IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Downloaden van media en software: achtergronden, wet- en regelving Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-04-2022 10:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als 10 euro per maand voor onbeperkt toegang tot nagenoeg alle muziek je te duur is ga je idd nog downloaden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-04-2022 11:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik denk dat het met muziek wel meevalt. Daar kun je bij 1 leverancier voor zowat alles wel terecht.

De videodiensten daarentegen doen allemaal hun eigen stukje en kan het zomaar zijn dat je een behoorlijk bedrag per maand af moet tikken voor een aantal abo's om zo je favoriete films/series bij te houden.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 02-04-2022 11:42 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2022 8:48 schreef Snaack het volgende:
En wat zou je anno 2022 nog willen downloaden?
Dingen die ik m'n hele leven al leuk vind. Momenteel kijk ik af een toe een aflevering van The Office op Netflix. Dat kan zolang het op Netflix blijft. Ooit verkoopt Netflix die rechten aan een andere streamingservice en is het de bedoeling dat de abonnee wederom gaat betalen waar hij of zij al lang voor betaald heeft.

Dergelijk all-time classics knal ik allemaal op externe HD's.
Als ik uit nostalgisch oogpunt een tekenfilm van vroegah wil kijken dan kan ik dat enkel met torrents doen.

Het aanbod qua torrents blijft ongeveer gelijk over de jaren heen. Het aantal seeders en leechers bijvoorbeeld ook. Schijnbaar blijft er toch behoefte aan.


Tevens lees ik veel dat mensen die allerlei streamingabbo's hebben toch weer terug gaan naar torrents. Dat is lekker overzichtelijk.


We zijn klaar


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 02-04-2022 20:44 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2022 11:33 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik denk dat het met muziek wel meevalt. Daar kun je bij 1 leverancier voor zowat alles wel terecht.

De videodiensten daarentegen doen allemaal hun eigen stukje en kan het zomaar zijn dat je een behoorlijk bedrag per maand af moet tikken voor een aantal abo's om zo je favoriete films/series bij te houden.



Dit dus. De markt voor streamingdiensten die films en series aanbieden is gewoonweg te versnipperd. Als ik alles wat ik op pc heb staan qua films wil zien via streamingplatformen, ik denk dat ik mij dan gemakkelijk bij 30 verschillende platformen een account moet aanmaken. Dan wordt het belachelijk duur dus. Lang leve torrent dan!

Enigste streamingplatform waar ik gebruik van maak is Deezer, zit daar in een family pack, betaal € 5 per maand. Helaas vind ik daar ook niet alles terug, maar wat ik daar niet vind komt hier dus gewoon nog binnen via torrent of Soulseek.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-04-2022 21:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik gebruik heel enkel nog wel eens een torrentsite om een game te downloaden, om te proberen. En daarna delete ik hem weer en ga verder met iets van half life 2 te spelen, momenteel een jaar of wat black mesa.

Films vind ik al jaren niet meer leuk, series kijk ik niet en muziek download ik niet meer, iets nieuws luister ik op youtube of zo. Meestal één keer.

Ik draai nog gewoon cd's in de auto.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen