08-2005 16:16 by Mark Profiel van Mark

FC Teratoma is opgesteld!

Maar waarom in hemelsnaam kun je geen spelers meer wisselen als je eenmaal een keuze gemaakt hebt? Als ik bijvoorbeeld bij nader inzien liever een Roda aanvaller ipv middenvelder heb?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2005 16:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja het werkt vrij onhandig. Je moet dus dan die Roda middenvelder eerst verwijderen voordat je de aanvallers kan bekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-08-2005 16:20]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-08-2005 16:20 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 augustus 2005 16:16 schreef Mark het volgende:
FC Teratoma is opgesteld!

Maar waarom in hemelsnaam kun je geen spelers meer wisselen als je eenmaal een keuze gemaakt hebt? Als ik bijvoorbeeld bij nader inzien liever een Roda aanvaller ipv middenvelder heb?
Dat gaat wel, dan moet je eerst die middenvelder weer deleten, dan kan je daarna een aanvaller kiezen.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-08-2005 16:26 by Mark Profiel van Mark

Hoe delete je spelers dan? ik kan die optie niet vinden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-08-2005 16:28 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Op de opstelling, rechts naast de naam, zie je dit: .
Daar op klikken.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-08-2005 16:29 by Mark Profiel van Mark

aaaaah, koning! Dat ik dat zelf niet doorhad


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


acid
Usericon van acid
Posted 05-08-2005 18:14 by acid Profiel van acid

Zo, team Demons Night doet ook mee.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


acid
Usericon van acid
Posted 05-08-2005 23:34 by acid Profiel van acid

Pfff, wat een kutwedstrijd dat Ajax - PSV net. Het was niet gemakkelijk om wakker te blijven de eerste helft. PSV speelde veel te afwachten en verdedigend, Ajax kwam er niet uit. 2e helft werd stuk leuker. Jammer dat na de 0-1 van Bouma PSV weer op de automatische piloot overging waardoor Ajax meer ruimte kreeg. Veel te veel ruimte eigenlijk, en dan verlies je. Ik moet zeggen, ik ben nog helemaal niet zo onder de indruk van Simons. Integendeel. Verder vond ik bij PSV niemand ook echt goed spelen. Teveel slordigheid (ook weer aan de kant van Bouma en Lucius, maar ook Farfan) en ik vond het middenveld erg matig. Veel ballen kwamen van achter (Lee of Ooijer), het middenveld was te afwachten. Wat dat betreft zou een échte vervanger voor Van Bommel toch goed zijn voor PSV. Verder vond ik aan Ajax' kant Boukhari erg goed (spreekt voor zich), maar ook Emanuelson die het Farfan vrij lastig maakte. Ik snap nog steeds niet wat Ajax in Charisteas ziet. Ik vind het maar een kutspeler.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-08-2005 23:46 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

FC Schneckenhaus is er klaar voor!


no text supplied


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-08-2005 2:02 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 5 augustus 2005 23:34 schreef acid het volgende:...Ik snap nog steeds niet wat Ajax in Charisteas ziet. Ik vind het maar een kutspeler.


Harry is ook door Koeman aangenomen, voor de rest weet niemand precies de waarom. Het is ook niet Blind zijn keuze geweest vandaar dat hij Rosenberg heeft binnen gehaald. Rosenberg is geblesseerd vandaar cat hij vandaag niet speelde.

Was weer een vrolijk dagje in de Arena vandaag!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-08-2005 2:07 by Immortella Profiel van Immortella



..."Hate can only create more hate"...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-08-2005 2:57 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

JODUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHH


De eerste prijs van dit seizoen


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-08-2005 16:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ja die angelos is niet echt een superkeuze...maar ja misschien is het een soort vennegoor of H...gebruik hem maar als lange stormram als het moet. Ik heb die roseberg nog niet gezien maar hij moet wel heel goed zijn wat ik heb gelezen.

Was vayrynen ook geblesseerd dan of gewoon niet opgesteld>


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-08-2005 20:15 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 6 augustus 2005 16:17 schreef Smoochy het volgende:
Ja die angelos is niet echt een superkeuze...maar ja misschien is het een soort vennegoor of H...gebruik hem maar als lange stormram als het moet. Ik heb die roseberg nog niet gezien maar hij moet wel heel goed zijn wat ik heb gelezen.

Was vayrynen ook geblesseerd dan of gewoon niet opgesteld>


Ik denk dat Vayrynen de concurrentiestrijd met Lucius aan moet en dat Lucius die voorlopig gewonnen heeft...

En er is wel een verschil tussen Vennegoor en Charisteas: Vennegoor maakt wél goals.


no text supplied


acid
Usericon van acid
Posted 06-08-2005 20:42 by acid Profiel van acid

Nee, Vayrynen is geblesseerd geraakt tijdens de wedstrijd tegen Mönchengladbach vorig weekend, niets ernstigs geloof ik, maar hij was gisteren nog niet fit genoeg om mee te spelen. Ik hoop toch nog stiekem dat Kalou naar PSV komt, en dat ze nog een hele goede middenvelder aantrekken. Denny Landzaat bijvoorbeeld, hehe.
Ik vind Lucius wel een prima speler trouwens, maar zijn spel is erg wisselvalig. De ene wedstrijd speelt hij erg goed, de andere wedstrijd maar matig. Gisteren vond ik het nou ook niet zo denderend. Vrij slechte passes en (te) veel balverlies. Farfan was wel redelijk op dreef, ondanks hij aan Emanuelson best een vervelende tegenstander had. Robert hebben ik (helaas) bijna niet aan de bal gezien, maar dat is zijn fout niet. Ik vind Bouma op het middenveld geen verkeerde keus trouwens. Gisteren speelde hij vrij goed ondanks zijn balverlies. Jammer dat die laatste kopbal er niet in ging. Afellay presteerde ook behoorlijk goed gisteren, van mij mogen ze die gast wat vaker laten spelen, vooral bij wat makkelijkere competitieduels. Ik denk ook dat dat wel gaat gebeuren.
Ach, dat PSV verloren heeft is niet zo'n ramp. Vorig jaar was de voorbereiding ook kut. Hopelijk gaan er geen spelers meer weg (vooral Lee niet, wat een geweldige speler is dat). En Beasley is ook spoedig terug van een blessure als ik het goed heb?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-08-2005 20:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Waarschijnlijk is Beasley er snel weer bij ja, alleen is het dan maar weer wachten op de volgende tik tegen zijn breekbare pootjes

Nog een week en dan gaan we weer los! Heerlijk vooruitzicht is dat toch, ik heb er weer helemaal zin in


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


acid
Usericon van acid
Posted 06-08-2005 22:05 by acid Profiel van acid

Ja, en op zich mogen we niet klagen met het enorme aanbod van voetbalprogramma's op TV. Vrijdag Sparta - AZ. Twee clubs die ik wel leuk vind voetballen. Ik verwacht een lekkere aanvallende pot voetbal. Hoogtepunt zou toch wel zijn als Koevermans een paar goals scoort, leuk voor de Sparta supporters


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen