|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op Zaterdag 3 september vindt er weer t jaarlijkse "Groot feest" plaats te Noordeloos!! Met oa, X-tinXion, Down till Dawn, Cameron etc. Aanvang 19.00 meer info; www.grootfeest.info Grtz, Conrad |
|
die naam .... hoe droog .... |
|
quote: hehe leutig hee!! |
|
euhm ... leutig? |
|
quote: das bergs!!! Het krabbegat in Berrege!!! oftewel Bergen op Zoom dialect |
|
Ah bij Utrecht in de buurt, leuke website zit erbij hehe. |
|
Aha gelukkig was al effe bang voor een indecent proposal .. |
|
Leutig? Lijkt net of het dan naar een leuter ruikt. Hey! je ruikt een beetje leutig ga je eens wassen! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: hehe pffffffffff Die Tulpetanen met hun nep carnaval!!! @sander lol |
|
quote: Nee, jij kan lekker dialect lullen... Het is Tullepetoanen! En carnaval is altijd nep. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: hehe, ik hoorde dat t Occultfest wegens omstandigheden niet meer doorgaat!! Heb je 3 september dan wat te doen?? |
|
Gaat Occultfest niet meer door? |
|
quote: He, vies ratje, wel op een eerlijke manier mensen jatten eh. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Oh is dat zo? Dan vraag ik me af waarom ik gister heb afgesproken de halve week ervoor al aanwezig te zijn voor de opbouw. En ja 3 september heb ik heel veel te doen, op Occultfest! |
|
quote: Tuurlijk wel, Ratje zoekt gewoon publiek |
|
Het zou zomaar kunnen, dat ik op 3 september even de polder in rij. |
|
quote: Groot Feest is hardstikke leuk en natuurlijk spotgoedkoop bier!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: hahahaha Ik had er nie voor niks een bij gezet!! |
|
quote: Nee maar wat jij niet wist is dat dezelfde roddel een tijd terug ook ging en waar we veel vragen mee hebben gehad. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-08-2005 12:54] |
|
quote: Dat vind ik niet zo belangrijk, ik drink toch geen bier. |
|
quote: De fris is ook heel goedkoop hoor... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Beter! |
|
quote: echt?? oeps!! hehe |
|
quote: |
|
ja, erbij!! [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 23-08-2005 12:01] carcasstrid |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |