|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie nu eerst maar eens dat je de nieuwe cd afmaakt ipv aan het neuken te denken met bejaarde vrouwen... |
|
ohhww kan die bvet zich weer eens niet gedragen op het werk? |
|
quote: Nee, hij draait metalmuziek, en ik ook. Tis hier 1 grote godvergeten klerezooi op het werk. |
|
laat die bvet anders even het toilet schoonmaken ,vind ie erg leuk..en hij is gek op gebruikt maandverband btw, tis net ontbijtkoek voor um |
|
Ik dacht al van : wat heeft ie nu weer voor rode pepers tussen zijn tanden zitten...btw hij is nu op weg naar het damestoilet...wacht ff ik hoor vrouwengegil/gekreun |
|
quote: Das bvet weer, die dacht dat blower ergens anders voor stond. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Heb zojuist bakkie van het damestoilet gehaald. Istie wel thuis geweest de afgelopen nacht |
|
goh Wim toont emoties & Bvet denkt? strax ga ik nog leren gitaar spelen, gaat Matt geen pizzas meer eten & Boldey laat zich castreren .. ONTOPIC!! en NEEN ik wil geen moddervreter worden |
|
quote: bak heeft btw even een grote benzinepomp 'snack langs de snelweg test gedaan' de Q8 kwam erniet zo goed af |
|
nieuwe promo pic, de fotos zijn helaas wat blurry geworden |
|
Blurry vind ik wel meevallen. Je kunt goed zien dat het Grindminded is ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
hehe, natuurlijk ook domme actie om in het donker met regen een photoshoot te doen. |
|
quote: Nou herinner Bakkie maar eens aan een shoot, OP een hunebed, met erg veel wind, en een raar staande zon On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wij willen binnenkort nog even een promoshoot doen , iemand hiero die interesse heeft om fotos te maken met ons? |
|
quote: Jawel, alleen moet mijn camera eens checken, want hij deed laatst raar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heheh daar hadden wij gister ook last van, maar denk dat het meer aan ons zelf lag dan aan de camera |
|
He jasper niet eens je Cannibal corpse broek [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 05-04-2006 18:25] |
|
ik mis dat Ozric shirt ook nog! |
|
Er hangt ook eens geen kinderonderbroek uit zijn rits. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Maarrr 3 september optreden in Kerkrade hoorde ik Een kleine snol zit zo vol. |
|
hell yeah meer meer meer en die kinderonderbroek had bak aan volgens mij |
|
Die promopictures had ik toen gemaakt voor Morte Aeterna... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: En zijn sandalen |
|
quote: Maar het weer werkte niet mee. Waren wel leuke bij. Heb ze niet meer. Ben even heel offtopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |