IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Downloaden van media en software: achtergronden, wet- en regelving Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-01-2009 16:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 16:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Geen verrassing dit trouwens en een goede zaak dat dit rapport er nu is.

Hopen dat het ook waar is

Ik vind het ook niet verrassend. Sinds ik het downloaden goed door heb is mijn portemonnee niet meer hetzelfde

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2009 16:55]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-01-2009 17:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Allemaal leuk en aardig, die TNO rapporten e.d., maar redelijk irrelevant in dit topic lijkt me. Het gaat hier toch neem ik aan om belasting op legale downloads van sites als I-tunes en dergelijke?

V.





ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-01-2009 17:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 17:06 schreef Valorian het volgende:
Allemaal leuk en aardig, die TNO rapporten e.d., maar redelijk irrelevant in dit topic lijkt me. Het gaat hier toch neem ik aan om belasting op legale downloads van sites als I-tunes en dergelijke?

V.

Jaoh, maar ik kon verder geen geschikt topic vinden en geen zin om een nieuwe te openen. En omdat deze toch dood was vond ik wel dat hij gekaapt kon worden. Ik heb al gevraagd of ze de titel in iets algemeners kunnen veranderen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-01-2009 17:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-01-2009 17:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nee, dat gaat over wat je nu aan het downloaden bent én staat in onzin


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-01-2009 18:17 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

nou als het zo ver is, dan jat ik gewoon cd;s uit de winkel.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-01-2009 18:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2009 18:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Blasting op downloads?

nice


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-01-2009 22:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat ik dit een betere oplossing vind dan die eeuwige discussies over het al dan niet legaal zijn van downloaden.

Vast bedrag innen via het maandbedrag van je ISP en doneren aan instanties als buma en dan verder niet meer lopen miepen over downloaden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F0UT
Usericon van F0UT
Posted 19-01-2009 22:54 by F0UT Wijzig reactieProfiel van F0UTQuote dit bericht

Procentuele belasting op mijn downloads zou ik niet zo'n problemen mee hebben!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2009 0:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik wel.
Krijg ik dan ook de kopieerheffing die op mijn lege cd's en gekochte mp3 speler zit terug?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-01-2009 0:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja! en hoe zit het met het kwartje van cock?

Edit: of was het Kox? of k0k, kokk kokkelekok.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-01-2009 0:11]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2009 0:13 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ja! En met terugwerkende kracht het kwakje van Qoq.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-01-2009 12:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 22:44 schreef XXL het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit een betere oplossing vind dan die eeuwige discussies over het al dan niet legaal zijn van downloaden.

Vast bedrag innen via het maandbedrag van je ISP en doneren aan instanties als buma en dan verder niet meer lopen miepen over downloaden.
Er hoeft dus sowieso niet gemiept te worden over downloaden http://weblogs3.nrc.nl/klaver/2009/01/19/downloaden-is-goed-voor-de-nederlandse-economie/


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 01-04-2022 7:25 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

https://tweakers.net/nieuws/195084/nederlandse-internetaanbieders-gaan-kickasstorrents-eztv-en-rarbg-blokkeren.html

Kickass was al dood had ik het idee? Achja, dit is hetzelfde als een paar wietkwekerijen oprollen en hopen dat daarmee de war on drugs gewonnen is.


We zijn klaar


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-04-2022 7:28 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hiep hoi voor VPN.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 01-04-2022 7:36 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Welke raadt je aan? Ik gebruik firefox op Ubuntu.


We zijn klaar


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 01-04-2022 21:55 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Je kan het blokkeren van zulke sites door de provider gemakkelijk omzeilen door een DNS-adres in te geven in je ipconfig. Zo werken bij mij alle torrentsites Geen gedoe met proxy sites enzo. Wel geen idee of dit ook werkt bij Ubuntu...

Hier alvast een handige sites met een overzicht van allerlei verschillende DNS-servers:

https://www.lifewire.com/free-and-public-dns-servers-2626062

Ik gebruik trouwens gewoon de DNS van Google


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-04-2022 22:08 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 1 april 2022 7:36 schreef Herfsthoofd666 het volgende:
Welke raadt je aan? Ik gebruik firefox op Ubuntu.


Aanraden, aanraden, ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik heb nordvpn en dat bevalt prima. Ook reuze handig om programma's uit het buitenland te bekijken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 02-04-2022 5:32 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

De proxy's komen je tegenmoed, zodra je de zoekterm in het balkje doet.

Ik herinner me dit van een paar jaar terug? Toen waren eventjes allerlei torrentsites blocked tot dat er ook weer overal proxy's opdoken.

Is torrentsites opsporen en laten blokkeren een verdienmodel voor Brein?


We zijn klaar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2022 8:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Verdienmodel? Brein is een stichting. Een stichting mag geen winst maken. En wat zou je anno 2022 nog willen downloaden?


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-04-2022 9:41 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Heel enkels zoek ik wel eens iets als ik het op nieuwsgroepen niet kan vinden.
Aflevering 13 van het laatste seizoen The Walking Dead kreeg ik niet binnen. Gelijk een foutmelding.
En dan is een torrent wel handig. Via de Tor browser naar Pirate bay. De hash opzoeken en in je torrent downloader (Vuze) plakken.


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-04-2022 10:13 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 2 april 2022 8:48 schreef Snaack het volgende:
Verdienmodel? Brein is een stichting. Een stichting mag geen winst maken. En wat zou je anno 2022 nog willen downloaden?


:')

Heb je ook ergens transparant bewijs dat Brein niet zelf de zakken vult ipv met het geinde geld de artiesten 'compenseert'?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-04-2022 10:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2022 8:48 schreef Snaack het volgende:
En wat zou je anno 2022 nog willen downloaden?


Dit ja.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-04-2022 10:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Blijkbaar nog genoeg want anders had ook Brein geen bestaansrecht meer.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen