|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nee , alleen de girlies hebben geen backprint mischien dat wij binnenkort wat shirts laat bij drukken met alleen een frontprint |
|
quote: Ik loop stage als biologieleraar op een middelbare school. Het is niet bepaald verantwoord om daar rond te gaan lopen met een shirt waar achter op staat "Fuck off and die" of "Bring me a beer bitch". |
|
quote: Maar waarom dan per se een metalshirt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
met een K3 shirt trek je de verkeerde mensen naar je toe. Maar het is leuk om te zien dat de shirts ook buiten onze vriendenkring toch aandacht krijgen en niet als zeer luxe toiletpapier. Een kleine snol zit zo vol. |
|
hmm leuke shirt tekst voor op de middelbare school " I'll buy ya a breezer bitch ! " |
|
quote: Da's gaaf. Vind ik zelf en dat vinden de leerlingen ook, dus een gaaf bandlogo van een gave band op een shirt is altijd leuk. |
|
optredens: 02/20/2009 Het Ukien kampen ( NL ) 03/07/2009 Batlle for Elsrock Goor ( NL ) 09/05/2009 Metal Front Twente Nijverdal ( NL ) |
|
Grind Minded parts ways with bass player & guitarist : Grind Minded has parted ways with bass player Gea Mulder & guitarist Mathijs Odding due to "musical differences." A new guitarist will be announced later this week. The band is currently seeking a new bassplayer. Interested bass players can contact the band at grindminded@gmail.com. UPCOMING SHOWS : 09/05/2009 Metal Front Twente Nijverdal ( NL ) 09/11/2009 Helvete Club Oberhausen ( DE ) 09/12/2009 Gekletter Festival Buitenpost ( NL ) 12/05/2009 Blanco Emmen ( NL ) [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 19-06-2009 23:08] |
|
Huh what the ???? Mathijs ook weg?? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
yep Matt had het na 6 jaar wel een beetje gezien helaas, we zijn momenteel een "oude bekende" aan het inwerken op gitaar kun jij niet komen en bassen & gitaarspelen tegelijk ? jij hebt het toch niet echt druk ofzo |
|
Ja Henk, we zitten nu ook in Grunn dus lekker dicht bij. Hoe ist leven verder? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Die eeuwige 'musical differences' toch! Maar jammer jongens, hopelijk snel nieuw bloed in de gelederen... |
|
signature |
|
Wij zijn inmiddels ook opzoek naar een gitarist |
|
Het klinkt zo leeg als 3 mans formatie. Ik bas me de vinketering maar dan hou ik men bek of ik sta te loeien en vergeet te bassen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Dutch old-school death/grind band GRIND MINDED has announced the addition of bassist Lars Heinis (SANGUINARY) and guitarist Remco Peppelenbos to the group's ranks. GRIND MINDED parted ways with Gea Mulder (bass) and Mathijs Odding (guitar) in June due to "musical differences." The band's current lineup is as follows: Wim Eggens - Vocals Jerry Duinkerken - Guitar Remco Peppelenbos - Guitar Lars Heinis - Bass Erwin Koerts - Drums |
|
Mooi jungs, dan kan die brulboei van jullie zich weer beter concentreren op het maken van vadsige scheten tussen het gorgelen door. |
|
|
|
|
|
update van de shows : 09/05/2009 Metal Front Twente Nijverdal ( NL ) 09/05/2009 Occultfest 2009 Hoogeveen ( NL ) 09/11/2009 Helvete Club Oberhausen ( DE ) 09/12/2009 Gekletter Festival Buitenpost ( NL ) 12/03/2009 Pepernoten - Tour pt2 TBA ( NL ) 12/04/2009 Pepernoten-Tour pt2 TBA ( NL ) 12/05/2009 Blanco Emmen ( NL ) 05/08/2010 EMF - Theather de Muzeval Emmen ( NL ) 05/12/2010 ACU Utrecht ( NL ) |
|
Remco heeft inmiddels de band alweer verlaten, wij zijn dus wederom opzoek naar gitarist iemand die het langer dan 1 maand bij ons volhoudt krijgt een biertje geïnteresseerden kunnen zich melden at : grindminded@gmail.com |
|
De K****r hey.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zo hé, gaat lekker dan... veel succes met het vinden van een vaste vervanging. Boeiender |
|
|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |