|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gleufhoed op en pistool om de middel? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:op de opgravingen lopen er zat met hoeden maar das tegen de zon... en wie in Cambodja of die streken gaat graven kan vergezeld worden door bewaking met n mooie gun... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: jajaja, bij zo'n vergaan mijnencomplex had ik ook eens m'n eigen vatsige bewaker (met zwerm vliegen) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 25-05-2005 23:16] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:wordt deze zomer wel nog spannend aangezien de site waar k ga graven in de buurt van een goudmijn zit met allemaal illegale chinezen die zijn ook vadzig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: illegale mijnwerkers..niet echt relaxt volk is dat. Veel wapenbezit, weinig benul. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:jup....hoop niet dat ze lastig gaan worden...dat we sochtends uit t nomaden tentje stappen en dat dan de hele site is omgeploegd... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Lekker in de vitrine kast ermee....wie zoekt....die vindt!Ik ben het eens met je pa...wat worden er trouwens veel nepdingen aangeboden bij archeologiehandelaren...ze kunnen geen nederlands, komen meestal uit t land van herkomst van het voorwerp en t is altijd "gevonden" of "geerfd" jammer dat er zoveel vervalst wordt....in iran |
|
quote:en de rest van de wereld.... [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 26-05-2005 11:39] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nou, hier stond ik even van te kijken; Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
..ook wel tof. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik wou vroeger archeologie studeren, maar ik mocht niet van mijn vader hij zei dat daar geen toekomst in zat signature |
|
@ die Machu Picchu video; een aantal beelden daarvan zijn bewerkt met Photoshop. In het echt is het een stuk vager: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
ben zelf een voormalige archeologie student, na 2 stages er achter gekomen dat ik niet handig genoeg ben ervoor. |
|
quote: Heel veel meer dan een beetje scheppen komt er toch niet bij kijken? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Daar ga je al de fout in keer'l, borstelen, voorzichtig los bikken maar niet te hart, zakje vullen met zand, het goede gewicht in proberen te schatten, beeldje voor zichtig wisselen en rennen voor je leven.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: je moet behoorlijk precies scheppen. |
|
quote: De meter is rond 1790 "uitgevonden" als een tienmiljoenste deel van noordpool naar evenaar. (later iets aangepast) vandaar dat de aarde 40.000 km in omtrek is, weinig toeval aan. aangezien andere culturen die maat niet gebruiken zegt het getal 6666 helemaal niets, gewoon grappig in ons getallenstelsel. Ook hadden getallenstelsel niet de gewoonte in factoren van 10 te werken. (hoogte van de berg in m en afstand in km) Ook dit is typisch iets van het metrische systeem ingevoerd door de Fransozen. Wat dus overblijft is alleen verhoudingen. Dan is het nog wel leuk dat de verhouding van pyramide naar die berg zelfde afstand van de noordpool is maar. Maar alles op dezelfde breedtegraad van die Nepalese pyramideheuvel ligt per definitie op 6666 km van de noordpool. Trek eens een lijn rond de aarde en probeer daar eens niet een monument in te vinden. Dan komt hij met de afstand 4999 km . Leuk bijna 5000 en het heeft 3 negens. Makkelijk te onthouden maar heeft 4999 enige betekenis? Nee het is in kilometers dat toen nog niet bestond en deverhouding 4999/6666 is ook niet bijzonder. Met numerologie is het altijd leuk spelen want je vind altijd zoveel. Maar er betekenis in vinden is totaal wat anders. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het werk van een archeoloog is niet alleen scheppen. En dat kunnen/willen andere mensen ook voor je doen. Lijkt me een slechte reden om te stoppen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wel als het enige wat je wilt doen scheppen is :B |
|
Ah dan is archeologie niet alles nee. Maar gelukkig zijn er genoeg andere beroepen waar je veel mag scheppen zonder echt precies te hoeven te zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: JULLIE SNAPPEN HEM NIET signature |
|
Je vader? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
ik doe even een tussen kunst en kitsch post! ik heb 2 jaar geleden in een riviertje in Noord-Italië een beeldje gevonden. Het is van een harde soort gips (dus niet die poreuze troep) en er is duidelijk een naadje te zien waar de mallen op elkaar hebben gezeten. het ziet er naar uit dat dit een afbeelding is van de Griekse god Hekate. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hekate maar in Noord-Italië is dat waarschijnlijk de Romeinse versie. het zijn 3 schaars geklede vrouwen afgebeeld met daarbij een hond een slang en een roofvogel. en een aantal planten waarvan ik wel de druif herken en een dennenappel. ik vraag me alleen af of dit een bijzonder voorwerp is of dat het een reproductie is van afgelopen eeuw. in de rivier lagen ook nog wat modernere spullen zoals een halve computer maar ook een rib van waarschijnlijk een lam of geitje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |