|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
negative, heb een verjaardag en het is tever weg! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik niet, sorry |
|
Ik ook niet....afgelopen week al twee keer naar de Baroeg gereden (Opeth en Gothic Erotic feest) En heb een andere afspraak staan... [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 19-12-2001 11:12] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Zondag klinkt wel goed... Maar gezien mijn OV dan niet geldig is en ik niet weet of ik dan nog thuis kan komen... Helaas |
|
Neslos (N cult-black) Ik ben zeker van de partij (goed dat je er over begon, wist niet dat dat zondag a.s. is) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Neslos is toch die band waarvan die leden pas vrij zijn uit de gevangenis? Ik heb vaag gehoord dat ze een optreden een priestre geofferd hadden ofzo en dat ze daarvoor vast zaten...weet iemand hier meer over? |
|
geen idee, eigenlijk, ga t vanavond es opzoeken dan, ik ga voor liar, en voor Salacious Gods omdat een maat van me in dat bandje zit Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik kom How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ik zal ook zekers van de partij zijn! baroeg is een paradijs! |
|
NAPALM DEATH!!!! Ik ook, dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha leuk dat gaat gezellig worden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ja, hehe, Napalm Death en Greycloak komen!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: DE VOLGENDE INFO KOMT VAN 'HOLLANDS METAAL ONLINE' (http://www.hollandsmetaal.nl/article.php?sid=441) En als special, speciaal uit Noorwegen..... De cultband NESLOS. Neslos bestaat al sinds ' 85. Ze hebben maar 1 optreden gedaan in Trondheim. Tijdens het opteden zijn ze allemaal opgepakt wegens het offeren van een priester op het podium, en tot 20 jaar veroordeeld. This year they got released from jail because of extreme smelly socks !!!! Hun eerste cd komt uit op Knorresjel records. Met classics als, Send the pope a condom, En , Banned from hell, Upside down christians, en als knaller.... Varg, LORD OF PING PONG. !!! Het logo is NIET gemaakt door christoph spadzjel - we support the war against stupidity -(and christophe spadzjel) Maar aangezien ik verder nergens iets kon vinden (of eerder gehoord heb) over Neslos, het bovenstaande Knorresjel records, of het voorval in Trondheim ga ik er vanuit dat het bullshit is.. Feel free to correct me.. |
|
quote: *zucht* sommige mensen zijn onverbeterlijk Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hm ok dat is duidelijk, was weer een zak hete lucht Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Kijk hier maar eens voor meer info over Neslos (not even satan likes our shit) http://neslos.tripod.com/index.htm [Dit bericht is gewijzigd door Arr op 20-12-2001 12:24] i feel like a hoochiemumma |
|
Hmm.... na het lezen van de bio op die site, en het interview met Neslos, weet ik in ieder geval zeker dat het een grap is van die gevangenisshit. Anyway... leuk bedacht hoor, maar beetje flauw allemaal .. Mijn intuitie zegt dat het gewoon een stelletje NEDERLANDERS zijn,, die Neslos hebben opgezet. |
|
*zucht* wat vre-se-lijk FLAUW weer zeg. Wat een enorme verdunde humor. We hebben het al zo vaak gezien, en wat is het weer makkelijk. Talibaard, Killer of Dwårfs, Strontheim. Zeer recombinante humor. Ga oneliners voor een comedyserie schrijven! Maak dan in ieder geval *leuke* grappen in plaats van deze troep. Wat een KUTband. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. |
|
Ik sluit mij bij Valorian aan. Vooral als je die domme namen van die lui leest, die gitariste als "only survivor of the afghanistan BM band..." etc. |
|
hm naja ben benieuwd wat ze dr muzikaal van terecht brengen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Voorspelbare teleurstelling... |
|
WE WILL KICK YOUR FUCKING ASSES! |
|
quote: hehe wie dit ook is, deze persoon verveeld zich *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
we will bore you...... |
|
2 DEATH |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |