|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het kan me niks schelen dat dit niet het juiste topic is nu staat het er toch op!!! Check it out.....nog niet helemaal af, maar er word aan gewerkt!!! www.bloodsin.nl [edit: zie daar! een eigen Bloodsin topic ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-08-2005 18:11] hell beast |
|
PWND by LAIN!!11one |
|
Die demo klonk best leuk toen, ondanks het feit dat 'ie in de badkamer van Coen is opgenomen o.i.d. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Douchen en een demo tegelijk inzingen scheelt wel een hoop tijd |
|
Staat de zanger achter de versterker? |
|
Hmmf ik vind Eaten van Bloodbath veel gaver |
|
quote: Zekerz!! NP |
|
I finally found you, my personal slaughter As an appetizer, I let you taste my daughter Call me sick but this is what I need My only purpose here is for you to feed |
|
quote: Dat past nooit.. De vetzak! |
|
|
|
quote: |
|
quote: Coen! Long time no see... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Optredens Bloodsin: 17 November: Bloodsin - +1 Ojeesee Hardenberg. Meer info + band volgt. 24 November: Inhume - Massive Assault - Bloodsin JV Unitas Wageningen Entree: €6,- / aanvang: 20.30 25 November With: Death squad - Mindscan - Bloodsin De Loods, Aalten. Entree €5,- / Aanvang 20:00 |
|
Daar in Hardenberg kom ik wel kijken, heb jullie gemist in Boruclo. |
|
quote: Klinkt nog best cool voor old-school det. Maar ja, je weet dat ik het liever net wat anders heb Later nog maar eens luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
11/09/09 in Hengelo 24/10/09 in het podium, Hoogeveen Joa, komt nog een aantal optredens aan. |
|
quote: mooi wark Boeiender |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zonneschijn van me, kijk eens 3 posts boven je? Boeiender |
|
En nu staat het er twee keer. Één keer met mijn lieftallige naampje erbij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ah, das wel mooi jaa Boeiender |
|
Maar euh.. Nemen jullie ook de moeite om de shit ffe te beluisteren? * Kijkt lief * |
|
quote: Ja hoor, straks! Boeiender |
|
quote: Heb ik gedaan. 2e keer was het al, ik had het album al gedownload ergens, hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: mOTHER FUCKER.. ( en dat voor 7:50) Bwhahahaha. Waar dan? [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 17-06-2009 20:00] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |