|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Allemaal leuk en aardig, die TNO rapporten e.d., maar redelijk irrelevant in dit topic lijkt me. Het gaat hier toch neem ik aan om belasting op legale downloads van sites als I-tunes en dergelijke? V. |
|
quote: Jaoh, maar ik kon verder geen geschikt topic vinden en geen zin om een nieuwe te openen. En omdat deze toch dood was vond ik wel dat hij gekaapt kon worden. Ik heb al gevraagd of ze de titel in iets algemeners kunnen veranderen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2202036 algemeen genoeg? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee, dat gaat over wat je nu aan het downloaden bent én staat in onzin Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nou als het zo ver is, dan jat ik gewoon cd;s uit de winkel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Blasting op downloads? nice signature |
|
Ik moet zeggen dat ik dit een betere oplossing vind dan die eeuwige discussies over het al dan niet legaal zijn van downloaden. Vast bedrag innen via het maandbedrag van je ISP en doneren aan instanties als buma en dan verder niet meer lopen miepen over downloaden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Procentuele belasting op mijn downloads zou ik niet zo'n problemen mee hebben! |
|
Ik wel. Krijg ik dan ook de kopieerheffing die op mijn lege cd's en gekochte mp3 speler zit terug? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja! en hoe zit het met het kwartje van cock? Edit: of was het Kox? of k0k, kokk kokkelekok. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-01-2009 0:11] |
|
Ja! En met terugwerkende kracht het kwakje van Qoq. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Er hoeft dus sowieso niet gemiept te worden over downloaden http://weblogs3.nrc.nl/klaver/2009/01/19/downloaden-is-goed-voor-de-nederlandse-economie/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
https://tweakers.net/nieuws/195084/nederlandse-internetaanbieders-gaan-kickasstorrents-eztv-en-rarbg-blokkeren.html Kickass was al dood had ik het idee? Achja, dit is hetzelfde als een paar wietkwekerijen oprollen en hopen dat daarmee de war on drugs gewonnen is. We zijn klaar |
|
Hiep hoi voor VPN. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Welke raadt je aan? Ik gebruik firefox op Ubuntu. We zijn klaar |
|
Je kan het blokkeren van zulke sites door de provider gemakkelijk omzeilen door een DNS-adres in te geven in je ipconfig. Zo werken bij mij alle torrentsites Geen gedoe met proxy sites enzo. Wel geen idee of dit ook werkt bij Ubuntu... Hier alvast een handige sites met een overzicht van allerlei verschillende DNS-servers: https://www.lifewire.com/free-and-public-dns-servers-2626062 Ik gebruik trouwens gewoon de DNS van Google |
|
quote: Aanraden, aanraden, ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik heb nordvpn en dat bevalt prima. Ook reuze handig om programma's uit het buitenland te bekijken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De proxy's komen je tegenmoed, zodra je de zoekterm in het balkje doet. Ik herinner me dit van een paar jaar terug? Toen waren eventjes allerlei torrentsites blocked tot dat er ook weer overal proxy's opdoken. Is torrentsites opsporen en laten blokkeren een verdienmodel voor Brein? We zijn klaar |
|
Verdienmodel? Brein is een stichting. Een stichting mag geen winst maken. En wat zou je anno 2022 nog willen downloaden? |
|
Heel enkels zoek ik wel eens iets als ik het op nieuwsgroepen niet kan vinden. Aflevering 13 van het laatste seizoen The Walking Dead kreeg ik niet binnen. Gelijk een foutmelding. En dan is een torrent wel handig. Via de Tor browser naar Pirate bay. De hash opzoeken en in je torrent downloader (Vuze) plakken. bub |
|
quote: :') Heb je ook ergens transparant bewijs dat Brein niet zelf de zakken vult ipv met het geinde geld de artiesten 'compenseert'? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dit ja. |
|
Blijkbaar nog genoeg want anders had ook Brein geen bestaansrecht meer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |