![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie nu eerst maar eens dat je de nieuwe cd afmaakt ![]() ![]() ![]() |
|
ohhww kan die bvet zich weer eens niet gedragen op het werk? ![]() |
|
quote: Nee, hij draait metalmuziek, en ik ook. Tis hier 1 grote godvergeten klerezooi op het werk. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
laat die bvet anders even het toilet schoonmaken ,vind ie erg leuk..en hij is gek op gebruikt maandverband btw, tis net ontbijtkoek voor um ![]() |
|
Ik dacht al van : wat heeft ie nu weer voor rode pepers tussen zijn tanden zitten...btw hij is nu op weg naar het damestoilet...wacht ff ik hoor vrouwengegil/gekreun ![]() ![]() |
|
quote: Das bvet weer, die dacht dat blower ergens anders voor stond. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Heb zojuist bakkie van het damestoilet gehaald. Istie wel thuis geweest de afgelopen nacht ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
goh Wim toont emoties & Bvet denkt? strax ga ik nog leren gitaar spelen, gaat Matt geen pizzas meer eten & Boldey laat zich castreren .. ONTOPIC!! en NEEN ik wil geen moddervreter worden ![]() |
|
quote: bak heeft btw even een grote benzinepomp 'snack langs de snelweg test gedaan' de Q8 kwam erniet zo goed af ![]() |
|
![]() nieuwe promo pic, de fotos zijn helaas wat blurry geworden ![]() ![]() |
|
Blurry vind ik wel meevallen. Je kunt goed zien dat het Grindminded is ![]() ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
hehe, natuurlijk ook domme actie om in het donker met regen een photoshoot te doen. ![]() |
|
quote: Nou herinner Bakkie maar eens aan een shoot, OP een hunebed, met erg veel wind, en een raar staande zon ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
wij willen binnenkort nog even een promoshoot doen , iemand hiero die interesse heeft om fotos te maken met ons? ![]() |
|
quote: Jawel, alleen moet mijn camera eens checken, want hij deed laatst raar. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
heheh daar hadden wij gister ook last van, maar denk dat het meer aan ons zelf lag dan aan de camera ![]() ![]() |
|
He jasper niet eens je Cannibal corpse broek ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 05-04-2006 18:25] ![]() |
|
ik mis dat Ozric shirt ook nog! ![]() |
|
Er hangt ook eens geen kinderonderbroek uit zijn rits. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Maarrr 3 september optreden in Kerkrade hoorde ik ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
hell yeah ![]() meer meer meer en die kinderonderbroek had bak aan volgens mij ![]() ![]() |
|
Die promopictures had ik toen gemaakt voor Morte Aeterna... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: En zijn sandalen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ben even heel offtopic ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |