|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ondanks dat niet alle info klopt* nog een recentie. Extreem metaaaaaal schreef: quote: * Heb tot op heden geen mopje gebléért bij Pernicious, welke naar mijn weten ook niet meer bestaat. |
|
6 jarig bestaan.... nieuwe dingen opzetten... Beetje erg gammele review eigenlijk. Spelen jullie binnenkort weer ergens in de buurt? Boeiender |
|
T is nu rustig, zijn nu de laatste hand aan "nieuwe" nummers aan het leggen. Eind dit jaar willen we gaarne een Ep uitbrengen. Op met en rondom de zomervakantie zijn er een aantal dingen gepland. ( niet echt in de buurt.) Zou wel weer eens tijd worden om in zwollywood te speule. ( hahaha, vorige keer popfront gage vergeten op te halen.) |
|
Bloodsin zoekt een nieuwe/andere zanger(es). ( spliksplinter nieuw hoeft nou ook weer niet.) Doordat er in de privé sfeer van Bjorn het eea gaat veranderen en tijd een kostbaar goed is, heeft bij besloten te stoppen bij Bloodsin. Hierdoor is Bloodsin op zoek naar een zanger die een aardig mopje kan grunten, maar ook live een feestje wil maken. Bij interesse mail naar horrorhome65@hotmail.com Op www.myspace.com/bloodsin of op www.bloodsin.nl staan een aantal nummers om je een idee te geven. Repetitie ruimte is bij de Metropool te Hengelo.( zondag is de dag.) [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 29-07-2010 9:10] |
|
Jammer dat je gaat stoppen, maar klinkt verstandig Heren Bloodsin succes verder! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ER KOMT EEN MAN BIJ DE BAKKKKERRRRRR! sorry Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
CAPPUCCINO UIT EEN ZAKJE! Heb ik mij laten vertellen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, ik vind het zelf ook jammer, gaat niet om de kerels of om de muziek, maar bepaalde dingen hebben voorang. (werk en gezin.) Ik zal vast hier en daar nog wel eens een project doen, of ergens invallen als een band tijdelijk zonder zit. Ik blijf wel drummen bij Not Otherwise Specified. |
|
quote: Lijken me ook de juiste prioriteiten quote: [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-07-2010 11:12] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: woehoe, volgende week weer eem lekker raus'n www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Bwehehehe, bier drinken toch? |
|
quote: Voordat ie onder sneeuwt. |
|
quote: Zal e'ven kijken of ik de auto weer mee kan, en Iwank vragen of hij nog een plekje heeft veur mie. Kump goei. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Als het bij hem niet kan kan het hier ook hoor. Moet wel wat stiller dan bij I. ( kindjes enzo) [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 29-07-2010 11:57] |
|
VT kun je toch zo in de keuken ophangen, amper ruimte nodig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
En het 1e album ter download. ( via brutalzone) Sla je lag! http://www.mediafire.com/?ml0l0b59mc2t2b1 Optredens: 2 april de Loods te Barlo/Aalten. 9 april: Podium Hogeveen. |
|
quote: Schema: 20:30 zaal open 21:00 Bloodsin 22:00 Pestifer (BE) 23:00 Massive Assault Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Morgen! |
|
Boeiender |
|
Hell yeah! Morgen een flinke pot metal!!! |
|
Het is de heren van Bloodsin toch gelukt een nog lelijkere zanger te vinden....: Arnold oude middendorp (ex-devious en huidige victimizer) Bwehehehe. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 21-07-2011 13:55] |
|
LOL. Bijna net zo'n lekkere vent als de ex-zangert! Boeiender |
|
quote: Arnold is een bandhoer! Ja hoor... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |